Dr. Öğr. Üyesi ERTUĞ EVREKLİ


EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ

FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ

Metrikler

Yayın

19

Atıf (Scopus)

63

H-İndeks (Scopus)

4

Proje

3

Eğitim Bilgileri

2024 - Devam Ediyor

2024 - Devam Ediyor

Lisans

İstanbul Üniversitesi, Açık Ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, Türkiye

2024 - Devam Ediyor

2024 - Devam Ediyor

Ön Lisans

Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, Sağlık Programları Bölümü, Türkiye

2024 - Devam Ediyor

2024 - Devam Ediyor

Yüksek Lisans-Tezsiz

Manisa Celal Bayar Üniversitesi, Türkiye

2010 - 2016

2010 - 2016

Doktora

Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkiye

2007 - 2010

2007 - 2010

Yüksek Lisans

Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkiye

2003 - 2007

2003 - 2007

Lisans

Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2016

2016

Doktora

Animasyon destekli kavram karikatürlerinin kavramsal anlama, derse yönelik tutum ve sorgulayıcı öğrenme becerileri algılarına etkisi

Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü

2010

2010

Yüksek Lisans

Fen ve teknoloji öğretiminde zihin haritası ve kavram karikatürü etkinliklerin öğrencilerin akademik başarılarına ve sorgulayıcı öğrenme beceri algılarına etkisi

Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü

Yabancı Diller

İngilizce

Akademik Unvanlar / Görevler

2009 - Devam Ediyor

2009 - Devam Ediyor

Araştırma Görevlisi

2022 - 2022

2022 - 2022

Manisa Celal Bayar Üniversitesi

Akademi Dışı Deneyim

2009 - Devam Ediyor

2009 - Devam Ediyor

Araştırma görevlisi

Celal Bayar Üniversitesi, Araştırma görevlisi

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2022

2022

Fen öğretiminde kavram karikatürlerinin kullanımı ve madde ve ısı ünitesine ilişkin örnekler

EVREKLİ E., BALIM A. G.

The 13rd International Scientific Research Congress, Ankara, Türkiye, 11 Mart 2022, cilt.1, ss.41-48, (Tam Metin Bildiri)

2011

2011

An assessment on prospective teachers' presentation skills

ORMANCI Ü., ŞAŞMAZ ÖREN F., EVREKLİ E., ÖREN H.

World Conference on New Trends in Science Education, Aydın, Türkiye, 19 - 23 Eylül 2011, (Özet Bildiri)

2010

2010

Öğretmen adaylarının yapılandırmacı yaklaşımı uygulamaya yonelik öz yeterliliklerinin cinsiyet, bölüm ve sınıf düzeyi değişkenleri acısından incelenmesi

EVREKLİ E., ŞAŞMAZ ÖREN F., İNEL D.

International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2010, ss.55, (Özet Bildiri)

2010

2010

Turkey's position in terms of classroom teacher activities according to the PISA 2006 results in comparison to other countries

BALIM A. G., Deniş H., EVREKLİ E., Inel D.

2nd World Conference on Educational Sciences, WCES-2010, İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.2202-2206, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

2010

2010

Development of a scoring system to assess mind maps

EVREKLİ E., Inel D., BALIM A. G.

2nd World Conference on Educational Sciences, WCES-2010, İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.2330-2334, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

2007

2007

Probleme dayalı öğrenme yönteminin kavram karikatürleriyle birlikte kullanımı: fen ve teknoloji dersi etkinliği

BALIM A. G., İNEL EKİCİ D., EVREKLİ E.

VII. International Educational Technologies Conference, 3 - 05 Mayıs 2007, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2022

2022

The effect of using animated concept cartoons on students' attitudes towards science lesson

EVREKLİ E., BALIM A. G.

Current Research in Education, , Editör, Gece Publishing, Ankara, ss.159-186, 2022

2022

2022

Concept cartoons in science education: Does it have any effect students’ achievement, perceptions of inquiry learning skills and motivation towards science learning?

EVREKLİ E., ŞAŞMAZ ÖREN F.

Current Researches in Educational Sciences IV, Bozdağ, Fatih Ünal; Kara, Ömer Tuğrul, Editör, Akademisyen Kitabevi (Akademisyen Publishing House), Ankara, ss.75-100, 2022

2012

2012

Elementary pre-service primary teachers’ self-efficacy toward the constructivist approach and their opinions about their efficacy levels

EVREKLİ E., ŞAŞMAZ ÖREN F., İNEL EKİCİ D.

Organizing and Improving School Environment, Stelios Orphanos, Editör, Athens Institute for Education and Research, Atina, ss.37-53, 2012