H. GÜLER İPLİKÇİ, "Reklamlarda Tüketiciyi İkna Etmek İçin Kullanılan Stratejiler ve Reklam Örnekleri," SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLER DERGİSİ , vol.7, no.1, pp.65-77, 2015
GÜLER İPLİKÇİ, H. 2015. Reklamlarda Tüketiciyi İkna Etmek İçin Kullanılan Stratejiler ve Reklam Örnekleri. SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLER DERGİSİ , vol.7, no.1 , 65-77.
GÜLER İPLİKÇİ, H., (2015). Reklamlarda Tüketiciyi İkna Etmek İçin Kullanılan Stratejiler ve Reklam Örnekleri. SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLER DERGİSİ , vol.7, no.1, 65-77.
GÜLER İPLİKÇİ, HANDAN. "Reklamlarda Tüketiciyi İkna Etmek İçin Kullanılan Stratejiler ve Reklam Örnekleri," SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLER DERGİSİ , vol.7, no.1, 65-77, 2015
GÜLER İPLİKÇİ, HANDAN G. . "Reklamlarda Tüketiciyi İkna Etmek İçin Kullanılan Stratejiler ve Reklam Örnekleri." SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLER DERGİSİ , vol.7, no.1, pp.65-77, 2015
GÜLER İPLİKÇİ, H. (2015) . "Reklamlarda Tüketiciyi İkna Etmek İçin Kullanılan Stratejiler ve Reklam Örnekleri." SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLER DERGİSİ , vol.7, no.1, pp.65-77.
@article{article, author={HANDAN GÜLER İPLİKÇİ}, title={Reklamlarda Tüketiciyi İkna Etmek İçin Kullanılan Stratejiler ve Reklam Örnekleri}, journal={SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLER DERGİSİ}, year=2015, pages={65-77} }