Öğr. Gör. DİLEK KARACA


REKTÖRLÜK, REKTÖRLÜK

REKTÖRLÜK


WoS Araştırma Alanları: Eğitim ve Eğitim Araştırması, Eğitim Bilimsel Disiplinler


Avesis Araştırma Alanları: Eğitim, Eğitim Bilimleri, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme


Yayınlardaki İsimler: Karaca Dilek

Metrikler

Yayın

24

Atıf (WoS)

2

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

2

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

72

H-İndeks (Scholar)

4

Toplam Atıf Sayısı

76

Proje

24

Eğitim Bilgileri

2021 - Devam Ediyor

2021 - Devam Ediyor

Doktora

Ege Üniversitesi, Türkiye

2009 - 2011

2009 - 2011

Yüksek Lisans

Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi, Türkiye

2005 - 2009

2005 - 2009

Lisans

Süleyman Demirel Üniversitesi, Türkiye

Yaptığı Tezler

2011

2011

Yüksek Lisans

Yaparak yazarak bilim öğrenmenin (YYBÖ) Genel Fizik Laboratuvarı-I dersinde öğretmen adaylarının akademik başarılarına ve bilimsel süreç becerilerine etkisi

Araştırma Alanları

Eğitim

Eğitim Bilimleri

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme

Akademik Unvanlar / Görevler

2020 - Devam Ediyor

2020 - Devam Ediyor

Öğretim Görevlisi

Manisa Celal Bayar Üniversitesi, Rektörlük, Rektörlük

Akademi Dışı Deneyim

2013 - 2020

2013 - 2020

Fen Bilimleri Öğretmeni

MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, Fen Bilimleri Öğretmeni

2017 - 2019

2017 - 2019

Müdür Yardımcısı

MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, Müdür Yardımcısı

2015 - 2019

2015 - 2019

AR-GE Peroneli (PEK Üyesi)

MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, AR-GE Peroneli (PEK Üyesi)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2024

2024

EMPHASIS ON CULTIVATING A ‗COMPETENT AND VIRTUOUS HUMAN‘ IN THE CURRICULA: 2024 TÜRKIYE CENTURY EDUCATION

ERDURAN AVCI D., KARACA D.

RAQAMLI TRANSFORMATSIYA SHAROITIDA TA‘LIM OLUVCHILARNI KASBGA YO‗NALTIRISH: MUAMMOLAR, YECHIMLAR, Özbekistan, 10 Aralık 2024, ss.228-232

2024

2024

A Needs Analysis on the Implementation of a Distance Education and Flipped Classroom Model Supported by 3D Virtual Environments in Computer Programming Courses

ÇUKURBAŞI B., GERİŞ A., FİDAN M., KARACA D., GENÇAY S.

8th International Academic Conference on Teaching, Learning and Education, VİYANA, Avusturya, 28 - 30 Kasım 2024, (Özet Bildiri)

2022

2022

Veri Madenciliği Yöntemleri Kullanılarak TIMSS 2019 8. Sınıf Fen Bilimleri Dersi Başarılarının Sınıflandırma Performanslarının Karşılaştırılması

KARACA D.

VIII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE VE PSİKOLOJİDE ÖLÇME ve DEĞERLENDİRME KONGRESİ, İzmir, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2022, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Okul Dışı Öğrenme Ortamları Hakkındaki Görüşleri ve Derslerinde Kullanma Durumları

KARACA D., ERDURAN AVCI D.

14. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Burdur, Türkiye, 19 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)

2021

2021

Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Uzaktan Eğitim Sürecinde Yürütülen Fen Bilimleri Dersine Yönelik Görüşleri

KARACA D., ERDURAN AVCI D.

14. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Burdur, Türkiye, 19 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)

2019

2019

Doğa Eğitimine Katılmak İsteyen Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Yaşam Becerileri Hakkındaki Görüşleri

ERDURAN AVCI D., KARACA D.

6. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, 26 - 27 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Doğa Eğitimlerine Bakış Açıları ve Katılmak İsteme Nedenleri

ERDURAN AVCI D., KARACA D.

6. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, 26 - 27 Nisan 2019

2019

2019

Course are Development Design and Evaluaton Heat and Temperature

KARACA D., abacı z.

6. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, 26 - 27 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

2018

2018

Doğa Eğitimi Etkinliklerinin Ortaokul Öğrencileri Üzerindeki Etkilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

ERDURAN AVCI D., KARACA D.

Vth International Eurasian Educational Research Congress, 2 - 05 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

TÜBİTAK 4006 Bilim Fuarlar Hakkındaki Öğretmen Görüşleri: Şanlurfa Örneği

ERDURAN AVCI D., KARACA D.

13. Ulusal fen bilimleri ve matematik eğitimi kongresi, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018

2018

2018

Öğrencilerin Bilim Fuarları ve Bilim Insanları Hakkndaki Görüşleri

ERDURAN AVCI D., KARACA D.

13. ulusal Fen Bilimler ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018

2016

2016

TÜBİTAK 4006 BİLİM FUARLARI HAKKINDA ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ, GAZİANTEP İLİ ÖRNEĞİ

ERDURAN AVCI D., KARACA D.

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016

2012

2012

MISCONCEPTIONS OF SCIENCE TEACHER CANDIDATES ABOUT ENERGY (2012)

ERDURAN AVCI D., KARACA D.

The World Conference On Physics Education (WCPE), 1 - 06 Temmuz 2012, (Tam Metin Bildiri)

2010

2010

VIEWS OF TEACHER CANDIDATES ON RELATING BASIC PHYSICS PRINCIPLES TO ANIMALS AND ANIMAL BEHAVIORS: DIGITAL MEDIA DEMONSTRATION

ERDURAN AVCI D., KARACA D., KARABAL M.

10th INTERNATIONAL EDUCATIONAL TECHNOLOGY CONFERENCE, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2010, cilt.3, ss.1732-1735, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2025

2025

2024 Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı'nda (Maarif Modeli) Ölçme ve Değerlendirme Yaklaşımları ve Örnek Uygulamalar

ERDURAN AVCI D., KARACA D.

Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı, AYVACI HAKAN ŞEVKİ, Editör, pegem akademi, ss.246-286, 2025

Desteklenen Projeler

2023 - 2024

2023 - 2024

Stream It Up-3

Diğer Uluslararası Fon Programları

UYGUR E., KESKİN İ. Ç., KARACA D., KATI M. İ., ÖĞÜT M. N. (Yürütücü)

2022 - 2023

2022 - 2023

STREAM It Up!-2

KARACA D., UYGUR E., ÖĞÜT M. N. (Yürütücü)

2021 - 2022

2021 - 2022

STREAM It Up!

KARACA D., UYGUR E., TEKE O., ÖĞÜT M. N. (Yürütücü)

2021 - 2022

2021 - 2022

Manisa Bilim Şenliği

TÜBİTAK Projesi

KARACA D., ÖĞÜT M. N. (Yürütücü)

2019 - 2019

2019 - 2019

7/24 Bilim

TÜBİTAK Projesi

KARACA D., EROĞLU D., TATLİ E.(Yürütücü)

2015 - 2015

2015 - 2015

TÜBİTAK 4006 BİLİM FUARI

TÜBİTAK Projesi

KARACA D. (Yürütücü)


Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 2

h-indeksi (WOS): 1