Atıf Formatları
İLETİŞİMDE SERBEST YAZILAR
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Y. KIRDAR Et Al. , "Müşteri İlişkileri Yönetiminin Üretici ve Tüketici Algısı Üzerindeki Etkisi: Tekstil Firmaları Analizi," In İLETİŞİMDE SERBEST YAZILAR , Konya: Literatürk, 2017, pp.653-698.

KIRDAR, Y. Et Al. Müşteri İlişkileri Yönetiminin Üretici ve Tüketici Algısı Üzerindeki Etkisi: Tekstil Firmaları Analizi. 2017. In İLETİŞİMDE SERBEST YAZILAR , Literatürk, Konya, 653-698.

KIRDAR, Y., GERŞİL, M., Karnak, B., & sert, z., (2017). Müşteri İlişkileri Yönetiminin Üretici ve Tüketici Algısı Üzerindeki Etkisi: Tekstil Firmaları Analizi. İLETİŞİMDE SERBEST YAZILAR (pp.653-698), Konya: Literatürk.

KIRDAR, YALÇIN Et Al. "Müşteri İlişkileri Yönetiminin Üretici ve Tüketici Algısı Üzerindeki Etkisi: Tekstil Firmaları Analizi." In İLETİŞİMDE SERBEST YAZILAR , 653-698. Konya: Literatürk, 2017

KIRDAR, YALÇIN Et Al. "Müşteri İlişkileri Yönetiminin Üretici ve Tüketici Algısı Üzerindeki Etkisi: Tekstil Firmaları Analizi." İLETİŞİMDE SERBEST YAZILAR , Literatürk, 2017, pp.653-698.

KIRDAR, Y. Et Al. (2017) "Müşteri İlişkileri Yönetiminin Üretici ve Tüketici Algısı Üzerindeki Etkisi: Tekstil Firmaları Analizi", İLETİŞİMDE SERBEST YAZILAR . Konya: Literatürk.

@bookchapter{bookchapter, author ={YALÇIN KIRDAR Et Al. }, chaptertitle={Müşteri İlişkileri Yönetiminin Üretici ve Tüketici Algısı Üzerindeki Etkisi: Tekstil Firmaları Analizi}, booktitle={ İLETİŞİMDE SERBEST YAZILAR}, publisher={Literatürk}, city={Konya},year={2017} }