Atıf Formatları
2018 Sosyal Bilgiler Öğretim Programının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi: İzmir Örneği
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

N. ALTAY, "Evaluation of Social Studies Curriculum According to Teachers' Views: Example of Izmir," Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.18, no.3, pp.336-352, 2020

ALTAY, N. 2020. Evaluation of Social Studies Curriculum According to Teachers' Views: Example of Izmir. Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.18, no.3 , 336-352.

ALTAY, N., (2020). Evaluation of Social Studies Curriculum According to Teachers' Views: Example of Izmir. Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.18, no.3, 336-352.

ALTAY, NALAN. "Evaluation of Social Studies Curriculum According to Teachers' Views: Example of Izmir," Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.18, no.3, 336-352, 2020

ALTAY, NALAN. "Evaluation of Social Studies Curriculum According to Teachers' Views: Example of Izmir." Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.18, no.3, pp.336-352, 2020

ALTAY, N. (2020) . "Evaluation of Social Studies Curriculum According to Teachers' Views: Example of Izmir." Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.18, no.3, pp.336-352.

@article{article, author={NALAN ALTAY}, title={Evaluation of Social Studies Curriculum According to Teachers' Views: Example of Izmir}, journal={Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2020, pages={336-352} }