Atıf Formatları
Amaca Yönelik Pazarlama Kampanyalarında Tüketici Katılım Niyetini Etkileyen Algısal Faktörler
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. GÜVEN And V. YAKIN, "Amaca Yönelik Pazarlama Kampanyalarında Tüketici Katılım Niyetini Etkileyen Algısal Faktörler," 15th International Congress on Social Studies with Recent Researches , vol.4, Turkey, pp.1240-1255, 2022

GÜVEN, E. And YAKIN, V. 2022. Amaca Yönelik Pazarlama Kampanyalarında Tüketici Katılım Niyetini Etkileyen Algısal Faktörler. 15th International Congress on Social Studies with Recent Researches , (Turkey), 1240-1255.

GÜVEN, E., & YAKIN, V., (2022). Amaca Yönelik Pazarlama Kampanyalarında Tüketici Katılım Niyetini Etkileyen Algısal Faktörler . 15th International Congress on Social Studies with Recent Researches (pp.1240-1255). , Turkey

GÜVEN, ESRA, And VOLKAN YAKIN. "Amaca Yönelik Pazarlama Kampanyalarında Tüketici Katılım Niyetini Etkileyen Algısal Faktörler," 15th International Congress on Social Studies with Recent Researches, Turkey, 2022

GÜVEN, ESRA And YAKIN, VOLKAN. "Amaca Yönelik Pazarlama Kampanyalarında Tüketici Katılım Niyetini Etkileyen Algısal Faktörler." 15th International Congress on Social Studies with Recent Researches , Turkey, pp.1240-1255, 2022

GÜVEN, E. And YAKIN, V. (2022) . "Amaca Yönelik Pazarlama Kampanyalarında Tüketici Katılım Niyetini Etkileyen Algısal Faktörler." 15th International Congress on Social Studies with Recent Researches , Turkey, pp.1240-1255.

@conferencepaper{conferencepaper, author={ESRA GÜVEN And author={VOLKAN YAKIN}, title={Amaca Yönelik Pazarlama Kampanyalarında Tüketici Katılım Niyetini Etkileyen Algısal Faktörler}, congress name={15th International Congress on Social Studies with Recent Researches}, city={}, country={Turkey}, year={2022}, pages={1240-1255} }