Metrikler
Eğitim Bilgileri
2021 - 2024
2021 - 2024Lisans
İstanbul Üniversitesi, Açık Ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, Türkiye
2010 - 2016
2010 - 2016Bütünleşik Doktora
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkiye
2006 - 2009
2006 - 2009Lisans
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, Türkiye
Yaptığı Tezler
2016
2016Bütünleşik Doktora
Matematik öğretmeni adaylarının geometrik düşünme alışkanlıklarını geliştirmeye yönelik tasarlanan öğrenme ortamının değerlendirilmesi
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
Yabancı Diller
İngilizce
Akademik Unvanlar / Görevler
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorDoç. Dr.
Manisa Celal Bayar Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ
2018 - 2022
2018 - 2022Dr. Öğr. Üyesi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ
Verdiği Dersler
Lisans
Lisans
Geometri ve Ölçme Öğretimi
Mantıksal Akıl Yürütme
Analitik Geometri
Öğretmenlik Uygulaması I
Matematik Sınıflarında İletişim
İstatistik
Matematik Felsefesi
Olasılık ve İstatistik Öğretimi
Öğretmenlik Uygulaması II
Matematik Ders Kitabı İncelemesi
Olasılık
Analitik Geometri II
İstatistik ve Olasılık II
Okul Deneyimi
Analitik Geometri I
Matematik Eğitimi ve Bilgisayar
Topluma Hizmet Uygulamaları
Bilim Tarihi
Öğretmenlik Uygulaması
İstatistik ve Olasılık I
Matematik Tarihi
Matematik Öğretimi II
Genel Matematik
Matematik Öğretimi I
Yönetilen Tezler
2024
2024Yüksek Lisans
İlkokul 4. sınıf ögrencilerinin matematiksel düşünme alışkanlıklarının ve bu alışkanlıkları etkileyen faktörlerin belirlenmesi: Kesirlerde işlemler örneği
BÜLBÜL B. Ö. (Danışman)
M.AKİF(Öğrenci)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2024
20241. Simülasyonlarla Zenginleştirilmiş Öğrenme Ortamının Öğretmen Adaylarının Olasılıklı Düşünme Konusundaki Kavram Yanılgılarına Etkisi
GEÇİT E., YAVUZ S., BÜLBÜL B. Ö.
Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.1, sa.1, ss.18-37, 2024 (Hakemli Dergi)
2023
20232. The Effect of Learning Environment Enriched with Problem-Solving Strategies and Web 2.0 Tools on Problem-Solving Success
BÜLBÜL B. Ö., TAŞ E. Y.
Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.21, sa.4, ss.279-300, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
20233. Examining the effect of dynamic geometry software on supporting geometric habits of mind: A qualitative inquiry
BÜLBÜL B. Ö., Güler M.
E-Learning and Digital Media
, cilt.20, sa.2, ss.138-161, 2023 (Scopus)
2021
20214. Problem Çözme Basamakları ve Stratejileri Dikkate Alınarak Hazırlanan Çevrimiçi Öğrenme Ortamının Geometrik Düşünme Alışkanlıklarına Ve Geometri Başarısına Etkisi
BÜLBÜL B. Ö.
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.34, sa.3, ss.1015-1050, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
20215. Factors affecting prospective mathematics teachers’ beliefs about geometric habits of mind
BÜLBÜL B. Ö.
Journal of Pedagogical Research
, cilt.5, sa.2, ss.36-48, 2021 (Scopus)
2021
20216. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Geometrik Düşünme Alışkanlıkları ile Geometri Başarıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
BÜLBÜL B. Ö.
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi , cilt.12, sa.1, ss.15-28, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
20217. Beliefs about Geometric Habits of Mind: A Scale Development Study
BÜLBÜL B. Ö., GÜVEN B.
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
, cilt.10, sa.2, ss.886-905, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
20218. Matematik Öğretmeni Adaylarının Bilgisayar Destekli Ortamda Geometri Problem Çözme Stratejilerinin Belirlenmesi
BÜLBÜL B. Ö., ELÇİ A. N., GÜLER M., GÜVEN B.
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.0, sa.51, ss.403-432, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
20219. Ortaokul Ders Kitaplarının Değerlendirilmesi: Bir Dereceli Puanlama Anahtarı Geliştirme Çalışması
BÜLBÜL S., BÜLBÜL B. Ö.
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.1, ss.882-911, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202110. Analysis of Solved Examples in Mathematics Textbooks Regarding the Use of Geometric Habits of Mind
ERŞEN Z. B., BÜLBÜL B. Ö., GÜLER M.
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi , cilt.12, sa.1, ss.349-377, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202111. Can Geometry Achievement and Geometric Habits of Mind Be Improved Online? Reflections From a Computer-Aided Intervention
BÜLBÜL B. Ö., GÜLER M.
Journal of Educational Technology Systems , cilt.49, sa.3, ss.376-398, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
202012. Examining the Effect of Computer-Assisted Geometry Activities on Problem Solving Achievements of Pre-service MathematicsTeachers
BÜLBÜL B. Ö., ELÇİ A. N., GÜLER M., GÜVEN B.
Turkish Journal of Mathematics Education , cilt.1, sa.1, ss.57-78, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202013. For What Purpose Do the Student Teachers Use DGS? A Qualitative Study on the case of Continuity
BÜLBÜL B. Ö., GÜLER M., GÜRSOY K., GÜVEN B.
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATION AND TEACHING
, cilt.7, sa.3, ss.785-801, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202014. The Change of Geometric Thinking Habit of Prospective Teachers
BÜLBÜL B. Ö., GÜVEN B.
PAMUKKALE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-PAMUKKALE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.48, ss.431-453, 2020 (ESCI)
2019
201915. Examining the Relationship between Geometric Habits of Mind and the Mathematics Achievement: The case of Mathematics Preservice Teachers
BÜLBÜL B. Ö., GÜVEN B.
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi , cilt.10, sa.3, ss.711-731, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201916. Geometrik Düşünme Alışkanlıkları ile Akademik Başarı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Matematik Öğretmeni Adayları Örneği
BÜLBÜL B. Ö., Güven B.
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education
, cilt.10, sa.3, ss.711-731, 2019 (Scopus)
2015
201517. Reflections from a Learning Setting Designed to Investigate Mathematical Thinking.
ÇELİK D., GÜLER M., BÜLBÜL B. Ö., ÖZMEN Z. M.
International Journal of Educational Studies in Mathematics , cilt.2, ss.11-23, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201518. 9. Sınıf öğrencilerinin sözel problemlerdeki eksikfazla bilgiye ilişkin farkındalıkları
Gürsoy K., GÜLER M., BÜLBÜL B. Ö., GÜVEN B.
Alan Eğitimi Araştırmaları Dergisi , cilt.1, sa.1, ss.13-22, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201519. Türkiye’de Matematik Eğitiminde Kavram Yanılgılarıyla İlgili Çalışmalar: Tematik Bir İnceleme
TÜRKDOĞAN A., GÜLER M., BÜLBÜL B. Ö., DANİŞMAN Ş.
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.11, sa.2, ss.215-236, 2015 (Hakemli Dergi)
2011
201120. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematik Derslerinden Aldığı ve Tercih Ettikleri Geribildirim Türleri
BÜLBÜL B. Ö., AKŞAN KILIÇASLAN E., ÖZTÜRK T., ODABAŞI ÇİMER S.
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi , 2011 (Hakemli Dergi)
2011
201121. The views of the teacher and students in regards to the use of the history of mathematics in the teaching of fractal subject
YILDIZ C., BÜLBÜL B. Ö., ERŞEN Z. B., ARSLAN S.
PROCEDIA SOCIAL AND BEHAVIOURAL SCIENCES
, cilt.15, ss.868-872, 2011 (Scopus)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2024
20241. Simülasyon Zenginleştirilmiş Öğrenme Ortamının Öğretmen Adaylarının Olasılıklı Düşünmelerine Etkisi
GEÇİT E., YAVUZ S., BÜLBÜL B. Ö.
16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Edirne, Türkiye, 04 Eylül 2024, (Özet Bildiri)
2023
20232. Sınıf Öğretmeni Ve Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Problem Çözmeye İlişkin İnançların Belirlenmesi
ÖZDEMİR B., BÜLBÜL B. Ö.
6. ULUSLARARASI TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, 28 Ekim 2023, (Özet Bildiri)
2021
20213. İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözme Stratejilerini Geliştirmeye Yönelik Tasarlanan Bilgisayar Destekli Öğrenme Ortamından Yansımalar
ŞENSOY S. H., BÜLBÜL B. Ö.
5th INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF TURKISH COMPUTER AND MATHEMATICS EDUCATION, Alanya, Türkiye, 28 Ekim 2021, (Özet Bildiri)
2021
20214. Sınıf Öğretmenlerinin Matematiği Öğretme Bilgilerinin İncelenmesi
GÜMÜŞ M. A., BÜLBÜL B. Ö.
5th INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF TURKISH COMPUTER AND MATHEMATICS EDUCATION, Alanya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2021, (Özet Bildiri)
2021
20215. Lisans Düzeyinde İstatistik Öğretimini Değerlendirmeye Yönelik Caos Testinin Türkçeye Uyarlama Çalışması
ELMAS BAYDAR H., ÖZMEN Z. M., BÜLBÜL B. Ö., GÜVEN B.
5th INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF TURKISH COMPUTER AND MATHEMATICS EDUCATION, Alanya, Türkiye, 28 Ekim 2021, (Özet Bildiri)
2021
20216. Matematik Öğretmeni Adaylarının Geometri Problemlerini Çözerken Kullandığı Söylemlerin Analizi
BÜLBÜL B. Ö.
5th INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF TURKISH COMPUTER AND MATHEMATICS EDUCATION, Alanya, Türkiye, 28 Ekim 2021, (Özet Bildiri)
2021
20217. Sınıf Öğretmenlerinin Kullandığı Problem Çözme Stratejilerinin Belirlenmesi
GÜMÜŞ M. A., BÜLBÜL B. Ö.
5th INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF TURKISH COMPUTER AND MATHEMATICS EDUCATION, Alanya, Türkiye, 28 Ekim 2021, (Özet Bildiri)
2021
20218. Matematik Öğretmeni Adayları ile Gerçekleştirilen Elektronik Mentorlük Programından Yansımalar
BÜLBÜL B. Ö.
14. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ (UFBMEK 2021), Burdur, Türkiye, 19 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)
2021
20219. Effect of the Online “Geometry Teaching” Courses on Preservice Mathematics Teachers’ Problem-Solving Achievement
BÜLBÜL B. Ö.
2nd International Congress of Pedagogical Research, Malezya, 15 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)
2019
201910. Investigation Of The Relationship Between Geometric Habits Of Mind, Beliefs And VanHiele Geometric Thinking Levels Of Primary School Teacher Candidates
BÜLBÜL B. Ö., GÜVEN B.
4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, 26 - 28 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
201911. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Öğretimi Dersi Kapsamında Yürüttükleri Etkinlik Temelli Öğretim Sürecinin Değerlendirilmesi
BÜLBÜL B. Ö., ELÇİ A. N.
II.Uluslararası Temel Eğitim Kongresi UTEK 2019 Muğla, Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
2018
201812. Matematik Öğretmeni Adaylarının GeoGebra Yazılımının Matematik Derslerindeki Kullanımına Yönelik Görüşlerindeki Değişimin Analizi
BÜLBÜL B. Ö., ÇEKMEZ E.
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, ss.168-169, (Özet Bildiri)
2018
201813. Ortaokul öğrencilerinin grafik oluşturma ve yorumlama becerilerinin incelenmesi
DANİŞMAN Ş., GÜLER M., BÜLBÜL B. Ö.
International Congress of Research in Education, 20 - 23 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
201814. Matematik Öğretmeni Adaylarının GeoGebra Yazılımının Matematik Derslerinde Kullanımına Yönelik Ölçek Geliştirme
BÜLBÜL B. Ö., ÇEKMEZ E.
VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, 9 - 11 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2017
201715. Lise Öğrencilerinin Sahip Oldukları Kavram İmgeleri ve Prototiplerinin Fonksiyon Konusu Bağlamında İncelenmesi
GÜLER M., BÜLBÜL B. Ö., GÜVEN B., bülbül s., alkan s., BAKİ A.
2. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 16 - 19 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201716. Geometrik Düşünme Alışkanlıkları ile Matematik Dersi Başarıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
GÜVEN B., BÜLBÜL B. Ö.
3. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2016
201617. Geometrik Düşünme Alışkanlıklarını Geliştirmeye Yönelik Tasarlanan Öğrenme Ortamındaki Söylemlerin Analizi
BÜLBÜL B. Ö., GÜVEN B.
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
2015
201518. Dinamik Geometri Yazılımının Öğretmen Adaylarının Geometrik Düşünme Alışkanlıkları Üzerindeki Etkisi
BÜLBÜL B. Ö., GÜVEN B.
3rd International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 9 - 11 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
2015
201519. Matematik Öğretmeni Adaylarının Geometrik Düşünme Alışkanlıklarının Belirlenmesi: İlişkilendirme ve Özel Durumları Düşünme-Genelleme Alışkanlıkları Örneği
BÜLBÜL B. Ö., GÜVEN B.
2. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 16 - 19 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
2014
201420. Matematik Öğretmeni Adaylarının Problem Çözme Yoluyla Geometrik Düşünme Alışkanlıklarının Belirlenmesi
BÜLBÜL B. Ö., GÜVEN B.
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
2014
201421. TEOG Matematik Sorularının İlköğretim Matematik Öğretim Programı Işığında Değerlendirilmesi
BÜLBÜL B. Ö., GÜLER M., AKŞAN KILIÇASLAN E., GÜRSOY K., GÜVEN B.
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
2013
201322. Matematik Öğretmeni Adaylarının Süreklilik Kavramına Yönelik Problemlerin Çözümünde Dinamik Geometri Yazılımını Kullanma Şekillerinin İncelenmesi.
BÜLBÜL B. Ö., GÜLER M., GÜRSOY K., GÜVEN B.
1. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
2013
201323. Ortaokul Öğrencilerinin Problem Çözme Sürecinde Tahmin ve Kontrol Etme Stratejilerini Kullanma Düzeyleri
GÜRSOY K., BÜLBÜL B. Ö.
1. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
2012
201224. Güney Cephesindeki Gelişmeler
BİLGİ N., BÜLBÜL B. Ö., BOZKURT A., GÜVEN B., KAZAZ M., MUTLU A., et al.
Cumhuriyetimize Giden Yol Cilt 1 Samsun – Amasya – Erzurum – Sivas, Sempozyum, Ankara, Türkiye, 07 Ağustos 2012, cilt.1, ss.220-230, (Tam Metin Bildiri)
2012
201225. Lisans Öğrencilerinin Normal Dağılım Kavramına İlişkin İşlemsel ve Kavramsal Anlamalarının İncelenmesi
serbest a., BÜLBÜL B. Ö., GÜVEN B.
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri)
2011
201126. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematik Derslerinde Tercih Ettikleri Geribildirim Türleri ve bu Geribildirimlerin Özellikleri
BÜLBÜL B. Ö., AKŞAN KILIÇASLAN E., ÖZTÜRK T., ODABAŞI ÇİMER S.
I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 5 - 08 Ekim 2011, (Özet Bildiri)
2011
201127. Ortaöğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematiğe Yönelik Epistemolojik İnançlarının İncelenmesi
BÜLBÜL B. Ö., GÜVEN B.
10. Matematik Sempozyumu, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2011, (Özet Bildiri)
2011
201128. Evaluation of the Process of Learning by Discovery Based on Group Working
BAKİ A., BÜLBÜL B. Ö., seyitoğlu e.
3rd International Conference on Educational Sciences (ICES), 22 - 25 Haziran 2011, (Özet Bildiri)
2011
201129. Evaluation of the problem solving process based on group work
BAKİ A., seyitoğlu e., BÜLBÜL B. Ö.
3rd International Conference on Educational Sciences (ICES), 22 - 25 Haziran 2011, (Özet Bildiri)
2011
201130. The views of the teacher and students in regards to the use of the history of mathematics in the teaching of fractal subject
YILDIZ C., BÜLBÜL B. Ö., ERŞEN Z. B., ARSLAN S.
World Conference on Educational Technology Researches (WCES), İstanbul, Türkiye, 03 Şubat 2011, ss.22, (Özet Bildiri)
2010
201031. Matematik Derslerinde Somut Materyal Kullanımına Yönelik Ölçek Geliştirme
BAKİ A., BÜLBÜL B. Ö.
9. Matematik Sempozyumu, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2010, (Tam Metin Bildiri)
2010
201032. İlköğretim Öğrencilerinin Problem Çözmeye Karşı İnançlarının ve Matematiğe Yönelik Öz-Yeterlik Algılarının Problem Çözme Başarılarına Etkisi
BÜLBÜL B. Ö., SAKA E., GÜVEN B.
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.3, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2023
20231. Project Planning: How to Desing a Project with all its Processes?
Bülbül B. Ö., Bülbül S.
PROJECT DEVELOPMENT GUIDE IN EDUCATION, Ayşegül Oğuz Namdar, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.81-98, 2023
2023
20232. Olasılıklı Düşünme
BÜLBÜL B. Ö.
Teoriden Pratiğe Olasılık ve İstatistik Öğretimi, Güven Bülent, Gürbüz Ramazan, Akkan Yaşar, Özmen Zeynep Medine, Editör, Vizetek Yayıncılık, ss.293-302, 2023
2019
20193. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Öğretimi Dersi Kapsamında Yürüttükleri Etkinlik Temelli Öğretim Sürecinin Değerlendirilmesi
BÜLBÜL B. Ö., ELÇİ A. N.
Eğitimde Araştırmalar, Bilal Duman, Sabri Sidekli, Editör, Eğiten Kitap Yayıncılık, Ankara, ss.89-100, 2019
2019
20194. How to Create and Use Rubrics?
BÜLBÜL B. Ö.
Current Studies in Educational Measurement Evaluation, Salih Çepni, Yılmaz Kara, Editör, Paradigma Akademi, ss.257-268, 2019
2019
20195. Geometri Öğretimi
GÜVEN B., ÖZTÜRK T., BÜLBÜL B. Ö.
Matematik Öğretiminin Temelleri Ortaokul, Hacıömeroğlu Güney, Tarım Kamuran, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.169-214, 2019
Desteklenen Projeler
2024 - 2025
2024 - 2025Geometrik Düşünme Alışkanlıklarının Gücü: Lisansüstü Öğrencilerine Yönelik Çevrimiçi Uygulamalar-II
TÜBİTAK Projesi
BÜLBÜL B. Ö. (Yürütücü)
2024 - 2024
2024 - 2024Teoriden Uygulamaya Yenilikçi Ve Teknoloji Destekli Matematik Eğitimi-II
TÜBİTAK Projesi
Bülbül S., Bülbül B. Ö. (Yürütücü)
2024 - 2024
2024 - 2024Bilimsel Eğitim Etkinlikleri Desteği Programı Geometrik Düşünme Alışkanlıklarının Gücü: Lisansüstü Öğrencilerine Yönelik Çevrimiçi Uygulamaları-II
TÜBİTAK Projesi
KARACA D., BÜLBÜL B. Ö. (Yürütücü)
2024 - 2024
2024 - 2024Teoriden Uygulamaya Yenilikçi ve Teknoloji Destekli Matematik Eğitimi Il
TÜBİTAK Projesi
KARACA D., BOZKURT A., GÜVEN B., ÖĞÜT M. N., AYDIN GÜÇ F., KÖSA T., et al.
2024 - 2024
2024 - 2024Teoriden Uygulamaya Yenilikçi Ve Teknoloji Destekli Matematik Eğitimi-II
TÜBİTAK Projesi
BÜLBÜL B. Ö. (Yürütücü), GÜVEN B., BOZKURT A., KARACA D., AYDIN GÜÇ F., ÖĞÜT M. N.
2023 - 2024
2023 - 2024Teknoloji Destekli ve Simülasyon Yazılımlarının Olasılık Öğretiminde Kullanımının Olasılıklı Düşünmeye Etkisi
TÜBİTAK Projesi
BÜLBÜL B. Ö.
2021 - 2024
2021 - 2024Sanal Manipülatifler Aracılığıyla Hazırlanan Öğrenme Ortamının Geometrik Düşünme Alışkanlıklarına Etkisi
TÜBİTAK Projesi
BÜLBÜL B. Ö.
2023 - 2023
2023 - 2023Bilimsel Eğitim Etkinlikleri Desteği Programı Geometrik Düşünme Alışkanlıklarının Gücü: Lisansüstü Öğrencilerine Yönelik Çevrimiçi Uygulamaları
TÜBİTAK Projesi
KARACA D., ÖZDEMİR C., ERŞEN Z. B., KALELİ YILMAZ G., KÖSA T., GÜLER M., et al.
2023 - 2023
2023 - 2023Geometrik Düşünme Alışkanlıklarının Gücü: Lisansüstü Öğrencilerine Yönelik Çevrimiçi Uygulamalar
TÜBİTAK Projesi
BÜLBÜL B. Ö. (Yürütücü)
2022 - 2023
2022 - 2023Teoriden Uygulamaya Yenilikçi ve Teknoloji Destekli Matematik Eğitimi
TÜBİTAK Projesi
ÖĞÜT M. N., BÜLBÜL B. Ö. (Yürütücü)
2022 - 2023
2022 - 2023Multidisipliner Yöntemlerle Stream Temelli Matematik Eğitimi
TÜBİTAK Projesi
BÜLBÜL B. Ö., KARACA D., ÖĞÜT M. N.
2022 - 2023
2022 - 2023Teoriden Uygulamaya Yenilikçi ve Teknoloji Destekli Matematik Eğitimi
TÜBİTAK Projesi
BÜLBÜL B. Ö. (Yürütücü)
2022 - 2023
2022 - 2023Teoriden Uygulamaya Yenilikçi Ve Teknoloji Destekli Matematik Eğitimi
TÜBİTAK Projesi
Bülbül S., Bülbül B. Ö. (Yürütücü)
2022 - 2023
2022 - 2023STREAM It Up!-2 (STU15022GR0024 Federal Hibe Numarası)
ÇUKURBAŞI B., HAMAN M., HALİTOĞLU Ş. N., ZAMBAK A., BAŞARAN M., ALTUNDOĞAN T. G., et al.
2020 - 2021
2020 - 2021Matematik Öğretmeni Adaylarının Problem Çözme Becerilerine Yönelik Bilgisayar Destekli Geometri Etkinliklerinin Geliştirilmesi, Uygulanması ve Değerlendirilmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
BÜLBÜL B. Ö. (Yürütücü)
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2019 - 2023
2019 - 2023