E. GÜVEN, "Tüketimde Sinik Tutum: Tüketici Sinizminin Sebep ve Sonuçları," İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.8, no.2, pp.152, 2016
GÜVEN, E. 2016. Tüketimde Sinik Tutum: Tüketici Sinizminin Sebep ve Sonuçları. İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.8, no.2 , 152.
GÜVEN, E., (2016). Tüketimde Sinik Tutum: Tüketici Sinizminin Sebep ve Sonuçları. İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.8, no.2, 152.
GÜVEN, ESRA. "Tüketimde Sinik Tutum: Tüketici Sinizminin Sebep ve Sonuçları," İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.8, no.2, 152, 2016
GÜVEN, ESRA. "Tüketimde Sinik Tutum: Tüketici Sinizminin Sebep ve Sonuçları." İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.8, no.2, pp.152, 2016
GÜVEN, E. (2016) . "Tüketimde Sinik Tutum: Tüketici Sinizminin Sebep ve Sonuçları." İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.8, no.2, p.152.
@article{article, author={ESRA GÜVEN}, title={Tüketimde Sinik Tutum: Tüketici Sinizminin Sebep ve Sonuçları}, journal={İşletme Araştırmaları Dergisi}, year=2016, pages={152} }