Atıf Formatları
Uzaktan eğitim tezsiz yüksek lisans öğrencilerinin programlarına ilişkin görüşleri: Bartın Üniversitesi örneği
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. DEBBAĞ Et Al. , "Uzaktan eğitim tezsiz yüksek lisans öğrencilerinin programlarına ilişkin görüşleri: Bartın Üniversitesi örneği," 6th International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium , Edirne, Turkey, pp.79-83, 2018

DEBBAĞ, M. Et Al. 2018. Uzaktan eğitim tezsiz yüksek lisans öğrencilerinin programlarına ilişkin görüşleri: Bartın Üniversitesi örneği. 6th International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium , (Edirne, Turkey), 79-83.

DEBBAĞ, M., FİDAN, M., & ÇUKURBAŞI, B., (2018). Uzaktan eğitim tezsiz yüksek lisans öğrencilerinin programlarına ilişkin görüşleri: Bartın Üniversitesi örneği . 6th International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium (pp.79-83). Edirne, Turkey

DEBBAĞ, MURAT, MUSTAFA FİDAN, And BARIŞ ÇUKURBAŞI. "Uzaktan eğitim tezsiz yüksek lisans öğrencilerinin programlarına ilişkin görüşleri: Bartın Üniversitesi örneği," 6th International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium, Edirne, Turkey, 2018

DEBBAĞ, MURAT Et Al. "Uzaktan eğitim tezsiz yüksek lisans öğrencilerinin programlarına ilişkin görüşleri: Bartın Üniversitesi örneği." 6th International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium , Edirne, Turkey, pp.79-83, 2018

DEBBAĞ, M. FİDAN, M. And ÇUKURBAŞI, B. (2018) . "Uzaktan eğitim tezsiz yüksek lisans öğrencilerinin programlarına ilişkin görüşleri: Bartın Üniversitesi örneği." 6th International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium , Edirne, Turkey, pp.79-83.

@conferencepaper{conferencepaper, author={MURAT DEBBAĞ Et Al. }, title={Uzaktan eğitim tezsiz yüksek lisans öğrencilerinin programlarına ilişkin görüşleri: Bartın Üniversitesi örneği}, congress name={6th International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium}, city={Edirne}, country={Turkey}, year={2018}, pages={79-83} }