Eğitim Bilgileri
2009 - 2014
2009 - 2014Doktora
Türkiye
2004 - 2007
2004 - 2007Yüksek Lisans
Türkiye
2002 - 2004
2002 - 2004Lisans
Türkiye
Yaptığı Tezler
2014
2014Doktora
Sosyal medyadaki ağızdan ağıza pazarlama faaliyetlerinin satın alma kararları üzerine etkileri
2007
2007Yüksek Lisans
Marka sadakati yaratmada müşteri ilişkileri yönetiminin yeri
Yabancı Diller
İngilizce
Akademik Unvanlar / Görevler
2009 - Devam Ediyor
2009 - Devam EdiyorÖğretim Görevlisi
2007 - 2009
2007 - 2009Öğretim Görevlisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi
2004 - 2007
2004 - 2007Araştırma Görevlisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi
Verdiği Dersler
Yönetilen Tezler
2021
2021Yüksek Lisans
Sosyal medya pazarlamasında fenomenlerin online kaynak güvenilirliğinin marka değeri ve tüketici satın alma niyeti üzerine etkisi
GÜVEN E. (Danışman)
M.MERVE(Öğrenci)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2023
2023Online Video Reklamların Etkinliğini Belirleyen Faktörler: Üniversite Öğrencilerinin Youtube Reklamlarına Yönelik Bakış Açıları
GÜVEN E., TAŞTEPE Ö.
Optimum Ekonomi ve Yönetim Bilimleri Dergisi
, cilt.10, sa.1, ss.161-174, 2023 (Hakemli Dergi)
2022
2022Online Kaynak Güvenilirliğinin Marka Değeri ve Satın Alma Niyetine Etkisi
GÜVEN E., KÖKEN M. M.
Alanya Akademik Bakış , cilt.6, sa.3, ss.2853-2868, 2022 (Hakemli Dergi)
2019
2019TÜKETİCİLERİN KARAR VERMETARZLARI İLE KİŞİLİK ÖZELLİKLERİARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
GÜVEN E., PALAMUTÇUOĞLU B. T., ÇAVUŞOĞLU S.
SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ , cilt.2, sa.33, ss.51-81, 2019 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2023
2023"Anne Sütü Bankası ve Süt Kardeşliği Uyumlanabilir ve Uygulanabilir Mi?"
KÜÇÜK KALAYLAR B., Doç. Dr. Ö. Ö., GÜVEN E.
Manisa Celal Bayar Üniversitesi 5.Üniversite Sanayi İşbirliği Arge ve İnovasyon İnovasyon Kongresi, Manisa, Türkiye, 13 - 14 Aralık 2023, (Özet Bildiri)
2022
2022REKLAMDA ELEŞTİREL SÖYLEM ANALİZİ YOLUYLA LİPTON ÇAY REKLAMI İNCELEMESİ: ‘KONUŞALIM ARTIK!’
GÜVEN E.
10th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES & HUMANITIES, Sivas, Türkiye, 18 - 19 Temmuz 2022, ss.218-226, (Tam Metin Bildiri)
2022
2022Amaca Yönelik Pazarlama Kampanyalarında Tüketici Katılım Niyetini Etkileyen Algısal Faktörler
GÜVEN E., YAKIN V.
15th International Congress on Social Studies with Recent Researches, Türkiye, 21 Mayıs 2022, cilt.4, ss.1240-1255, (Tam Metin Bildiri)
2019
2019Reklamda Görsel Kimlik Öğeleri: British Town Örneği
GÜVEN E.
Business Organization Research (BOR)Conference, 4 - 06 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
2019ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN KENT MARKA İMAJINA YÖNELİK ALGILARI: GÖRDES İLÇESİ ÖRNEĞİ
GÜVEN E., AYCAN B. B.
VI. ULUSLARARASI STRATEJİK ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Antalya, Türkiye, 25 - 29 Ekim 2019, ss.270-275, (Tam Metin Bildiri)
2019
2019Genç Tüketicilerin Mobil Reklamlara Yönelik Algı ve Tutumları
GÜVEN E., KAHRAMAN A.
PPAD PAZARLAMA KONGRESİ 2019, 4 - 06 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)
2018
2018EKONOMİDE KADIN İSTİHDAMI
GÜVEN E., BİLGEN U., AYCAN B. B.
Uluslararası Stratejik Araştırmalar Kongresi ISRC 2018, Antalya, Türkiye, 7 - 11 Kasım 2018, ss.577-585, (Tam Metin Bildiri)
2018
2018DEMOGRAFİK VE AİLESEL FAKTÖRLERİN GİRİŞİMCİLİK NİYETİNE ETKİSİ: MANİSA CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ KULA MESLEK YÜKSEKOKULU ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
GÜVEN E., ÇAVUŞOĞLU S.
I. Uluslararası Sosyal Bilimlerde Kritik Tartışmalar Kongresi (ICCDSS’xx18), İzmir, Türkiye, 5 - 07 Ekim 2018, ss.1171-1189, (Tam Metin Bildiri)
2018
2018KURUMSAL HAYATTA İLETİŞİM BECERİLERİ: GÖRDES BELEDİYESİ ÇALIŞANLARI ÜZERİNE BİR UYGULAMA
ÖZTÜRK A., GÜVEN E., BİLGEN U.
IV. ULUSLARARASI STRATEJİK ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, 7 - 11 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)
2017
2017Manisa’nın Nüfus Hareketlerinin İnşaat Sektörü‘ne Etkileri
PALAMUTÇUOĞLU B. T., GÜVEN E., ÇAVUŞOĞLU S.
Uluslararası Manisa Sempozyumu, Manisa, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, cilt.3, ss.2059-2070, (Tam Metin Bildiri)
2017
2017Yerel Ekonomilerde Kadın Girişimciler: Manisa İli Örneği
GÜVEN E., ÇAVUŞOĞLU S., PALAMUTÇUOĞLU B. T.
Uluslararası Manisa Sempozyumu, Manisa, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, cilt.3, ss.2047-2058, (Tam Metin Bildiri)
2017
2017Beşi Bir Yerde Turizm: Kula Örneği
ÇAVUŞOĞLU S., PALAMUTÇUOĞLU B. T., GÜVEN E.
Uluslararası Manisa Sempozyumu, Manisa, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, cilt.3, ss.2123-2138, (Tam Metin Bildiri)
2017
2017KADIN GİRİŞİMCİLER VE TÜRKİYE MİKRO KREDİ UYGULAMASI
GÜVEN E.
3th INTERNATIONAL CONGRESS ON ECONOMICS AND BUSINESS, 19 - 23 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2016
2016ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN GİRİŞİMCİLİK EĞİLİMLERİ CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ GÖRDES MESLEK YÜKSEKOKULU ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNE BİR ALAN ARAŞTIRMASI
GÜVEN E.
ULUSLARARASI STRATJİK ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Antalya, Türkiye, 3 - 06 Kasım 2016, ss.478-485, (Tam Metin Bildiri)
2016
2016ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN KARİYER MOTİVASYONU DÜZEYLERİ ÜZERİNE AMPİRİK BİR ÇALIŞMA
GÜVEN E.
ULUSLARARASI STRATJİK ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Antalya, Türkiye, 3 - 06 Kasım 2016, ss.849-856, (Tam Metin Bildiri)
2015
2015Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Tüketim Harcamaları Analizi ve Yerel Ekonomiye Katkıları: Celal Bayar Üniversitesi Gördes Meslek Yüksekokulu Örneği
GÜVEN E., UŞUN E., ÇÖMEZ F., PALAMUTÇUOĞLU B. T.
1st INTERNATIONAL CONGRESS ON ECONOMICS AND BUSINESS, 10 - 14 Haziran 2015, (Tam Metin Bildiri)
2015
2015Örgütsel Sinizm Öncüller ve Sonuçlar
ÜNAL A., ÇÖMEZ F., GÜVEN E.
1. Uluslararası Ekonomi ve İşletme Kongresi, 10 - 14 Haziran 2015, (Tam Metin Bildiri)
2015
2015Kariyer Motivasyonu Kavramı Üzerine Kavramsal Bir Araştırma
ÇÖMEZ F., GÜVEN E., ÜNAL A.
14.Ulusal işletmecilik Kongresi, Aksaray, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)
2013
2013Girişim-Kültür İlişkisi ve Kültürün Girişimsel Oryantasyon Üzerine Etkisi Üzerine Kavramsal Bir Çalışma
GÜVEN E., ÇÖMEZ F.
4.Uluslararası Girişimcilik Kongresi, 02 Mayıs 2013, ss.201-213, (Tam Metin Bildiri)
2006
2006İç Turizmde Manisa Mesir Şenlikleri Organizasyonu ve Mesir Macununun Tutundurma Faaliyetleri
ÇAVUŞOĞLU S., GÜVEN E.
II. Ulusal Eğirdir Turizm Sempozyumu, Türkiye, 9 - 12 Kasım 2006, (Tam Metin Bildiri)
2006
2006Niş Pazarlamanın Turizm Sektöründe Uygulanması ve Bir Manisa Spil Dağı Örneği
DEMİR G., GÜVEN E.
III. Lisansüstü Turizm Öğrencileri Kongresi, Türkiye, 25 - 28 Mayıs 2006, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2022
2022Digital Evolution in Brand Communication
GÜVEN E.
Impact of Digital Transformation on the Development of New Business Models and Consumer Experience, Maria Antónia Rodrigues, João F. Proença, Editör, IGI GLOBAL, Hershey PA, ss.231-252, 2022
2022
2022Significance of Brand Image on SME Survival in Digital Competition
GÜVEN E.
Advancing SMEs Toward E-Commerce Policies for Sustainability, Rajasekhara Mouly Potluri, Narasimha Rao Vajjhala, Editör, IGI Global, Hershey PA,, ss.1-18, 2022
2022
2022SAĞLIK KURUMLARINDA DİJİTAL PAZARLAMA
KAHRAMAN A., GÜVEN E.
SAĞLIK KURUMLARINDA GÜNCEL PAZARLAMA ARAŞTIRMLARI, BAHAR ÇELİK, CANSU TOR KADIOĞLU, Editör, EFEAKADEMİ YAYINLARI, İstanbul, ss.53-86, 2022
2020
2020NÖROPAZARLAMA
GÜVEN E.
ÇİVİ YAZISINDAN DİJİTAL KODLAMAYAİKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLERDE GÜNCEL AKADEMİK ÇALIŞMALAR, Sibel Aybarç, Mustafa Kırlı, Editör, Ekin Basım Yatın Dağıtım, Bursa, ss.30-46, 2020
2020
2020KAPİTALİST İKLİMDE TÜKETİCİ DOSTU EKONOMİ: PAYLAŞIM EKONOMİSİ
GÜVEN E.
Kapitalizmin krizlerinin çözümlenmesine ilişkin yeni yaklaşımlar, Ahmet Yavuz Çamlı, Editör, hiperyayın, İstanbul, ss.111-129, 2020
2019
2019E-WOM as a New Paradigm in the Consumer Decision-Making Process
GÜVEN E., YAKIN V.
Managing Diversity, Innovation, and Infrastructure in Digital Business, Ray, Nilanjan, Editör, IGI GLOBAL, Hershey PA, ss.64-81, 2019
2019
2019E-WOM:The New Consumer Megaphone – Underlying Reasons and Related Factors
GÜVEN E., IŞIK Ö.
Leveraging ComputerMediated Marketing Environments, Bowen Gordon, Ozuem Wilson, Editör, IGI Global, Hershey PA, ss.311-327, 2019
2018
2018SOSYAL PAZARLAMA
GÜVEN E.
YENİ NESİL İŞLETMELERDE GÜNCEL EĞİLİMLER, GÜVEN ESRA,, ÇAVUŞOĞLU SELİN, Editör, BETA, ss.1-18, 2018
2018
2018SOSYAL MEDYADAKİ ELEKTRONİK AĞIZDAN AĞIZA PAZARLAMA(e-WOM)
GÜVEN E., IŞIK Ö.
YENİ NESİL İŞLETMELERDE GÜNCEL EĞİLİMLER, GÜVEN ESRA, ÇAVUŞOĞLU SELİN, Editör, BETA, ss.91-111, 2018
Desteklenen Projeler
2019 - 2019
2019 - 2019GÖRDES’İN MARKALAŞMA SÜRECİNDE ”KENT İMAJI ALGISI
AYCAN B. B., GÜVEN E. (Yürütücü)
2018 - 2018
2018 - 2018İş Yaşamında Başarının Anahtarı “KURUMSAL İLETİŞİM
GÜVEN E. (Yürütücü), ÖZTÜRK A.
2018 - 2018
2018 - 2018
GÖRDES’İN SOSYO-EKONOMİK ANALİZİ
İNCE A. T., KARĞIN M., AKTAŞ H., AYCAN B. B., GÜVEN E., UŞUN E. (Yürütücü)
2017 - 2017
2017 - 2017
Elimin İşi Evimin Aşı
AYCAN B. B., BİLGEN U., ARACI H. (Yürütücü), UŞUN E. (Yürütücü), GÜVEN E. (Yürütücü)
2017 - 2017
2017 - 2017Bilinçli Gençlik Başarılı Gelecek
AYCAN B. B. (Yürütücü), AYCAN Y., BİLGEN H., GÜVEN E., SIRÇA M. Y., BİLGEN U. (Yürütücü), et al.
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Ocak 2017
Ocak 2017