Atıf Formatları
Turizmde Sürdürülebilir Rekabet Açısından İşletmelerin Kurumsal İmajı ile Ülke İmajı Arasındaki Etkileşime Yönelik Bir Değerlendirme
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

B. YALÇIN, "Turizmde Sürdürülebilir Rekabet Açısından İşletmelerin Kurumsal İmajı ile Ülke İmajı Arasındaki Etkileşime Yönelik Bir Değerlendirme," Çeşme Ulusal Turizm Sempozyumu , Çeşme / İZMİR, Turkey, 2007

YALÇIN, B. 2007. Turizmde Sürdürülebilir Rekabet Açısından İşletmelerin Kurumsal İmajı ile Ülke İmajı Arasındaki Etkileşime Yönelik Bir Değerlendirme. Çeşme Ulusal Turizm Sempozyumu , (Çeşme / İZMİR, Turkey).

YALÇIN, B., (2007). Turizmde Sürdürülebilir Rekabet Açısından İşletmelerin Kurumsal İmajı ile Ülke İmajı Arasındaki Etkileşime Yönelik Bir Değerlendirme . Çeşme Ulusal Turizm Sempozyumu, Çeşme / İZMİR, Turkey

YALÇIN, BAHAR. "Turizmde Sürdürülebilir Rekabet Açısından İşletmelerin Kurumsal İmajı ile Ülke İmajı Arasındaki Etkileşime Yönelik Bir Değerlendirme," Çeşme Ulusal Turizm Sempozyumu, Çeşme / İZMİR, Turkey, 2007

YALÇIN, BAHAR. "Turizmde Sürdürülebilir Rekabet Açısından İşletmelerin Kurumsal İmajı ile Ülke İmajı Arasındaki Etkileşime Yönelik Bir Değerlendirme." Çeşme Ulusal Turizm Sempozyumu , Çeşme / İZMİR, Turkey, 2007

YALÇIN, B. (2007) . "Turizmde Sürdürülebilir Rekabet Açısından İşletmelerin Kurumsal İmajı ile Ülke İmajı Arasındaki Etkileşime Yönelik Bir Değerlendirme." Çeşme Ulusal Turizm Sempozyumu , Çeşme / İZMİR, Turkey.

@conferencepaper{conferencepaper, author={BAHAR YALÇIN}, title={Turizmde Sürdürülebilir Rekabet Açısından İşletmelerin Kurumsal İmajı ile Ülke İmajı Arasındaki Etkileşime Yönelik Bir Değerlendirme}, congress name={Çeşme Ulusal Turizm Sempozyumu}, city={Çeşme / İZMİR}, country={Turkey}, year={2007}}