Öğr. Gör. ESRA GÜVEN


GÖRDES MESLEK YÜKSEKOKULU, BÜRO HİZMETLERİ VE SEKRETERLİK

BÜRO YÖNETİMİ VE YÖNETİCİ ASİSTANLIĞI

Metrikler

Yayın

36

Atıf (Scopus)

3

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

4

Proje

5

Tez Danışmanlığı

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2009 - 2014

2009 - 2014

Doktora

Türkiye

2004 - 2007

2004 - 2007

Yüksek Lisans

Türkiye

2002 - 2004

2002 - 2004

Lisans

Türkiye

Yaptığı Tezler

2014

2014

Doktora

Sosyal medyadaki ağızdan ağıza pazarlama faaliyetlerinin satın alma kararları üzerine etkileri

2007

2007

Yüksek Lisans

Marka sadakati yaratmada müşteri ilişkileri yönetiminin yeri

Yabancı Diller

İngilizce

Akademik Unvanlar / Görevler

2009 - Devam Ediyor

2009 - Devam Ediyor

Öğretim Görevlisi

2007 - 2009

2007 - 2009

Öğretim Görevlisi

Manisa Celal Bayar Üniversitesi

2004 - 2007

2004 - 2007

Araştırma Görevlisi

Manisa Celal Bayar Üniversitesi

Verdiği Dersler

Ön Lisans

Ön Lisans

Genel İşletme

İşletme Yönetimi II

İşletme Yönetimi

Girişimcilik

İşletme Yönetimi I

Bilgi ve Belge Yönetimi

Üniversite Yaşam Kültürü

Sosyal Çevre Kültürü

Müşteri İlişkileri Yönetimi

Pazarlama Araştırması

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2023

2023

"Anne Sütü Bankası ve Süt Kardeşliği Uyumlanabilir ve Uygulanabilir Mi?"

KÜÇÜK KALAYLAR B., Doç. Dr. Ö. Ö., GÜVEN E.

Manisa Celal Bayar Üniversitesi 5.Üniversite Sanayi İşbirliği Arge ve İnovasyon İnovasyon Kongresi, Manisa, Türkiye, 13 - 14 Aralık 2023, (Özet Bildiri)

2022

2022

REKLAMDA ELEŞTİREL SÖYLEM ANALİZİ YOLUYLA LİPTON ÇAY REKLAMI İNCELEMESİ: ‘KONUŞALIM ARTIK!’

GÜVEN E.

10th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES & HUMANITIES, Sivas, Türkiye, 18 - 19 Temmuz 2022, ss.218-226, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

Amaca Yönelik Pazarlama Kampanyalarında Tüketici Katılım Niyetini Etkileyen Algısal Faktörler

GÜVEN E., YAKIN V.

15th International Congress on Social Studies with Recent Researches, Türkiye, 21 Mayıs 2022, cilt.4, ss.1240-1255, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

Reklamda Görsel Kimlik Öğeleri: British Town Örneği

GÜVEN E.

Business Organization Research (BOR)Conference, 4 - 06 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN KENT MARKA İMAJINA YÖNELİK ALGILARI: GÖRDES İLÇESİ ÖRNEĞİ

GÜVEN E., AYCAN B. B.

VI. ULUSLARARASI STRATEJİK ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Antalya, Türkiye, 25 - 29 Ekim 2019, ss.270-275, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

Genç Tüketicilerin Mobil Reklamlara Yönelik Algı ve Tutumları

GÜVEN E., KAHRAMAN A.

PPAD PAZARLAMA KONGRESİ 2019, 4 - 06 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

EKONOMİDE KADIN İSTİHDAMI

GÜVEN E., BİLGEN U., AYCAN B. B.

Uluslararası Stratejik Araştırmalar Kongresi ISRC 2018, Antalya, Türkiye, 7 - 11 Kasım 2018, ss.577-585, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

DEMOGRAFİK VE AİLESEL FAKTÖRLERİN GİRİŞİMCİLİK NİYETİNE ETKİSİ: MANİSA CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ KULA MESLEK YÜKSEKOKULU ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

GÜVEN E., ÇAVUŞOĞLU S.

I. Uluslararası Sosyal Bilimlerde Kritik Tartışmalar Kongresi (ICCDSS’xx18), İzmir, Türkiye, 5 - 07 Ekim 2018, ss.1171-1189, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

KURUMSAL HAYATTA İLETİŞİM BECERİLERİ: GÖRDES BELEDİYESİ ÇALIŞANLARI ÜZERİNE BİR UYGULAMA

ÖZTÜRK A., GÜVEN E., BİLGEN U.

IV. ULUSLARARASI STRATEJİK ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, 7 - 11 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

Manisa’nın Nüfus Hareketlerinin İnşaat Sektörü‘ne Etkileri

PALAMUTÇUOĞLU B. T., GÜVEN E., ÇAVUŞOĞLU S.

Uluslararası Manisa Sempozyumu, Manisa, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, cilt.3, ss.2059-2070, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

Yerel Ekonomilerde Kadın Girişimciler: Manisa İli Örneği

GÜVEN E., ÇAVUŞOĞLU S., PALAMUTÇUOĞLU B. T.

Uluslararası Manisa Sempozyumu, Manisa, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, cilt.3, ss.2047-2058, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

Beşi Bir Yerde Turizm: Kula Örneği

ÇAVUŞOĞLU S., PALAMUTÇUOĞLU B. T., GÜVEN E.

Uluslararası Manisa Sempozyumu, Manisa, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, cilt.3, ss.2123-2138, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

KADIN GİRİŞİMCİLER VE TÜRKİYE MİKRO KREDİ UYGULAMASI

GÜVEN E.

3th INTERNATIONAL CONGRESS ON ECONOMICS AND BUSINESS, 19 - 23 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2016

2016

ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN GİRİŞİMCİLİK EĞİLİMLERİ CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ GÖRDES MESLEK YÜKSEKOKULU ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNE BİR ALAN ARAŞTIRMASI

GÜVEN E.

ULUSLARARASI STRATJİK ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Antalya, Türkiye, 3 - 06 Kasım 2016, ss.478-485, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN KARİYER MOTİVASYONU DÜZEYLERİ ÜZERİNE AMPİRİK BİR ÇALIŞMA

GÜVEN E.

ULUSLARARASI STRATJİK ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Antalya, Türkiye, 3 - 06 Kasım 2016, ss.849-856, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

Örgütsel Sinizm Öncüller ve Sonuçlar

ÜNAL A., ÇÖMEZ F., GÜVEN E.

1. Uluslararası Ekonomi ve İşletme Kongresi, 10 - 14 Haziran 2015, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

Kariyer Motivasyonu Kavramı Üzerine Kavramsal Bir Araştırma

ÇÖMEZ F., GÜVEN E., ÜNAL A.

14.Ulusal işletmecilik Kongresi, Aksaray, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)

2013

2013

Girişim-Kültür İlişkisi ve Kültürün Girişimsel Oryantasyon Üzerine Etkisi Üzerine Kavramsal Bir Çalışma

GÜVEN E., ÇÖMEZ F.

4.Uluslararası Girişimcilik Kongresi, 02 Mayıs 2013, ss.201-213, (Tam Metin Bildiri)

2006

2006

İç Turizmde Manisa Mesir Şenlikleri Organizasyonu ve Mesir Macununun Tutundurma Faaliyetleri

ÇAVUŞOĞLU S., GÜVEN E.

II. Ulusal Eğirdir Turizm Sempozyumu, Türkiye, 9 - 12 Kasım 2006, (Tam Metin Bildiri)

2006

2006

Niş Pazarlamanın Turizm Sektöründe Uygulanması ve Bir Manisa Spil Dağı Örneği

DEMİR G., GÜVEN E.

III. Lisansüstü Turizm Öğrencileri Kongresi, Türkiye, 25 - 28 Mayıs 2006, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2022

2022

Digital Evolution in Brand Communication

GÜVEN E.

Impact of Digital Transformation on the Development of New Business Models and Consumer Experience, Maria Antónia Rodrigues, João F. Proença, Editör, IGI GLOBAL, Hershey PA, ss.231-252, 2022

2022

2022

Significance of Brand Image on SME Survival in Digital Competition

GÜVEN E.

Advancing SMEs Toward E-Commerce Policies for Sustainability, Rajasekhara Mouly Potluri, Narasimha Rao Vajjhala, Editör, IGI Global, Hershey PA,, ss.1-18, 2022

2022

2022

SAĞLIK KURUMLARINDA DİJİTAL PAZARLAMA

KAHRAMAN A., GÜVEN E.

SAĞLIK KURUMLARINDA GÜNCEL PAZARLAMA ARAŞTIRMLARI, BAHAR ÇELİK, CANSU TOR KADIOĞLU, Editör, EFEAKADEMİ YAYINLARI, İstanbul, ss.53-86, 2022

2020

2020

NÖROPAZARLAMA

GÜVEN E.

ÇİVİ YAZISINDAN DİJİTAL KODLAMAYAİKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLERDE GÜNCEL AKADEMİK ÇALIŞMALAR, Sibel Aybarç, Mustafa Kırlı, Editör, Ekin Basım Yatın Dağıtım, Bursa, ss.30-46, 2020

2020

2020

KAPİTALİST İKLİMDE TÜKETİCİ DOSTU EKONOMİ: PAYLAŞIM EKONOMİSİ

GÜVEN E.

Kapitalizmin krizlerinin çözümlenmesine ilişkin yeni yaklaşımlar, Ahmet Yavuz Çamlı, Editör, hiperyayın, İstanbul, ss.111-129, 2020

2019

2019

E-WOM as a New Paradigm in the Consumer Decision-Making Process

GÜVEN E., YAKIN V.

Managing Diversity, Innovation, and Infrastructure in Digital Business, Ray, Nilanjan, Editör, IGI GLOBAL, Hershey PA, ss.64-81, 2019

2019

2019

E-WOM:The New Consumer Megaphone – Underlying Reasons and Related Factors

GÜVEN E., IŞIK Ö.

Leveraging ComputerMediated Marketing Environments, Bowen Gordon, Ozuem Wilson, Editör, IGI Global, Hershey PA, ss.311-327, 2019

2018

2018

SOSYAL PAZARLAMA

GÜVEN E.

YENİ NESİL İŞLETMELERDE GÜNCEL EĞİLİMLER, GÜVEN ESRA,, ÇAVUŞOĞLU SELİN, Editör, BETA, ss.1-18, 2018

2018

2018

SOSYAL MEDYADAKİ ELEKTRONİK AĞIZDAN AĞIZA PAZARLAMA(e-WOM)

GÜVEN E., IŞIK Ö.

YENİ NESİL İŞLETMELERDE GÜNCEL EĞİLİMLER, GÜVEN ESRA, ÇAVUŞOĞLU SELİN, Editör, BETA, ss.91-111, 2018

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Ocak 2017

Ocak 2017

Diğer Dergiler