Doç. Dr. ERKAN HASAN ATALMIŞ


SPOR BİLİMLERİ FAKÜLTESİ, BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR

BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR


WoS Araştırma Alanları: Eğitim ve Eğitim Araştırması, Spor Bilimleri


Avesis Araştırma Alanları: Eğitim


Yayınlardaki İsimler: Atalmis E. Hasan, Atalmis Erkan Hasan, Atalmis Erkan H.

Metrikler

Yayın

73

Yayın (WoS)

10

Yayın (Scopus)

8

Atıf (WoS)

61

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

65

H-İndeks (Scopus)

5

Atıf (TrDizin)

9

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

12

H-İndeks (Sobiad)

2

Atıf (Diğer Toplam)

14

Proje

17

Tez Danışmanlığı

12

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2008 - 2014

2008 - 2014

Doktora

University of Kansas, Amerika Birleşik Devletleri

2004 - 2006

2004 - 2006

Yüksek Lisans-Tezsiz

Balıkesir Üniversitesi, Türkiye

2001 - 2004

2001 - 2004

Lisans

Ege Üniversitesi, Türkiye

Yaptığı Tezler

2014

2014

Doktora

The Impact of the Item Types and Number of Solution Steps of Multiple-Choice Itemson Item Difficulty and Discrimination and Test Reliability

University of Kansas

Yabancı Diller

İngilizce

Araştırma Alanları

Eğitim

Akademik Unvanlar / Görevler

2021 - Devam Ediyor

2021 - Devam Ediyor

Doç. Dr.

Manisa Celal Bayar Üniversitesi

2019 - 2021

2019 - 2021

Doç. Dr.

Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi

2017 - 2019

2017 - 2019

Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi

2015 - 2017

2015 - 2017

Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi

2014 - 2015

2014 - 2015

Araştırma Görevlisi

Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi

Yönetimsel Görevler

2020 - Devam Ediyor

2020 - Devam Ediyor

Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi

2020 - Devam Ediyor

2020 - Devam Ediyor

Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi

2018 - Devam Ediyor

2018 - Devam Ediyor

Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi

2016 - Devam Ediyor

2016 - Devam Ediyor

Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi

Akademi Dışı Deneyim

2017 - Devam Ediyor

2017 - Devam Ediyor

4006 Projeleri İl Temsilcisi

TÜBİTAK Bilim ve Toplum Müdürlüğü, 4006 Projeleri İl Temsilcisi

2004 - 2006

2004 - 2006

Matematik Öğretmenliği

Sınav Dershanesi - 2004, Matematik Öğretmenliği

Verdiği Dersler

Lisans

Lisans

Eğitimde Proje Hazırlama

Eğitimde Program Dışı Etkinlikler

İstatistik - II

İstatistik - I

Ölçme ve Değerlendirme

Bilimsel Araştırma Yöntemleri

Eğitimde Ölçme Değerlendirme

Öğretim İlke ve Yöntemleri

Kaynak Tarama ve Rapor Yazma

Değerler Eğitimi

Lisans Çift Anadal

Lisans Çift Anadal

Test Geliştirme

Bilgisayar Tabanlı Ölçme ve Değerlendirme

Eğitimde Ölçek Geliştirme Teknikleri

Ölçek ve Test Geliştirme

Bilgisayar Destekli Ölçme ve Değerlendirme

Eğitimde Ölçek Geliştirme

Yönetilen Tezler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2021

2021

2. ÖĞRETMEN LİDERLİĞİ İLE BİREYSEL YENİLİKÇİLİK ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ

Koşum E., ATALMIŞ E. H.

VIII. Uluslarası Stratejik Arastırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 28 Ekim 2021, ss.70, (Özet Bildiri)

2021

2021

3. ÖĞRETMENLERİN KİŞİLİK ÖZELLİKLERİ İLE SÜREKLİ ÖFKE VE ÖFKE İFADE TARZ DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ

BEKTAŞ E., ATALMIŞ E. H.

VIII. Uluslarası Stratejik Arastırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 28 Ekim 2021, ss.72, (Özet Bildiri)

2021

2021

4. ÖĞRETMENLERİN ALGILADIKLARI ÖRGÜTSEL DESTEK DÜZEYİ İLE MESLEKİ BENLİK SAYGISI ARASINDAKİ İLİŞKİ

ZORLU Z. S., ATALMIŞ E. H.

VIII. Uluslarası Stratejik Arastırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 28 Ekim 2021, ss.66, (Özet Bildiri)

2021

2021

5. ÖĞRETMENLERİN ÖRGÜTSEL ADALET ALGILARI İLE MOTİVASYON DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ

Doğan N., ATALMIŞ E. H.

VIII. Uluslarası Stratejik Arastırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 28 Ekim 2021, ss.67, (Özet Bildiri)

2020

2020

6. Öğretmenlerin İdealistlik Düzeylerinin Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimleri İle İlişkisi

TAŞ B., ATALMIŞ E. H.

VII. Uluslarası Stratejik Arastırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 28 Kasım 2020, (Özet Bildiri)

2019

2019

7. Kadın Okul Yöneticilerinin Cam Tavan Sendromuna Yönelik Görüşleri.

AKSU A., ATALMIŞ E. H.

VI. Uluslarası Stratejik Arastırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 25 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

8. Lisans Üstü Eğitim Öğrencilerinin Öğrenme Stili Tercihlerine Yönelik Görüşleri.

ATALMIŞ E. H., BEDİR G.

VI. Uluslarası Stratejik Arastırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 25 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

2018

2018

9. Öğretmenlerin Karşılıklı Mutluluklarının Yaşam Doyumları İle İlişkisi

Öner G., ATALMIŞ E. H.

IV. Uluslararası Stratejik Araştırmlar Kongresi, Antalya, Türkiye, 7 - 11 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

10. Okul Öncesi Eğitim Kurumlarının Sorunları: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması

Öner Özaslan G., ATALMIŞ E. H.

IV. Uluslarası Stratejik Araştırmalar Kongresi, 7 - 11 Kasım 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

11. Üniversitelerin Lisans Düzeyinde Ders Geçme Puanlarının İncelenmesi: Devlet Üniversiteleri Örneği

Nacar A., ATALMIŞ E. H.

IV. Uluslarası Stratejik Araştırmalar Kongresi, 7 - 11 Kasım 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

12. Kompleks Çoktan Seçmeli Soruların Seçenek Sayılarının Sorunun Psikometrik Özelliklerine Etkisi

ATALMIŞ E. H.

6. Uluslararası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, 5 - 08 Eylül 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

13. The Impact of Complex Multiple Choice Items on Item Difficulty

ATALMIŞ E. H., KAPLAN M.

6.Uluslarası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, 5 - 08 Eylül 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

15. Sınıf Öğretmenlerinin İşe Angaje Olma Düzeylerini Yordayan Faktörlerin İncelenmesi

ATALMIŞ E. H., Öztaş R.

III. ULUSLARARASI STRATEJİK ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, 3 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

16. Türkiye’deki Üniversitelerin Lisansüstü Alım Ölçütlerinin Araştırılması

Kurt Y., ATALMIŞ E. H.

AL FARABI 2. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, 6 - 08 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

2017

2017

17. Ortaokullarda Çevre Bilinci ve Farkındalık Eğitimi

UZUN E., ATALMIŞ E. H.

Uluslararası Türk Dünyası Stratejik Araştırmalar Kongresi, 2 - 05 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

18. Öğretim Materyali Motivasyonunu Etkileyen Faktörler

Mazı A., ATALMIŞ E. H.

II. Uluslararası Stratejik Araştırmalar Kongresi, 28 Eylül - 01 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

19. Tübitak 4006 Bilim Şenliklerine Yönelik Öğrenci Görüşleri

ATAÇ A., ATALMIŞ E. H., SELÇUK G.

II. Uluslararası Stratejik Araştırmalar Kongresi, 28 Eylül - 01 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

20. Okul İklimini Etkileyen Faktörlerin İncelenmesi

Ermeydan M., ATALMIŞ E. H.

II. Uluslararası Stratejik Araştırmalar Kongresi, 28 Eylül - 01 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

21. TÜBİTAK 4006 Bilim Şenliklerine Yönelik Öğrenci Görüşleri

ATAÇ A., ATALMIŞ E. H., SELÇUK G.

II. Uluslararası Stratejik Araştırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 28 Eylül - 01 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

22. Öğretmenler Adaylarının Öğretmenlik Tutumların Etkileyen Faktörler: Bir Meta-Analiz Çalışması

KÖSE A., ATALMIŞ E. H.

Uluslarası Türk Dünyası Straejik Araştırmalar Kongresi, 2 - 05 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

23. Öğretmen Yazılı Sınav Sorularının Hess Bilişsel Zorluk Matrisine Göre İncelenmesi

ATALMIŞ E. H., DEMİR P.

II. Uluslararası Stratejik Araştırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 28 Eylül - 01 Ekim 2017, ss.104, (Özet Bildiri)

2017

2017

24. Öğretmenlerin Yazılı Sınav Sorusu Hazırlama Süreç ve Stratejileri

DEMİR P., ATALMIŞ E. H.

II. Uluslararası Stratejik Araştırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 28 Eylül - 01 Ekim 2017, ss.96, (Özet Bildiri)

2017

2017

25. Okuldaki yazılı sınavların TEOG sınavıyla karşılaştırılması

ATALMIŞ E. H., KÖSE A., Yıldırım O.

2. Uluslarası Sosyal Bilimler Kongresi, 18 - 20 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

26. Lisans EğitimSürecinde Yapılan Ara sınav ve Final Sınavlarının Psikometrik Özelliklerinin İncelenmesi

ATALMIŞ E. H.

2. Uluslararasi Sosyal Bilimler Kongresi, 18 - 20 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

27. 4006 Bilim ve Toplum Projelerine Eğitim, Kültür, Sosyal ve Siyasal Açıdan Farklı Bir Bakış

ATAÇ A., ATALMIŞ E. H., SELÇUK G.

VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

2016

2016

29. Öğretmenlik Mesleği Tutum Ölçeği Kısa Formu: Güvenirlik ve Geçerlilik Çalışması

ATALMIŞ E. H.

Uluslararası Stratejik Araştırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 3 - 06 Kasım 2016, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

31. Pedagojik Formasyon Öğrencilerin Öğretmenliği Seçme Nedenlerinin Öğretmenlik Meslek Tutumlarina Etkisi

ATALMIŞ E. H., ATAÇ A., SELÇUK G.

Uluslararasi Stratjik Araştirmalar Kongresi (ISRC 2016), Antalya, Türkiye, 3 - 06 Kasım 2016, ss.837-841, (Özet Bildiri)

2016

2016

32. İletişim Doyumu Örgütsel Bağlılık İlişkisi: Bir Alan Araştırması

BAL C. G., ATALMIŞ E. H., karakuş f. n.

Scientific Cooperation for the Future in the Social Sciences UsakInternational Conference, 22 - 23 Eylül 2016, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

33. Bağıl Değerlendirme mi yoksa Mutlak Değerlendirme mi Türkiye den bir Üniversite Örneği

ATALMIŞ E. H., ALKIŞ A.

5. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

34. How Teaching Certification Influence Teacher Candidates Attitude Towards Teaching Profession

ATALMIŞ E. H., DÖŞ İ., kayran m.

8. Uluslararası Eğitim Araştırmları Kongresi, 5 - 08 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

35. Lisansüstü Eğitimine Giriş Kriterlerinin Etkilerinin Araştırılması

ATALMIŞ E. H.

8. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 5 - 08 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

36. Yükseköğretimde Kalite Sorunu

AYDIN A., ATALMIŞ E. H., DÖŞ İ.

25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

2015

2015

37. Eğitim Harcamalarının OECD Verilerine Göre Değerlendirilmesi

DÖŞ İ., ATALMIŞ E. H.

10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

38. How to eliminate an option from a Multiple Choice Item

Marianne P., ATALMIŞ E. H.

the Annual Meeting of the National Council on Measurement in Education, 16 - 20 Nisan 2015, (Özet Bildiri)

2014

2014

39. The Impact of Homogeneity of Answer-Choices on Item Difficulty

ATALMIŞ E. H., Kingston N. M.

National Counsil on Measurement in Education (NCME), 4 Haziran - 06 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

2012

2012

41. How Home Environment Affects Students’ Academic Achievement

ATALMIŞ E. H., ESEN E.

IV. ULUSLARARASI TÜRKİYE EĞİTİM ARAŞTIRMALARI, 4 - 07 Mayıs 2012, (Tam Metin Bildiri)

2011

2011

42. Effects of Social and Cultural Capital on CollegeStudents Success: The Case of First-GenerationCollege Students in Turkey

ESEN E., ATALMIŞ E. H.

Uluslararas› Yüksekö¤retim Kongresi: Yeni Yönelifller ve Sorunlar (UYK-2011), 27 - 29 Mayıs 2011, (Tam Metin Bildiri)

2011

2011

43. Exploring the Relationship between Purpose of Computer Usage and Reading Skills of Turkish Students: Evidence from PISA 2006.

GÜMÜŞ S., ATALMIŞ E. H.

11th INTERNATIONAL EDUCATIONAL TECHNOLOGY CONFERENCE, 25 - 27 Mayıs 2011, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2024

2024

1. Meta-Analiz

YILDIRIM İ., ATALMIŞ E. H.

İLERİ İSTATİSTİK UYGULAMALARI, ŞEN SEDAT, YILDIRIM İBRAHİM, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.533-560, 2024

2024

2024

2. CHATGPT İLE TÜRKÇE DERSİ 7. SINIF OKUMA ÖĞRENME ALANINA YÖNELİK BELİRTKE TABLOSU VE SINAV HAZIRLAMA

ATALMIŞ E. H., YAR YILDIRIM V.

ARAŞTIRMALARDA GÜNCEL EĞİLİMLER, SELÇUK GÜLENAZ, ATALMIŞ ERKAN HASAN, Editör, Turkuaz Yayınları, Manisa, ss.61-76, 2024

2024

2024

3. Lojistik Regresyon

ATALMIŞ E. H.

İLERİ İSTATİSTİK UYGULAMALARI, ŞEN SEDAT, YILDIRIM İBRAHİM, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.177-196, 2024

2023

2023

4. ÖĞRETMENLERİN ÖRGÜTSEL ADALET ALGI DÜZEYLERİ İLE MOTİVASYONLARI ARASINDAKİ İLİŞKİ

Doğan Demirkan N., ATALMIŞ E. H.

21. YÜZYILDA TÜRKİYE’DE EĞİTİM-ÖĞRETİME GENEL BİR BAKIŞ VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ, Atalmış Erkan Hasan, Yıldırım Nail, Editör, Turquazkey Akademik Yayınlar, Manisa, ss.107-140, 2023

2022

2022

6. Hayat Boyu Öğrenme ve İzleme-Değerlendirme Uygulamaları

ATALMIŞ E. H.

Hayat Boyu Öğrenme Yaklaşımlar ve Uygulamalar, Çelebi Nurhayat, Selçuk Gülenaz, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.303-329, 2022

2022

2022

7. HİBRİT SINIFLARDA BİÇİMLENDİRİCİ DEĞERLENDİRME VE BİÇİMLENDİRİCİ DÖNÜT

GÜREL S., ATALMIŞ E. H.

Hibrit Tabanlı Etkili Öğrenme Ortamları Oluşturma "Ters Düz Edilmiş Sınıf ve Öğrenme Uygulamaları", Toytok Esef Hakan, Ramazanoğlu Mehmet, Bolat Özgür, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.110-124, 2022

2021

2021

8. Ölçmeye Karışan Hataların Tür ve Özellikleri

ATALMIŞ E. H.

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Akbay Lokman, Editör, Murat Yayınları, Ankara, ss.111-122, 2021

2020

2020

9. Öğretimde Ölçme ve Değerlendirme

YAKAR L., ATALMIŞ E. H.

Yükseköğretimde Eğiticilerin Eğitimi, Tekerek Mehmet, Sağır Mahmut, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.319-348, 2020

2020

2020

10. Excel ve SPSS’xxe Giriş

ATALMIŞ E. H.

Sosyal Bilimlerde İstatistik Excel ve SPSS Uygulamaları, Orçan Fatih, Editör, Anı yayıncılık, Ankara, ss.5-26, 2020

2020

2020

11. Eğitim Bilimlerinde Araştırma Yöntemleri

ATALMIŞ E. H.

Eğitime Giriş, Bayar Adem, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.354-381, 2020

2019

2019

12. ÖĞRETMENLERİN EĞİTİME İNANMA DÜZEYLERİ İLE ÖZ YETERLİĞİARASINDAKİ İLİŞKİ

Kabakaş M., ATALMIŞ E. H.

Göbeklitepe’den Endüstri 4.0’aEğitim Çalışmaları, Yıldırım Nail, Selçuk Gülenaz, Editör, Ekin Yayınevi, Ankara, ss.189-2016, 2019

2019

2019

13. Veri Hazırlama vePsikometri İncelemesi

ATALMIŞ E. H.

YAPISAL EŞİTLİK MODELLEMESİNİN İLKELERİ VE UYGULAMASI - Principles and Practice of Structural Equation Modeling, Sedat Şen, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.64-96, 2019

2017

2017

15. Öğretmen Yazılı Sınav Sorularının HESS Bilişsel Zorluk Matrisine Göre İncelenmesi

ATALMIŞ E. H., DEMİR P.

Sosyo-Ekonomik Stratejiler III: Eğitim Bilimleri, Akif Köse, Gülenaz Selçuk, Erkan Atalmış, Editör, IJOPEC Publication, London, ss.43-73, 2017

2017

2017

16. Okul İklimini Etkileyen Faktörlerin İncelenmesi

Ermeydan M., ATALMIŞ E. H.

Sosyo-ekonomik Stratejiler III: Eğitim Bilimleri, Köse Akif, Selçuk Gülenaz, Atalmış Erkan Hasan, Editör, IJOPEC, Londrina, ss.110-124, 2017

Desteklenen Projeler

2022 - 2023

2022 - 2023

STREAM It UP! - 2

ATALMIŞ E. H.

2017 - 2017

2017 - 2017

Ortaokullarda Çevre Bilinci ve Farkındalık Eğitimi

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje

ATALMIŞ E. H., UZUN E.(Yürütücü)

2016 - 2016

2016 - 2016

FeTEMM Disiplinlerinde Etik Farkındalığı

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje

ATALMIŞ E. H.

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Ocak 2016

Ocak 2016

TURKISH JOURNAL OF EDUCATION

Diğer Dergiler

Ocak 2016

Ocak 2016

INTERNATIONAL JOURNAL OF TESTING

Diğer Dergiler

Ocak 2016

Ocak 2016

JOURNAL OF EXPERIMENTAL EDUCATION

Diğer Dergiler

Ocak 1900

Ocak 1900

Diğer Dergiler



Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 61

h-indeksi (WOS): 3