H. Ş. Ayvacı And S. Bülbül, "Bilgisayar Tabanlı Etkinliklerin Ortaokul Öğrencilerinin Modelleme Becerilerine Etkisinin İncelenmesi," Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.22, no.1, pp.226-262, 2022
Ayvacı, H. Ş. And Bülbül, S. 2022. Bilgisayar Tabanlı Etkinliklerin Ortaokul Öğrencilerinin Modelleme Becerilerine Etkisinin İncelenmesi. Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.22, no.1 , 226-262.
Ayvacı, H. Ş., & Bülbül, S., (2022). Bilgisayar Tabanlı Etkinliklerin Ortaokul Öğrencilerinin Modelleme Becerilerine Etkisinin İncelenmesi. Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.22, no.1, 226-262.
Ayvacı, Hakan, And SİNAN BÜLBÜL. "Bilgisayar Tabanlı Etkinliklerin Ortaokul Öğrencilerinin Modelleme Becerilerine Etkisinin İncelenmesi," Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.22, no.1, 226-262, 2022
Ayvacı, Hakan Ş. And Bülbül, SİNAN. "Bilgisayar Tabanlı Etkinliklerin Ortaokul Öğrencilerinin Modelleme Becerilerine Etkisinin İncelenmesi." Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.22, no.1, pp.226-262, 2022
Ayvacı, H. Ş. And Bülbül, S. (2022) . "Bilgisayar Tabanlı Etkinliklerin Ortaokul Öğrencilerinin Modelleme Becerilerine Etkisinin İncelenmesi." Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.22, no.1, pp.226-262.
@article{article, author={Hakan Şevki Ayvacı And author={SİNAN BÜLBÜL}, title={Bilgisayar Tabanlı Etkinliklerin Ortaokul Öğrencilerinin Modelleme Becerilerine Etkisinin İncelenmesi}, journal={Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2022, pages={226-262} }