Atıf Formatları
Samsung Markası Üzerinden Marka Aşkının, Marka Özgünlüğü ve Marka Tercihi Arasındaki Aracılık Etkisinin İncelenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

P. AYTEKİN And Ö. TAŞTEPE, "Samsung Markası Üzerinden Marka Aşkının, Marka Özgünlüğü ve Marka Tercihi Arasındaki Aracılık Etkisinin İncelenmesi," İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.12, pp.2846-2863, 2020

AYTEKİN, P. And TAŞTEPE, Ö. 2020. Samsung Markası Üzerinden Marka Aşkının, Marka Özgünlüğü ve Marka Tercihi Arasındaki Aracılık Etkisinin İncelenmesi. İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.12 , 2846-2863.

AYTEKİN, P., & TAŞTEPE, Ö., (2020). Samsung Markası Üzerinden Marka Aşkının, Marka Özgünlüğü ve Marka Tercihi Arasındaki Aracılık Etkisinin İncelenmesi. İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.12, 2846-2863.

AYTEKİN, PINAR, And ÖZLEM TAŞTEPE BİLEN. "Samsung Markası Üzerinden Marka Aşkının, Marka Özgünlüğü ve Marka Tercihi Arasındaki Aracılık Etkisinin İncelenmesi," İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.12, 2846-2863, 2020

AYTEKİN, PINAR And TAŞTEPE, ÖZLEM T. . "Samsung Markası Üzerinden Marka Aşkının, Marka Özgünlüğü ve Marka Tercihi Arasındaki Aracılık Etkisinin İncelenmesi." İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.12, pp.2846-2863, 2020

AYTEKİN, P. And TAŞTEPE, Ö. (2020) . "Samsung Markası Üzerinden Marka Aşkının, Marka Özgünlüğü ve Marka Tercihi Arasındaki Aracılık Etkisinin İncelenmesi." İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.12, pp.2846-2863.

@article{article, author={PINAR AYTEKİN And author={ÖZLEM TAŞTEPE BİLEN}, title={Samsung Markası Üzerinden Marka Aşkının, Marka Özgünlüğü ve Marka Tercihi Arasındaki Aracılık Etkisinin İncelenmesi}, journal={İşletme Araştırmaları Dergisi}, year=2020, pages={2846-2863} }