Atıf Formatları
Ürün Geri Çağırmaların Atıf Teorisi Yönünden Pazarlama Bağlamında İncelenmesi: Nitel Meta Analizi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. YAKUT, "Examination of Product Recalls In Terms of Attribution Theory in the Marketing Context: A Qualitative Meta- Analysis," Yönetim ve Ekonomi: Celal Bayar Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.25, no.2, pp.351-367, 2018

YAKUT, E. 2018. Examination of Product Recalls In Terms of Attribution Theory in the Marketing Context: A Qualitative Meta- Analysis. Yönetim ve Ekonomi: Celal Bayar Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.25, no.2 , 351-367.

YAKUT, E., (2018). Examination of Product Recalls In Terms of Attribution Theory in the Marketing Context: A Qualitative Meta- Analysis. Yönetim ve Ekonomi: Celal Bayar Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.25, no.2, 351-367.

YAKUT, ENİS. "Examination of Product Recalls In Terms of Attribution Theory in the Marketing Context: A Qualitative Meta- Analysis," Yönetim ve Ekonomi: Celal Bayar Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.25, no.2, 351-367, 2018

YAKUT, ENİS. "Examination of Product Recalls In Terms of Attribution Theory in the Marketing Context: A Qualitative Meta- Analysis." Yönetim ve Ekonomi: Celal Bayar Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.25, no.2, pp.351-367, 2018

YAKUT, E. (2018) . "Examination of Product Recalls In Terms of Attribution Theory in the Marketing Context: A Qualitative Meta- Analysis." Yönetim ve Ekonomi: Celal Bayar Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.25, no.2, pp.351-367.

@article{article, author={ENİS YAKUT}, title={Examination of Product Recalls In Terms of Attribution Theory in the Marketing Context: A Qualitative Meta- Analysis}, journal={Yönetim ve Ekonomi: Celal Bayar Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi}, year=2018, pages={351-367} }