M. ŞAHİN Et Al. , "The curriculum of social studies education and world citizenship: From perspective of prospective teachers Sosyal bilgiler eğitimi programı ve dünya vatandaşlığı: Öğretmen adaylarının perspektifinden," Hacettepe Egitim Dergisi , vol.31, no.2, pp.369-390, 2016
ŞAHİN, M. Et Al. 2016. The curriculum of social studies education and world citizenship: From perspective of prospective teachers Sosyal bilgiler eğitimi programı ve dünya vatandaşlığı: Öğretmen adaylarının perspektifinden. Hacettepe Egitim Dergisi , vol.31, no.2 , 369-390.
ŞAHİN, M., ŞAHİN, S., & GÖĞEBAKAN YILDIZ, D., (2016). The curriculum of social studies education and world citizenship: From perspective of prospective teachers Sosyal bilgiler eğitimi programı ve dünya vatandaşlığı: Öğretmen adaylarının perspektifinden. Hacettepe Egitim Dergisi , vol.31, no.2, 369-390.
ŞAHİN, MUSTAFA, SEMİHA ŞAHİN, And DERYA GÖĞEBAKAN YILDIZ. "The curriculum of social studies education and world citizenship: From perspective of prospective teachers Sosyal bilgiler eğitimi programı ve dünya vatandaşlığı: Öğretmen adaylarının perspektifinden," Hacettepe Egitim Dergisi , vol.31, no.2, 369-390, 2016
ŞAHİN, MUSTAFA Et Al. "The curriculum of social studies education and world citizenship: From perspective of prospective teachers Sosyal bilgiler eğitimi programı ve dünya vatandaşlığı: Öğretmen adaylarının perspektifinden." Hacettepe Egitim Dergisi , vol.31, no.2, pp.369-390, 2016
ŞAHİN, M. ŞAHİN, S. And GÖĞEBAKAN YILDIZ, D. (2016) . "The curriculum of social studies education and world citizenship: From perspective of prospective teachers Sosyal bilgiler eğitimi programı ve dünya vatandaşlığı: Öğretmen adaylarının perspektifinden." Hacettepe Egitim Dergisi , vol.31, no.2, pp.369-390.
@article{article, author={MUSTAFA ŞAHİN Et Al. }, title={The curriculum of social studies education and world citizenship: From perspective of prospective teachers Sosyal bilgiler eğitimi programı ve dünya vatandaşlığı: Öğretmen adaylarının perspektifinden}, journal={Hacettepe Egitim Dergisi}, year=2016, pages={369-390} }