N. ALTAY, "Hayat Bilgisi, Sosyal Bilgiler ve Coğrafya Dersleri Öğretim Programlarının Sürdürülebilir Kalkınma Açısından İncelenmesi," In Eğitim &Bilim 2022-II , Efe Akademi Yayıncılık, 2022, pp.239-255.
ALTAY, N. Hayat Bilgisi, Sosyal Bilgiler ve Coğrafya Dersleri Öğretim Programlarının Sürdürülebilir Kalkınma Açısından İncelenmesi. 2022. In Eğitim &Bilim 2022-II , Efe Akademi Yayıncılık, 239-255.
ALTAY, N., (2022). Hayat Bilgisi, Sosyal Bilgiler ve Coğrafya Dersleri Öğretim Programlarının Sürdürülebilir Kalkınma Açısından İncelenmesi. Eğitim &Bilim 2022-II (pp.239-255), Efe Akademi Yayıncılık.
ALTAY, NALAN. "Hayat Bilgisi, Sosyal Bilgiler ve Coğrafya Dersleri Öğretim Programlarının Sürdürülebilir Kalkınma Açısından İncelenmesi." In Eğitim &Bilim 2022-II , 239-255. Efe Akademi Yayıncılık, 2022
ALTAY, NALAN. "Hayat Bilgisi, Sosyal Bilgiler ve Coğrafya Dersleri Öğretim Programlarının Sürdürülebilir Kalkınma Açısından İncelenmesi." Eğitim &Bilim 2022-II , Efe Akademi Yayıncılık, 2022, pp.239-255.
ALTAY, N. (2022) "Hayat Bilgisi, Sosyal Bilgiler ve Coğrafya Dersleri Öğretim Programlarının Sürdürülebilir Kalkınma Açısından İncelenmesi", Eğitim &Bilim 2022-II . Efe Akademi Yayıncılık.
@bookchapter{bookchapter, author ={NALAN ALTAY}, chaptertitle={Hayat Bilgisi, Sosyal Bilgiler ve Coğrafya Dersleri Öğretim Programlarının Sürdürülebilir Kalkınma Açısından İncelenmesi}, booktitle={ Eğitim &Bilim 2022-II}, publisher={Efe Akademi Yayıncılık}, city={},year={2022} }