Atıf Formatları
Basit araçlarla yaparak öğrenme yöntemine göre hazırlanan etkinliklerin dokuzuncu sınıf öğrencilerinin fizik başarısına ve fizik dersine olan tutumlarına etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Ö. ATEŞ And A. ERYILMAZ, "Basit araçlarla yaparak öğrenme yöntemine göre hazırlanan etkinliklerin dokuzuncu sınıf öğrencilerinin fizik başarısına ve fizik dersine olan tutumlarına etkisi," V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Turkey, 2002

ATEŞ, Ö. And ERYILMAZ, A. 2002. Basit araçlarla yaparak öğrenme yöntemine göre hazırlanan etkinliklerin dokuzuncu sınıf öğrencilerinin fizik başarısına ve fizik dersine olan tutumlarına etkisi. V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (Turkey).

ATEŞ, Ö., & ERYILMAZ, A., (2002). Basit araçlarla yaparak öğrenme yöntemine göre hazırlanan etkinliklerin dokuzuncu sınıf öğrencilerinin fizik başarısına ve fizik dersine olan tutumlarına etkisi . V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Turkey

ATEŞ, ÖZLEM, And ALİ ERYILMAZ. "Basit araçlarla yaparak öğrenme yöntemine göre hazırlanan etkinliklerin dokuzuncu sınıf öğrencilerinin fizik başarısına ve fizik dersine olan tutumlarına etkisi," V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Turkey, 2002

ATEŞ, ÖZLEM And ERYILMAZ, ALİ. "Basit araçlarla yaparak öğrenme yöntemine göre hazırlanan etkinliklerin dokuzuncu sınıf öğrencilerinin fizik başarısına ve fizik dersine olan tutumlarına etkisi." V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Turkey, 2002

ATEŞ, Ö. And ERYILMAZ, A. (2002) . "Basit araçlarla yaparak öğrenme yöntemine göre hazırlanan etkinliklerin dokuzuncu sınıf öğrencilerinin fizik başarısına ve fizik dersine olan tutumlarına etkisi." V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Turkey.

@conferencepaper{conferencepaper, author={ÖZLEM ATEŞ And author={ALİ ERYILMAZ}, title={Basit araçlarla yaparak öğrenme yöntemine göre hazırlanan etkinliklerin dokuzuncu sınıf öğrencilerinin fizik başarısına ve fizik dersine olan tutumlarına etkisi}, congress name={V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi}, city={}, country={Turkey}, year={2002}}