Atıf Formatları
Reklamlarda Kullanılan Marka Kişilik Arketiplerinin Göstergebilimsel Analizi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

V. YAKIN Et Al. , "Reklamlarda Kullanılan Marka Kişilik Arketiplerinin Göstergebilimsel Analizi," Yönetim ve Ekonomi: Celal Bayar Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.21, no.1, pp.345-355, 2014

YAKIN, V. Et Al. 2014. Reklamlarda Kullanılan Marka Kişilik Arketiplerinin Göstergebilimsel Analizi. Yönetim ve Ekonomi: Celal Bayar Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.21, no.1 , 345-355.

YAKIN, V., AY, İ. C., & YAKIN, M., (2014). Reklamlarda Kullanılan Marka Kişilik Arketiplerinin Göstergebilimsel Analizi. Yönetim ve Ekonomi: Celal Bayar Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.21, no.1, 345-355.

YAKIN, VOLKAN, İFAKAT CANAN AY, And MEHMET YAKIN. "Reklamlarda Kullanılan Marka Kişilik Arketiplerinin Göstergebilimsel Analizi," Yönetim ve Ekonomi: Celal Bayar Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.21, no.1, 345-355, 2014

YAKIN, VOLKAN Et Al. "Reklamlarda Kullanılan Marka Kişilik Arketiplerinin Göstergebilimsel Analizi." Yönetim ve Ekonomi: Celal Bayar Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.21, no.1, pp.345-355, 2014

YAKIN, V. AY, İ. C. And YAKIN, M. (2014) . "Reklamlarda Kullanılan Marka Kişilik Arketiplerinin Göstergebilimsel Analizi." Yönetim ve Ekonomi: Celal Bayar Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.21, no.1, pp.345-355.

@article{article, author={VOLKAN YAKIN Et Al. }, title={Reklamlarda Kullanılan Marka Kişilik Arketiplerinin Göstergebilimsel Analizi}, journal={Yönetim ve Ekonomi: Celal Bayar Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi}, year=2014, pages={345-355} }