Atıf Formatları
Sosyal Medya Üzerinden Marka İletişimi: Moda Fenomenleri
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. KABUKCU, "Sosyal Medya Üzerinden Marka İletişimi: Moda Fenomenleri," International Symposium on Human and Social Sciences , vol.2, Antalya, Turkey, pp.1020-1028, 2018

KABUKCU, E. 2018. Sosyal Medya Üzerinden Marka İletişimi: Moda Fenomenleri. International Symposium on Human and Social Sciences , (Antalya, Turkey), 1020-1028.

KABUKCU, E., (2018). Sosyal Medya Üzerinden Marka İletişimi: Moda Fenomenleri . International Symposium on Human and Social Sciences (pp.1020-1028). Antalya, Turkey

KABUKCU, EVRİM. "Sosyal Medya Üzerinden Marka İletişimi: Moda Fenomenleri," International Symposium on Human and Social Sciences, Antalya, Turkey, 2018

KABUKCU, EVRİM K. . "Sosyal Medya Üzerinden Marka İletişimi: Moda Fenomenleri." International Symposium on Human and Social Sciences , Antalya, Turkey, pp.1020-1028, 2018

KABUKCU, E. (2018) . "Sosyal Medya Üzerinden Marka İletişimi: Moda Fenomenleri." International Symposium on Human and Social Sciences , Antalya, Turkey, pp.1020-1028.

@conferencepaper{conferencepaper, author={EVRİM KABUKCU ARSLAN}, title={Sosyal Medya Üzerinden Marka İletişimi: Moda Fenomenleri}, congress name={International Symposium on Human and Social Sciences}, city={Antalya}, country={Turkey}, year={2018}, pages={1020-1028} }