Atıf Formatları
Moda Endüstrisinde Duygusal Pazarlama Uygulamaları: Prada ‘A Therapy’ Örneği
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. KABUKCU, "Moda Endüstrisinde Duygusal Pazarlama Uygulamaları: Prada ‘A Therapy’ Örneği," International Journal Of Academic Value Studies (JAVSTUDIES) , no.14, pp.117-121, 2017

KABUKCU, E. 2017. Moda Endüstrisinde Duygusal Pazarlama Uygulamaları: Prada ‘A Therapy’ Örneği. International Journal Of Academic Value Studies (JAVSTUDIES) , no.14 , 117-121.

KABUKCU, E., (2017). Moda Endüstrisinde Duygusal Pazarlama Uygulamaları: Prada ‘A Therapy’ Örneği. International Journal Of Academic Value Studies (JAVSTUDIES) , no.14, 117-121.

KABUKCU, EVRİM. "Moda Endüstrisinde Duygusal Pazarlama Uygulamaları: Prada ‘A Therapy’ Örneği," International Journal Of Academic Value Studies (JAVSTUDIES) , no.14, 117-121, 2017

KABUKCU, EVRİM K. . "Moda Endüstrisinde Duygusal Pazarlama Uygulamaları: Prada ‘A Therapy’ Örneği." International Journal Of Academic Value Studies (JAVSTUDIES) , no.14, pp.117-121, 2017

KABUKCU, E. (2017) . "Moda Endüstrisinde Duygusal Pazarlama Uygulamaları: Prada ‘A Therapy’ Örneği." International Journal Of Academic Value Studies (JAVSTUDIES) , no.14, pp.117-121.

@article{article, author={EVRİM KABUKCU ARSLAN}, title={Moda Endüstrisinde Duygusal Pazarlama Uygulamaları: Prada ‘A Therapy’ Örneği}, journal={International Journal Of Academic Value Studies (JAVSTUDIES)}, year=2017, pages={117-121} }