Metrikler
Yaptığı Tezler
2021
2021Doktora
The impact of action research on teachers and learners: A longitudinal quasi-experimental mixed-methods study
Bahçeşehir Üniversitesi
2015
2015Yüksek Lisans
Examining the burnout levels of EFL lecturers at the school of foreign languages of a state university in Turkey-Manisa case
Uluslararası Kıbrıs Üniversitesi
Yabancı Diller
İngilizce
Akademik Unvanlar / Görevler
2017 - Devam Ediyor
2017 - Devam EdiyorÖğretim Görevlisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi
2013 - 2017
2013 - 2017Okutman
Manisa Celal Bayar Üniversitesi
2008 - 2011
2008 - 2011Okutman
Uluslararası Kıbrıs Üniversitesi
Yönetimsel Görevler
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam Ediyor2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorManisa Celal Bayar Üniversitesi
2017 - Devam Ediyor
2017 - Devam EdiyorManisa Celal Bayar Üniversitesi
2017 - Devam Ediyor
2017 - Devam EdiyorManisa Celal Bayar Üniversitesi
2017 - Devam Ediyor
2017 - Devam EdiyorManisa Celal Bayar Üniversitesi
2018 - 2021
2018 - 2021Manisa Celal Bayar Üniversitesi
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2025
2025Voices from Crisis: Perspectives of EFL Learners on Emergency Distance Education After an Earthquake
KORKMAZ H., CEYLAN A., AKBIYIK M.
Anatolian Journal of Education , cilt.10, sa.1, ss.103-116, 2025 (Hakemli Dergi)
2024
2024Exploring the language learning attitudes and efforts of Turkish tertiary EFL learners
KORKMAZ H., CEYLAN A.
RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi , sa.41, ss.1267-1283, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
2024Academic Motivation among University Students: A Comparison between Conventional and Online Students in Pakistan
Abid Malik M., AKKAYA B., CEYLAN A., Gültekin M. K.
Sukkur IBA Journal of Educational Sciences & Technologies - SJEST , cilt.4, sa.1, ss.1-11, 2024 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2023
2023THE RELATIONSHIP BETWEEN ENGAGEMENT LEVELS OF ENGLISH LANGUAGE LEARNERS AND THEIR ACADEMIC ACHIEVEMENT
CEYLAN A., KORKMAZ H.
5th TESOL Türkiye International ELT Conference, Bartın, Türkiye, 20 - 21 Ekim 2023, (Özet Bildiri)
2023
2023THE RELATIONSHIP BETWEEN ENGAGEMENT LEVELS OF EFL LEARNERS AND THEIR ACADEMIC ACHIEVEMENT
CEYLAN A., KORKMAZ H.
The 5th TESOL TÜRKİYE INTERNATIONAL ELT CONFERENCE, Bartın, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2023, ss.34, (Özet Bildiri)
2009
2009UKÜ Yabanci Diller Yüksek Okulu Hazırlık Sınıfı Öğrencilerinin Çoklu ZekâAlanlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
CEYLAN A., Erkoçak E.
18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Ege Üniversitesi, İzmir, Türkiye, 01 Ekim 2009, (Özet Bildiri)
2009
2009Applıcatıons Of Multıple Intellıgences In Pre – School Educatıon (Lefkoşa-Nicosia Sample)
BULUT SERİN N., CEYLAN A.
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi I. Uluslararası Yaşayan Kuramcılar Konferansı, Burdur, Türkiye, 23 Mayıs 2009, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2022
2022THE IMPACT OF ACTION RESEARCH ON EFL LEARNERS’ ENGAGEMENT
CEYLAN A.
Turkuaz Kongre Organizasyonu Fuarcılık Yayıncılık Eğitim Turizm ve Ticaret Limited Şirketi, Manisa, 2022
Desteklenen Projeler
2018 - 2021
2018 - 2021Manisa Savunma Sanayi Teknoloji Geliştirme Kümesi (MASTEK)
CEYLAN A., AKTAŞ H., ÇILBANT C., KARĞIN M., KAYALIDERE U. A. K., GÜLEÇ T. C., et al.
2018 - 2021
2018 - 2021Manisa Savunma Sanayisi Teknoloji Geliştirme Kümesi (MASTEK)
TÜRK A., ÇELEBİ A. K., AKTAŞ H., DİRİL H. Z., DURMAZ F., CEYLAN A., et al.
2018 - 2021
2018 - 2021