Eğitim Bilgileri
2008 - 2014
2008 - 2014Doktora
University of Kansas, Amerika Birleşik Devletleri
2004 - 2006
2004 - 2006Yüksek Lisans-Tezsiz
Balıkesir Üniversitesi, Türkiye
2001 - 2004
2001 - 2004Lisans
Ege Üniversitesi, Türkiye
Yaptığı Tezler
2014
2014Doktora
The Impact of the Item Types and Number of Solution Steps of Multiple-Choice Itemson Item Difficulty and Discrimination and Test Reliability
University of Kansas
Yabancı Diller
İngilizce
Araştırma Alanları
Eğitim
Akademik Unvanlar / Görevler
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorDoç. Dr.
Manisa Celal Bayar Üniversitesi
2019 - 2021
2019 - 2021Doç. Dr.
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi
2017 - 2019
2017 - 2019Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi
2015 - 2017
2015 - 2017Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi
2014 - 2015
2014 - 2015Araştırma Görevlisi
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi
Yönetimsel Görevler
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorKahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorKahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorKahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi
2016 - Devam Ediyor
2016 - Devam EdiyorKahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi
Akademi Dışı Deneyim
2017 - Devam Ediyor
2017 - Devam Ediyor4006 Projeleri İl Temsilcisi
TÜBİTAK Bilim ve Toplum Müdürlüğü, 4006 Projeleri İl Temsilcisi
2004 - 2006
2004 - 2006Matematik Öğretmenliği
Sınav Dershanesi - 2004, Matematik Öğretmenliği
Verdiği Dersler
Yönetilen Tezler
2023
2023Yüksek Lisans
Öğretmenlerin örgütsel adalet algı düzeyleri ile motivasyonları arasındaki ilişki: Kahramanmaraş ili örneği
ATALMIŞ E. H. (Danışman)
N.DOĞAN(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
Öğretmen liderliği ile bireysel yenilikçilik arasındaki ilişki: Kahramanmaraş ili örneği
ATALMIŞ E. H. (Danışman)
E.KOŞUM(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Lise öğretmenlerinin öğrenci merkezli öğretim yöntem ve tekniklerini kullanmaya yönelik tutumları ile standart testlere yönelik inançları arasındaki ilişki: Kahramanmaraş ili örneği
ATALMIŞ E. H. (Danışman)
M.YİĞİTTEKİN(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Öğretmenlerin Kişilik Özellikleri İle Sürekli Öfke Ve Öfke İfade Tarz Düzeyleri Arasındaki İlişki: Kahramanmaraş İli Örneği
ATALMIŞ E. H. (Danışman)
E.BEKTAŞ(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Okul müdürlerinin; paternalist (babacan) liderlik davranışlarıyla yaratıcı liderlik özellikleri arasındaki ilişki: Kahramanmaraş ili örneği
ATALMIŞ E. H. (Danışman)
İ.TAŞDEMİR(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
OKUL MÜDÜRLERİNİN PATERNALİST LİDERLİK DAVRANIŞLARI İLE HİZMETKÂR LİDERLİK DAVRANIŞLARI ARASINDAKİ İLİŞKİ (KAHRAMANMARAŞ İLİ ÖRNEĞİ)
ATALMIŞ E. H. (Danışman)
İ.KÜÇÜK(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Öğretmenlerin idealistlik düzeyleri ile eğitime inanmaları arasındaki ilişkinin incelenmesi
ATALMIŞ E. H. (Danışman)
B.VİCDAN(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
Öğretmenlerin idealistlik düzeylerinin yaşam boyu öğrenme eğilimleri ile ilişkisi
ATALMIŞ E. H. (Danışman)
B.TAŞ(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Öğretmenlerin eğitime inanma düzeyleri ile işe bağımlılık düzeyleri arasındaki ilişki: Kahramanmaraş ili örneği
ATALMIŞ E. H. (Danışman)
A.NACAR(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Öğretmenlerin eğitime inanma düzeyleri ile öz yeterliği arasındaki ilişki; Malatya ili örneği
ATALMIŞ E. H. (Danışman)
M.KABAKAŞ(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Okul yöneticisi olma sürecinde kadınların karşılaştığı cam tavan sendromu ve karşılaştıkları sorunlara ilişkin görüşleri
ATALMIŞ E. H. (Danışman)
A.AKSU(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Okul öncesi öğretmenlerinin okul öncesi eğitim kurumlarına yönelik görüşleri: Kahramanmaraş ili örneği
ATALMIŞ E. H. (Danışman)
G.ÖNER(Öğrenci)
SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2025
20251. Mindfulness and foreign language achievement: a meta-analytic study on interventions and correlations
Babanoglu M. P., ATALMIŞ E. H.
FRONTIERS IN PSYCHOLOGY
, cilt.16, 2025 (SSCI)
2023
20232. Examining the Interplay Between Growth and Fixed Mindsets, L2 Grit, and L2 Motivational Self-System of L2 Learners
Kırmızı Ö., IRGATOĞLU A., ATALMIŞ E. H.
SAGE Open
, cilt.13, sa.4, 2023 (SSCI)
2018
20183. The Impact of Homogeneity of Answer Choices on Item Difficulty and Discrimination
Atalmis E. H., Kingston N. M.
SAGE OPEN
, cilt.8, sa.1, 2018 (SSCI)
2011
20114. Exploring the relationship between purpose of computer usage and reading skills of turkish students: Evidence from PISA 2006
Gumus S., Atalmis E. H.
Turkish Online Journal of Educational Technology
, cilt.10, sa.3, ss.129-140, 2011 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2023
20231. Elit bir üniversitedeki öğrencilerin spor etkinlikleri gönüllü motivasyonu ile spora yönelik tutumları arasındaki ilişkinin incelenmesi
BEŞİKÇİ T., DİNLER K., ATALMIŞ E. H.
International Journal of Human Sciences , cilt.20, sa.4, ss.567-583, 2023 (Hakemli Dergi)
2022
20222. Analyzing the Mediating Effect of Psychological Resilience on the Relationship between COVID-19 Fear and Happiness
Yirci R., ATALMIŞ E. H., Kiririsci G.
Educational Process: International Journal
, cilt.11, sa.2, ss.147-166, 2022 (Scopus)
2020
20203. Öğretmen ve Öğrencilere Göre 4006 TÜBITAK Bilim Fuarları Etkililikleri: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
SELÇUK G., ATALMIŞ E. H., ATAÇ A.
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.17, sa.2, ss.750-774, 2020 (Hakemli Dergi)
2019
20194. A Statistical Comparison of Norm-Referenced Assessment Systems Used in Higher Education in Turkey
Atalmis E. H.
JOURNAL OF MEASUREMENT AND EVALUATION IN EDUCATION AND PSYCHOLOGY-EPOD
, cilt.10, sa.1, ss.12-29, 2019 (ESCI)
2019
20195. Development of a Preschool Teachers' Pedagogical Content Knowledge Scale regarding Mathematics
Dagli H., DAĞLIOĞLU H. E., Atalmis E. H.
INTERNATIONAL JOURNAL OF ASSESSMENT TOOLS IN EDUCATION
, cilt.6, sa.4, ss.617-635, 2019 (ESCI)
2018
20186. Turkish Prospective Teachers' Attitudes towards the Teaching Profession: A Meta-Analysis Study
Atalmis E. H., Kose A.
JOURNAL OF MEASUREMENT AND EVALUATION IN EDUCATION AND PSYCHOLOGY-EPOD
, cilt.9, sa.4, ss.393-413, 2018 (ESCI)
2018
20187. TUBİTAK 4006 Projelerine İlişkin Yönetici, Yürütücü ve Öğrenci Görüşleri
ATALMIŞ E. H., SELÇUK G., ATAÇ A.
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.19, sa.3, ss.1999-2020, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
20188. The Use of Three-Option Multiple Choice Items for Classroom Assessment
Atalmis E. H.
INTERNATIONAL JOURNAL OF ASSESSMENT TOOLS IN EDUCATION
, cilt.5, sa.2, ss.314-324, 2018 (ESCI)
2017
20179. Three, four, and none of the above options in multiple-choice items
Atalmis E. H., Kingston N. M.
TURKISH JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.6, sa.4, ss.143-157, 2017 (ESCI)
2016
201610. How does private tutoring mediate the effects of socio-economic status on mathematics performance? Evidence from Turkey
Atalmis E. H., Yilmaz M., Saatcioglu A.
POLICY FUTURES IN EDUCATION
, cilt.14, sa.8, ss.1135-1152, 2016 (ESCI)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2023
20231. Elit Bir Üniversitedeki Öğrencilerin Spor Etkinlikleri Gönüllü Motivasyonu ile Spora Yönelik Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
DİNLER K., BEŞİKÇİ T., ATALMIŞ E. H.
International Congresses on Education, Balıkesir, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2023, ss.95, (Özet Bildiri)
2021
20212. ÖĞRETMEN LİDERLİĞİ İLE BİREYSEL YENİLİKÇİLİK ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Koşum E., ATALMIŞ E. H.
VIII. Uluslarası Stratejik Arastırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 28 Ekim 2021, ss.70, (Özet Bildiri)
2021
20213. ÖĞRETMENLERİN KİŞİLİK ÖZELLİKLERİ İLE SÜREKLİ ÖFKE VE ÖFKE İFADE TARZ DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ
BEKTAŞ E., ATALMIŞ E. H.
VIII. Uluslarası Stratejik Arastırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 28 Ekim 2021, ss.72, (Özet Bildiri)
2021
20214. ÖĞRETMENLERİN ALGILADIKLARI ÖRGÜTSEL DESTEK DÜZEYİ İLE MESLEKİ BENLİK SAYGISI ARASINDAKİ İLİŞKİ
ZORLU Z. S., ATALMIŞ E. H.
VIII. Uluslarası Stratejik Arastırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 28 Ekim 2021, ss.66, (Özet Bildiri)
2021
20215. ÖĞRETMENLERİN ÖRGÜTSEL ADALET ALGILARI İLE MOTİVASYON DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ
Doğan N., ATALMIŞ E. H.
VIII. Uluslarası Stratejik Arastırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 28 Ekim 2021, ss.67, (Özet Bildiri)
2020
20206. Öğretmenlerin İdealistlik Düzeylerinin Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimleri İle İlişkisi
TAŞ B., ATALMIŞ E. H.
VII. Uluslarası Stratejik Arastırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 28 Kasım 2020, (Özet Bildiri)
2019
20197. Kadın Okul Yöneticilerinin Cam Tavan Sendromuna Yönelik Görüşleri.
AKSU A., ATALMIŞ E. H.
VI. Uluslarası Stratejik Arastırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 25 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
2019
20198. Lisans Üstü Eğitim Öğrencilerinin Öğrenme Stili Tercihlerine Yönelik Görüşleri.
ATALMIŞ E. H., BEDİR G.
VI. Uluslarası Stratejik Arastırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 25 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
2018
20189. Öğretmenlerin Karşılıklı Mutluluklarının Yaşam Doyumları İle İlişkisi
Öner G., ATALMIŞ E. H.
IV. Uluslararası Stratejik Araştırmlar Kongresi, Antalya, Türkiye, 7 - 11 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
201810. Okul Öncesi Eğitim Kurumlarının Sorunları: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
Öner Özaslan G., ATALMIŞ E. H.
IV. Uluslarası Stratejik Araştırmalar Kongresi, 7 - 11 Kasım 2018, (Özet Bildiri)
2018
201811. Üniversitelerin Lisans Düzeyinde Ders Geçme Puanlarının İncelenmesi: Devlet Üniversiteleri Örneği
Nacar A., ATALMIŞ E. H.
IV. Uluslarası Stratejik Araştırmalar Kongresi, 7 - 11 Kasım 2018, (Özet Bildiri)
2018
201812. Kompleks Çoktan Seçmeli Soruların Seçenek Sayılarının Sorunun Psikometrik Özelliklerine Etkisi
ATALMIŞ E. H.
6. Uluslararası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, 5 - 08 Eylül 2018, (Özet Bildiri)
2018
201813. The Impact of Complex Multiple Choice Items on Item Difficulty
ATALMIŞ E. H., KAPLAN M.
6.Uluslarası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, 5 - 08 Eylül 2018, (Özet Bildiri)
2018
201814. Türkiye’de yükseköğretimde kullanılan bağıl değerlendirmesistemlerinin istatistiksel olarak karşılaştırılması
ATALMIŞ E. H.
EDUCCON 2018 (Education Conference), 27 - 28 Eylül 2018, (Özet Bildiri)
2018
201815. Sınıf Öğretmenlerinin İşe Angaje Olma Düzeylerini Yordayan Faktörlerin İncelenmesi
ATALMIŞ E. H., Öztaş R.
III. ULUSLARARASI STRATEJİK ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, 3 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
201816. Türkiye’deki Üniversitelerin Lisansüstü Alım Ölçütlerinin Araştırılması
Kurt Y., ATALMIŞ E. H.
AL FARABI 2. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, 6 - 08 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2017
201717. Ortaokullarda Çevre Bilinci ve Farkındalık Eğitimi
UZUN E., ATALMIŞ E. H.
Uluslararası Türk Dünyası Stratejik Araştırmalar Kongresi, 2 - 05 Kasım 2017, (Özet Bildiri)
2017
201718. Öğretim Materyali Motivasyonunu Etkileyen Faktörler
Mazı A., ATALMIŞ E. H.
II. Uluslararası Stratejik Araştırmalar Kongresi, 28 Eylül - 01 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201719. Tübitak 4006 Bilim Şenliklerine Yönelik Öğrenci Görüşleri
ATAÇ A., ATALMIŞ E. H., SELÇUK G.
II. Uluslararası Stratejik Araştırmalar Kongresi, 28 Eylül - 01 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201720. Okul İklimini Etkileyen Faktörlerin İncelenmesi
Ermeydan M., ATALMIŞ E. H.
II. Uluslararası Stratejik Araştırmalar Kongresi, 28 Eylül - 01 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201721. TÜBİTAK 4006 Bilim Şenliklerine Yönelik Öğrenci Görüşleri
ATAÇ A., ATALMIŞ E. H., SELÇUK G.
II. Uluslararası Stratejik Araştırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 28 Eylül - 01 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201722. Öğretmenler Adaylarının Öğretmenlik Tutumların Etkileyen Faktörler: Bir Meta-Analiz Çalışması
KÖSE A., ATALMIŞ E. H.
Uluslarası Türk Dünyası Straejik Araştırmalar Kongresi, 2 - 05 Kasım 2017, (Özet Bildiri)
2017
201723. Öğretmen Yazılı Sınav Sorularının Hess Bilişsel Zorluk Matrisine Göre İncelenmesi
ATALMIŞ E. H., DEMİR P.
II. Uluslararası Stratejik Araştırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 28 Eylül - 01 Ekim 2017, ss.104, (Özet Bildiri)
2017
201724. Öğretmenlerin Yazılı Sınav Sorusu Hazırlama Süreç ve Stratejileri
DEMİR P., ATALMIŞ E. H.
II. Uluslararası Stratejik Araştırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 28 Eylül - 01 Ekim 2017, ss.96, (Özet Bildiri)
2017
201725. Okuldaki yazılı sınavların TEOG sınavıyla karşılaştırılması
ATALMIŞ E. H., KÖSE A., Yıldırım O.
2. Uluslarası Sosyal Bilimler Kongresi, 18 - 20 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201726. Lisans EğitimSürecinde Yapılan Ara sınav ve Final Sınavlarının Psikometrik Özelliklerinin İncelenmesi
ATALMIŞ E. H.
2. Uluslararasi Sosyal Bilimler Kongresi, 18 - 20 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201727. 4006 Bilim ve Toplum Projelerine Eğitim, Kültür, Sosyal ve Siyasal Açıdan Farklı Bir Bakış
ATAÇ A., ATALMIŞ E. H., SELÇUK G.
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2016
201628. Yüksek Öğrenim Kredi ve Yurtlar KurumundakiÖğrencilerin Demografik ve Sosyo EkonomikDüzeylerinin Memnuniyet Düzeylerine Etkisi Kahramanmaraş Örneği
kirişçi g., ATALMIŞ E. H.
Uluslararası Stratejik Araştırmlar Kongresi, 3 - 06 Kasım 2016, (Tam Metin Bildiri)
2016
201629. Öğretmenlik Mesleği Tutum Ölçeği Kısa Formu: Güvenirlik ve Geçerlilik Çalışması
ATALMIŞ E. H.
Uluslararası Stratejik Araştırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 3 - 06 Kasım 2016, (Tam Metin Bildiri)
2016
201630. Pedagojik Formasyon Öğrencilerin Öğretmenliği Seçme Nedenlerinin Öğretmenlik Meslek Tutumlarına Etkisi
ATALMIŞ E. H., ATAÇ A., SELÇUK G.
Uluslararası Stratejik Araştırmalar Kongresi, 3 - 06 Kasım 2016, (Tam Metin Bildiri)
2016
201631. Pedagojik Formasyon Öğrencilerin Öğretmenliği Seçme Nedenlerinin Öğretmenlik Meslek Tutumlarina Etkisi
ATALMIŞ E. H., ATAÇ A., SELÇUK G.
Uluslararasi Stratjik Araştirmalar Kongresi (ISRC 2016), Antalya, Türkiye, 3 - 06 Kasım 2016, ss.837-841, (Özet Bildiri)
2016
201632. İletişim Doyumu Örgütsel Bağlılık İlişkisi: Bir Alan Araştırması
BAL C. G., ATALMIŞ E. H., karakuş f. n.
Scientific Cooperation for the Future in the Social Sciences UsakInternational Conference, 22 - 23 Eylül 2016, (Tam Metin Bildiri)
2016
201633. Bağıl Değerlendirme mi yoksa Mutlak Değerlendirme mi Türkiye den bir Üniversite Örneği
ATALMIŞ E. H., ALKIŞ A.
5. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
2016
201634. How Teaching Certification Influence Teacher Candidates Attitude Towards Teaching Profession
ATALMIŞ E. H., DÖŞ İ., kayran m.
8. Uluslararası Eğitim Araştırmları Kongresi, 5 - 08 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2016
201635. Lisansüstü Eğitimine Giriş Kriterlerinin Etkilerinin Araştırılması
ATALMIŞ E. H.
8. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 5 - 08 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2016
201636. Yükseköğretimde Kalite Sorunu
AYDIN A., ATALMIŞ E. H., DÖŞ İ.
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
2015
201537. Eğitim Harcamalarının OECD Verilerine Göre Değerlendirilmesi
DÖŞ İ., ATALMIŞ E. H.
10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
2015
201538. How to eliminate an option from a Multiple Choice Item
Marianne P., ATALMIŞ E. H.
the Annual Meeting of the National Council on Measurement in Education, 16 - 20 Nisan 2015, (Özet Bildiri)
2014
201439. The Impact of Homogeneity of Answer-Choices on Item Difficulty
ATALMIŞ E. H., Kingston N. M.
National Counsil on Measurement in Education (NCME), 4 Haziran - 06 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
2013
201340. Do educational centers offering suplemental education in Turkey increases the achievement gap among students from lower SES and higher SES
ATALMIŞ E. H., yılmaz m.
Comparative and International Education Society, 10 - 15 Mart 2013, (Özet Bildiri)
2012
201241. How Home Environment Affects Students’ Academic Achievement
ATALMIŞ E. H., ESEN E.
IV. ULUSLARARASI TÜRKİYE EĞİTİM ARAŞTIRMALARI, 4 - 07 Mayıs 2012, (Tam Metin Bildiri)
2011
201142. Effects of Social and Cultural Capital on CollegeStudents Success: The Case of First-GenerationCollege Students in Turkey
ESEN E., ATALMIŞ E. H.
Uluslararas› Yüksekö¤retim Kongresi: Yeni Yönelifller ve Sorunlar (UYK-2011), 27 - 29 Mayıs 2011, (Tam Metin Bildiri)
2011
201143. Exploring the Relationship between Purpose of Computer Usage and Reading Skills of Turkish Students: Evidence from PISA 2006.
GÜMÜŞ S., ATALMIŞ E. H.
11th INTERNATIONAL EDUCATIONAL TECHNOLOGY CONFERENCE, 25 - 27 Mayıs 2011, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2024
20241. Meta-Analiz
YILDIRIM İ., ATALMIŞ E. H.
İLERİ İSTATİSTİK UYGULAMALARI, ŞEN SEDAT, YILDIRIM İBRAHİM, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.533-560, 2024
2024
20242. CHATGPT İLE TÜRKÇE DERSİ 7. SINIF OKUMA ÖĞRENME ALANINA YÖNELİK BELİRTKE TABLOSU VE SINAV HAZIRLAMA
ATALMIŞ E. H., YAR YILDIRIM V.
ARAŞTIRMALARDA GÜNCEL EĞİLİMLER, SELÇUK GÜLENAZ, ATALMIŞ ERKAN HASAN, Editör, Turkuaz Yayınları, Manisa, ss.61-76, 2024
2024
20243. Lojistik Regresyon
ATALMIŞ E. H.
İLERİ İSTATİSTİK UYGULAMALARI, ŞEN SEDAT, YILDIRIM İBRAHİM, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.177-196, 2024
2023
20234. ÖĞRETMENLERİN ÖRGÜTSEL ADALET ALGI DÜZEYLERİ İLE MOTİVASYONLARI ARASINDAKİ İLİŞKİ
Doğan Demirkan N., ATALMIŞ E. H.
21. YÜZYILDA TÜRKİYE’DE EĞİTİM-ÖĞRETİME GENEL BİR BAKIŞ VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ, Atalmış Erkan Hasan, Yıldırım Nail, Editör, Turquazkey Akademik Yayınlar, Manisa, ss.107-140, 2023
2022
20225. Okul Öncesi Eğitim Kurumlarının Sorunları Bir Ölçek Geliştime Çalışması
Öner Özaslan G., ATALMIŞ E. H.
Turquazkey Akdemik Yayınlar, Manisa, 2022
2022
20226. Hayat Boyu Öğrenme ve İzleme-Değerlendirme Uygulamaları
ATALMIŞ E. H.
Hayat Boyu Öğrenme Yaklaşımlar ve Uygulamalar, Çelebi Nurhayat, Selçuk Gülenaz, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.303-329, 2022
2022
20227. HİBRİT SINIFLARDA BİÇİMLENDİRİCİ DEĞERLENDİRME VE BİÇİMLENDİRİCİ DÖNÜT
GÜREL S., ATALMIŞ E. H.
Hibrit Tabanlı Etkili Öğrenme Ortamları Oluşturma "Ters Düz Edilmiş Sınıf ve Öğrenme Uygulamaları", Toytok Esef Hakan, Ramazanoğlu Mehmet, Bolat Özgür, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.110-124, 2022
2021
20218. Ölçmeye Karışan Hataların Tür ve Özellikleri
ATALMIŞ E. H.
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Akbay Lokman, Editör, Murat Yayınları, Ankara, ss.111-122, 2021
2020
20209. Öğretimde Ölçme ve Değerlendirme
YAKAR L., ATALMIŞ E. H.
Yükseköğretimde Eğiticilerin Eğitimi, Tekerek Mehmet, Sağır Mahmut, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.319-348, 2020
2020
202010. Excel ve SPSS’xxe Giriş
ATALMIŞ E. H.
Sosyal Bilimlerde İstatistik Excel ve SPSS Uygulamaları, Orçan Fatih, Editör, Anı yayıncılık, Ankara, ss.5-26, 2020
2020
202011. Eğitim Bilimlerinde Araştırma Yöntemleri
ATALMIŞ E. H.
Eğitime Giriş, Bayar Adem, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.354-381, 2020
2019
201912. ÖĞRETMENLERİN EĞİTİME İNANMA DÜZEYLERİ İLE ÖZ YETERLİĞİARASINDAKİ İLİŞKİ
Kabakaş M., ATALMIŞ E. H.
Göbeklitepe’den Endüstri 4.0’aEğitim Çalışmaları, Yıldırım Nail, Selçuk Gülenaz, Editör, Ekin Yayınevi, Ankara, ss.189-2016, 2019
2019
201913. Veri Hazırlama vePsikometri İncelemesi
ATALMIŞ E. H.
YAPISAL EŞİTLİK MODELLEMESİNİN İLKELERİ VE UYGULAMASI - Principles and Practice of Structural Equation Modeling, Sedat Şen, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.64-96, 2019
2017
201714. Uygulamalı Örneklerle Sınıf Yönetimi, Öğretim Teknikleri, Ölçme ve Değerlendirme
ATALMIŞ E. H., KÖSE A., Yıldırım O.
Değisim Yayınları, İstanbul, 2017
2017
201715. Öğretmen Yazılı Sınav Sorularının HESS Bilişsel Zorluk Matrisine Göre İncelenmesi
ATALMIŞ E. H., DEMİR P.
Sosyo-Ekonomik Stratejiler III: Eğitim Bilimleri, Akif Köse, Gülenaz Selçuk, Erkan Atalmış, Editör, IJOPEC Publication, London, ss.43-73, 2017
2017
201716. Okul İklimini Etkileyen Faktörlerin İncelenmesi
Ermeydan M., ATALMIŞ E. H.
Sosyo-ekonomik Stratejiler III: Eğitim Bilimleri, Köse Akif, Selçuk Gülenaz, Atalmış Erkan Hasan, Editör, IJOPEC, Londrina, ss.110-124, 2017
Desteklenen Projeler
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam Ediyor
LE MOON Love Earth to the Moon and Back Development of ECurriculum on Climate Change and Environmental Education for Secondary Education Students in Online Learning Platform 2021 1 CZ01 K220 SCH 000034484 E10117458, ERASMUS+
ÖZBEY S., SELÇUK G., KARAKAYA H., ATALMIŞ E. H., YENEL K.
2021 - 2022
2021 - 2022STREAM It Up
UYGUR E., ATAÇ A., KARACA D., AGAÇ G., GEYİKÇİ U. B., ATALMIŞ E. H., et al.
2021 - 2021
2021 - 20212237-A /Üst Düzey Becerileri Ölçen Soru Yazma Sanatı - II
TÜBİTAK Projesi
ATALMIŞ E. H. (Yürütücü), YAR YILDIRIM V., GÜREL S., YILDIRIM İ., ŞEN S., TOKER T., et al.
2020 - 2020
2020 - 20202237-A /Üst Düzey Becerileri Ölçen Soru Yazma Sanatı
TÜBİTAK Projesi
ATALMIŞ E. H. (Yürütücü), GÜREL S., AKBAY L., YAR YILDIRIM V., YILDIRIM İ., ŞEN S., et al.
2020 - 2020
2020 - 2020TÜBİTAK 2237-A/ Eğitim Bilimlerinde İleri Metodoloji Uygulamaları
TÜBİTAK Projesi
ATALMIŞ E. H., ŞAHİN M. D., GÜREL S., ŞEN S., ÇIRAK KURT S., TERZİ R., et al.
2020 - 2020
2020 - 2020Nitelikli Soru Nasıl Yazılır? Bilişsel gelişim sürecine göre soru yazma, sınıf içi ölçme ve değerlendirme araçlarında geçerlilik, güvenirlik, madde yanlılığı ve bilişsel tanı modellerine dayalı değerlendirme
TÜBİTAK Projesi
ATALMIŞ E. H., KAYA UYANIK G., KUTLU Ö., DOĞAN N., BAŞOKÇU T. O., ÖZTÜRK GÜBEŞ N., et al.
2019 - 2020
2019 - 2020Program Okuryazarlığına Giriş ve Kazanım Tabanlı Soru Yazma Eğitimi
ATALMIŞ E. H., YAKAR L., BEDİR G., SELÇUK G., AĞÇAM R., YILDIRIM N., et al.
2019 - 2019
2019 - 2019TÜBİTAK 2237-A/ Eğitim Bilimlerinde İleri Metodoloji Uygulamaları
TÜBİTAK Projesi
ATALMIŞ E. H., ŞAHİN M. D., TERZİ R., YILDIRIM İ., ÇIRAK KURT S., ŞEN S.(Yürütücü)
2019 - 2019
2019 - 2019Başarı Testi Nasıl Geliştirilir?Farklı Ölçme Kuramlarına Göre Tüm Yönleriyle Başarı Testi Geliştirme (TÜBİTAK 2237)-1
TÜBİTAK Projesi
ATALMIŞ E. H., ÇAKICI ESER D., ÇETİN S., İLHAN M., TAŞDELEN TEKER G., KELECİOĞLU H., et al.
2018 - 2019
2018 - 2019Sınıf Öğretmenleri ve Akademisyenler Yaşam Boyu Öğrenme Yolunda Buluşuyor
ATAÇ A., BUKOVA GÜZEL E., Keleş Y. E., KANDEMİR H., ELÇİ A. N., ATALMIŞ E. H., et al.
2018 - 2018
2018 - 2018Şehzadeler Öğretmenleri Yaşam Boyu Öğrenme Yolunda Akademiyle Buluşuyor
ATAÇ A. (Yürütücü), ELÇİ A. N., ATALMIŞ E. H., ELGEREN F. Ş., KIYICI G., SELÇUK G., et al.
2017 - 2017
2017 - 2017Matematik Öğretmenleri Mesleki Gelişim Yolunda Bir Arada
ATALMIŞ E. H., BUKOVA GÜZEL E., BAYRAM S., YILMAZ S., UĞUREL I., EV ÇİMEN E., et al.
2017 - 2017
2017 - 2017Ortaokullarda Çevre Bilinci ve Farkındalık Eğitimi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
ATALMIŞ E. H., UZUN E.(Yürütücü)
2017 - 2017
2017 - 2017Öğretmen Adaylarının Öğretmenliğe Karşı Tutumlarını Etkileyen Faktörler: Bir Meta Analiz Çalışması
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
ATALMIŞ E. H., KÖSE A.(Yürütücü)
2016 - 2016
2016 - 2016Öğretmen Adaylarının Kişilik Boyutlarının Onların Öğretmenliğe Karşı Tutumlarına Etkisi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
ATALMIŞ E. H.
2016 - 2016
2016 - 2016FeTEMM Disiplinlerinde Etik Farkındalığı
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
ATALMIŞ E. H.
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Ocak 2016
Ocak 2016TURKISH JOURNAL OF EDUCATION
Diğer Dergiler
Ocak 2016
Ocak 2016INTERNATIONAL JOURNAL OF TESTING
Diğer Dergiler
Ocak 2016
Ocak 2016JOURNAL OF EXPERIMENTAL EDUCATION
Diğer Dergiler
Ocak 1900
Ocak 1900