V. YAKIN, "İnternet Perakendeciliği ve Ağızdan Ağıza Pazarlama İlişkisi Tuğla Duvarlar Yıkılabilir mi," akademik bakış uluslararası sosyal bilimler dergisi , no.27, 2011
YAKIN, V. 2011. İnternet Perakendeciliği ve Ağızdan Ağıza Pazarlama İlişkisi Tuğla Duvarlar Yıkılabilir mi. akademik bakış uluslararası sosyal bilimler dergisi , no.27 .
YAKIN, V., (2011). İnternet Perakendeciliği ve Ağızdan Ağıza Pazarlama İlişkisi Tuğla Duvarlar Yıkılabilir mi. akademik bakış uluslararası sosyal bilimler dergisi , no.27.
YAKIN, VOLKAN. "İnternet Perakendeciliği ve Ağızdan Ağıza Pazarlama İlişkisi Tuğla Duvarlar Yıkılabilir mi," akademik bakış uluslararası sosyal bilimler dergisi , no.27, 2011
YAKIN, VOLKAN. "İnternet Perakendeciliği ve Ağızdan Ağıza Pazarlama İlişkisi Tuğla Duvarlar Yıkılabilir mi." akademik bakış uluslararası sosyal bilimler dergisi , no.27, 2011
YAKIN, V. (2011) . "İnternet Perakendeciliği ve Ağızdan Ağıza Pazarlama İlişkisi Tuğla Duvarlar Yıkılabilir mi." akademik bakış uluslararası sosyal bilimler dergisi , no.27.
@article{article, author={VOLKAN YAKIN}, title={İnternet Perakendeciliği ve Ağızdan Ağıza Pazarlama İlişkisi Tuğla Duvarlar Yıkılabilir mi}, journal={akademik bakış uluslararası sosyal bilimler dergisi}, year=2011}