Atıf Formatları
Sağlık Bilimleri Fakültesi Öğrencilerinin Yaşam Boyu Öğrenme Düzeyleri Açısından Karşılaştırılması
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

s. demirbağ Et Al. , "Comparison of Lifelong Learning Levels of Faculty of Health Sciences Students," Gümüşhane Üniversitesi Sağlık Bilimleri Dergisi , vol.11, no.1, pp.237-245, 2022

demirbağ, s. Et Al. 2022. Comparison of Lifelong Learning Levels of Faculty of Health Sciences Students. Gümüşhane Üniversitesi Sağlık Bilimleri Dergisi , vol.11, no.1 , 237-245.

demirbağ, s., Celasin, N. Ş., karaarslan, d., & Ergin, D., (2022). Comparison of Lifelong Learning Levels of Faculty of Health Sciences Students. Gümüşhane Üniversitesi Sağlık Bilimleri Dergisi , vol.11, no.1, 237-245.

demirbağ, SELİN Et Al. "Comparison of Lifelong Learning Levels of Faculty of Health Sciences Students," Gümüşhane Üniversitesi Sağlık Bilimleri Dergisi , vol.11, no.1, 237-245, 2022

demirbağ, SELİN Et Al. "Comparison of Lifelong Learning Levels of Faculty of Health Sciences Students." Gümüşhane Üniversitesi Sağlık Bilimleri Dergisi , vol.11, no.1, pp.237-245, 2022

demirbağ, s. Et Al. (2022) . "Comparison of Lifelong Learning Levels of Faculty of Health Sciences Students." Gümüşhane Üniversitesi Sağlık Bilimleri Dergisi , vol.11, no.1, pp.237-245.

@article{article, author={SELİN SALMAK Et Al. }, title={Comparison of Lifelong Learning Levels of Faculty of Health Sciences Students}, journal={Gümüşhane Üniversitesi Sağlık Bilimleri Dergisi}, year=2022, pages={237-245} }