Atıf Formatları
Öğretmenler Fen Bilimleri Dersini Öğrencilerin Yaşam Becerilerini Geliştirmesi Açısından Nasıl Değerlendiriyorlar?
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

D. ERDURAN AVCI And D. KARACA, "Öğretmenler Fen Bilimleri Dersini Öğrencilerin Yaşam Becerilerini Geliştirmesi Açısından Nasıl Değerlendiriyorlar?," V. ULUSAL ÇEVRE KONGRESİ , Turkey, 2018

ERDURAN AVCI, D. And KARACA, D. 2018. Öğretmenler Fen Bilimleri Dersini Öğrencilerin Yaşam Becerilerini Geliştirmesi Açısından Nasıl Değerlendiriyorlar?. V. ULUSAL ÇEVRE KONGRESİ , (Turkey).

ERDURAN AVCI, D., & KARACA, D., (2018). Öğretmenler Fen Bilimleri Dersini Öğrencilerin Yaşam Becerilerini Geliştirmesi Açısından Nasıl Değerlendiriyorlar? . V. ULUSAL ÇEVRE KONGRESİ, Turkey

ERDURAN AVCI, DİLEK, And DİLEK KARACA. "Öğretmenler Fen Bilimleri Dersini Öğrencilerin Yaşam Becerilerini Geliştirmesi Açısından Nasıl Değerlendiriyorlar?," V. ULUSAL ÇEVRE KONGRESİ, Turkey, 2018

ERDURAN AVCI, DİLEK E. And KARACA, DİLEK. "Öğretmenler Fen Bilimleri Dersini Öğrencilerin Yaşam Becerilerini Geliştirmesi Açısından Nasıl Değerlendiriyorlar?." V. ULUSAL ÇEVRE KONGRESİ , Turkey, 2018

ERDURAN AVCI, D. And KARACA, D. (2018) . "Öğretmenler Fen Bilimleri Dersini Öğrencilerin Yaşam Becerilerini Geliştirmesi Açısından Nasıl Değerlendiriyorlar?." V. ULUSAL ÇEVRE KONGRESİ , Turkey.

@conferencepaper{conferencepaper, author={DİLEK ERDURAN AVCI And author={DİLEK KARACA}, title={Öğretmenler Fen Bilimleri Dersini Öğrencilerin Yaşam Becerilerini Geliştirmesi Açısından Nasıl Değerlendiriyorlar?}, congress name={V. ULUSAL ÇEVRE KONGRESİ}, city={}, country={Turkey}, year={2018}}