Atıf Formatları
Sosyal Medya Reklam Kampanyalarında Emoji Kullanımına Karşı Düşünce ve Tutumların Belirlenmesi Üzerine Bir Araştırma
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

O. ERU And V. YAKIN, "Sosyal Medya Reklam Kampanyalarında Emoji Kullanımına Karşı Düşünce ve Tutumların Belirlenmesi Üzerine Bir Araştırma," Pazarlama Kongresi 2019 , Turkey, 2019

ERU, O. And YAKIN, V. 2019. Sosyal Medya Reklam Kampanyalarında Emoji Kullanımına Karşı Düşünce ve Tutumların Belirlenmesi Üzerine Bir Araştırma. Pazarlama Kongresi 2019 , (Turkey).

ERU, O., & YAKIN, V., (2019). Sosyal Medya Reklam Kampanyalarında Emoji Kullanımına Karşı Düşünce ve Tutumların Belirlenmesi Üzerine Bir Araştırma . Pazarlama Kongresi 2019, Turkey

ERU, OYA, And VOLKAN YAKIN. "Sosyal Medya Reklam Kampanyalarında Emoji Kullanımına Karşı Düşünce ve Tutumların Belirlenmesi Üzerine Bir Araştırma," Pazarlama Kongresi 2019, Turkey, 2019

ERU, OYA And YAKIN, VOLKAN. "Sosyal Medya Reklam Kampanyalarında Emoji Kullanımına Karşı Düşünce ve Tutumların Belirlenmesi Üzerine Bir Araştırma." Pazarlama Kongresi 2019 , Turkey, 2019

ERU, O. And YAKIN, V. (2019) . "Sosyal Medya Reklam Kampanyalarında Emoji Kullanımına Karşı Düşünce ve Tutumların Belirlenmesi Üzerine Bir Araştırma." Pazarlama Kongresi 2019 , Turkey.

@conferencepaper{conferencepaper, author={OYA ERU And author={VOLKAN YAKIN}, title={Sosyal Medya Reklam Kampanyalarında Emoji Kullanımına Karşı Düşünce ve Tutumların Belirlenmesi Üzerine Bir Araştırma}, congress name={Pazarlama Kongresi 2019}, city={}, country={Turkey}, year={2019}}