Atıf Formatları
Hizmet Sektöründe Duygusal Emek Davranışlarının Müşteri İlişkileri Üzerindeki Etkisi: Boyner Örneği
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

G. Özdemir Et Al. , "Hizmet Sektöründe Duygusal Emek Davranışlarının Müşteri İlişkileri Üzerindeki Etkisi: Boyner Örneği," E-Journal of New World Sciences Academy , vol.8, no.3, pp.301-320, 2013

Özdemir, G. Et Al. 2013. Hizmet Sektöründe Duygusal Emek Davranışlarının Müşteri İlişkileri Üzerindeki Etkisi: Boyner Örneği. E-Journal of New World Sciences Academy , vol.8, no.3 , 301-320.

Özdemir, G., Yalçın, M., & YALÇIN, M., (2013). Hizmet Sektöründe Duygusal Emek Davranışlarının Müşteri İlişkileri Üzerindeki Etkisi: Boyner Örneği. E-Journal of New World Sciences Academy , vol.8, no.3, 301-320.

Özdemir, Gaye, Mustafa Yalçın, And MELİS YALÇIN. "Hizmet Sektöründe Duygusal Emek Davranışlarının Müşteri İlişkileri Üzerindeki Etkisi: Boyner Örneği," E-Journal of New World Sciences Academy , vol.8, no.3, 301-320, 2013

Özdemir, Gaye Et Al. "Hizmet Sektöründe Duygusal Emek Davranışlarının Müşteri İlişkileri Üzerindeki Etkisi: Boyner Örneği." E-Journal of New World Sciences Academy , vol.8, no.3, pp.301-320, 2013

Özdemir, G. Yalçın, M. And YALÇIN, M. (2013) . "Hizmet Sektöründe Duygusal Emek Davranışlarının Müşteri İlişkileri Üzerindeki Etkisi: Boyner Örneği." E-Journal of New World Sciences Academy , vol.8, no.3, pp.301-320.

@article{article, author={Gaye Özdemir Et Al. }, title={Hizmet Sektöründe Duygusal Emek Davranışlarının Müşteri İlişkileri Üzerindeki Etkisi: Boyner Örneği}, journal={E-Journal of New World Sciences Academy}, year=2013, pages={301-320} }