Atıf Formatları
SOSYAL MEDYA PAZARLAMASININ TÜKETİCİ DAVRANIŞLARINA ETKİSİ: INSTAGRAM KULLANICILARI ÜZERİNDE BİR ARAŞTIRMA
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

B. BOZYİĞİT And İ. METİN, "SOSYAL MEDYA PAZARLAMASININ TÜKETİCİ DAVRANIŞLARINA ETKİSİ: INSTAGRAM KULLANICILARI ÜZERİNDE BİR ARAŞTIRMA," JOURNAL OF BUSINESS IN THE DIGITAL AGE , vol.5, no.2, pp.180-193, 2022

BOZYİĞİT, B. And METİN, İ. 2022. SOSYAL MEDYA PAZARLAMASININ TÜKETİCİ DAVRANIŞLARINA ETKİSİ: INSTAGRAM KULLANICILARI ÜZERİNDE BİR ARAŞTIRMA. JOURNAL OF BUSINESS IN THE DIGITAL AGE , vol.5, no.2 , 180-193.

BOZYİĞİT, B., & METİN, İ., (2022). SOSYAL MEDYA PAZARLAMASININ TÜKETİCİ DAVRANIŞLARINA ETKİSİ: INSTAGRAM KULLANICILARI ÜZERİNDE BİR ARAŞTIRMA. JOURNAL OF BUSINESS IN THE DIGITAL AGE , vol.5, no.2, 180-193.

BOZYİĞİT, BETÜL, And İSMAİL METİN. "SOSYAL MEDYA PAZARLAMASININ TÜKETİCİ DAVRANIŞLARINA ETKİSİ: INSTAGRAM KULLANICILARI ÜZERİNDE BİR ARAŞTIRMA," JOURNAL OF BUSINESS IN THE DIGITAL AGE , vol.5, no.2, 180-193, 2022

BOZYİĞİT, BETÜL And METİN, İSMAİL. "SOSYAL MEDYA PAZARLAMASININ TÜKETİCİ DAVRANIŞLARINA ETKİSİ: INSTAGRAM KULLANICILARI ÜZERİNDE BİR ARAŞTIRMA." JOURNAL OF BUSINESS IN THE DIGITAL AGE , vol.5, no.2, pp.180-193, 2022

BOZYİĞİT, B. And METİN, İ. (2022) . "SOSYAL MEDYA PAZARLAMASININ TÜKETİCİ DAVRANIŞLARINA ETKİSİ: INSTAGRAM KULLANICILARI ÜZERİNDE BİR ARAŞTIRMA." JOURNAL OF BUSINESS IN THE DIGITAL AGE , vol.5, no.2, pp.180-193.

@article{article, author={BETÜL BOZYİĞİT And author={İSMAİL METİN}, title={SOSYAL MEDYA PAZARLAMASININ TÜKETİCİ DAVRANIŞLARINA ETKİSİ: INSTAGRAM KULLANICILARI ÜZERİNDE BİR ARAŞTIRMA}, journal={JOURNAL OF BUSINESS IN THE DIGITAL AGE}, year=2022, pages={180-193} }