S. TETİK Et Al. , "Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Duygusal Zeka Düzeyleri İle Öfke Düzeyleri ve Öfke İfade Tarzları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi," E-JOIR (Elektronik Mesleki Gelişim ve Araştırma Dergisi/Elektronik Journal of Occupational Improvement and Research , vol.2, no.1, pp.17-29, 2014
TETİK, S. Et Al. 2014. Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Duygusal Zeka Düzeyleri İle Öfke Düzeyleri ve Öfke İfade Tarzları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. E-JOIR (Elektronik Mesleki Gelişim ve Araştırma Dergisi/Elektronik Journal of Occupational Improvement and Research , vol.2, no.1 , 17-29.
TETİK, S., ÖKMEN, M., & BAL, V., (2014). Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Duygusal Zeka Düzeyleri İle Öfke Düzeyleri ve Öfke İfade Tarzları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. E-JOIR (Elektronik Mesleki Gelişim ve Araştırma Dergisi/Elektronik Journal of Occupational Improvement and Research , vol.2, no.1, 17-29.
TETİK, SEMRA, MUSTAFA ÖKMEN, And VEDAT BAL. "Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Duygusal Zeka Düzeyleri İle Öfke Düzeyleri ve Öfke İfade Tarzları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi," E-JOIR (Elektronik Mesleki Gelişim ve Araştırma Dergisi/Elektronik Journal of Occupational Improvement and Research , vol.2, no.1, 17-29, 2014
TETİK, SEMRA Et Al. "Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Duygusal Zeka Düzeyleri İle Öfke Düzeyleri ve Öfke İfade Tarzları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi." E-JOIR (Elektronik Mesleki Gelişim ve Araştırma Dergisi/Elektronik Journal of Occupational Improvement and Research , vol.2, no.1, pp.17-29, 2014
TETİK, S. ÖKMEN, M. And BAL, V. (2014) . "Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Duygusal Zeka Düzeyleri İle Öfke Düzeyleri ve Öfke İfade Tarzları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi." E-JOIR (Elektronik Mesleki Gelişim ve Araştırma Dergisi/Elektronik Journal of Occupational Improvement and Research , vol.2, no.1, pp.17-29.
@article{article, author={SEMRA TETİK Et Al. }, title={Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Duygusal Zeka Düzeyleri İle Öfke Düzeyleri ve Öfke İfade Tarzları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi}, journal={E-JOIR (Elektronik Mesleki Gelişim ve Araştırma Dergisi/Elektronik Journal of Occupational Improvement and Research}, year=2014, pages={17-29} }