Atıf Formatları
Farklı Programlarda Öğrenim Gören Öğretmen Adaylarının Teknoloji Okuryazarlık Seviyelerinin Çeşitli Değişkenler Çerçevesinde Karşılaştırılması
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

H. Ş. AYVACI Et Al. , "Farklı Programlarda Öğrenim Gören Öğretmen Adaylarının Teknoloji Okuryazarlık Seviyelerinin Çeşitli Değişkenler Çerçevesinde Karşılaştırılması," Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi , vol.2, no.1, pp.1-16, 2019

AYVACI, H. Ş. Et Al. 2019. Farklı Programlarda Öğrenim Gören Öğretmen Adaylarının Teknoloji Okuryazarlık Seviyelerinin Çeşitli Değişkenler Çerçevesinde Karşılaştırılması. Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi , vol.2, no.1 , 1-16.

AYVACI, H. Ş., BÜLBÜL, S., & Ünsal, H., (2019). Farklı Programlarda Öğrenim Gören Öğretmen Adaylarının Teknoloji Okuryazarlık Seviyelerinin Çeşitli Değişkenler Çerçevesinde Karşılaştırılması. Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi , vol.2, no.1, 1-16.

AYVACI, HAKAN, SİNAN BÜLBÜL, And Hatice Ünsal. "Farklı Programlarda Öğrenim Gören Öğretmen Adaylarının Teknoloji Okuryazarlık Seviyelerinin Çeşitli Değişkenler Çerçevesinde Karşılaştırılması," Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi , vol.2, no.1, 1-16, 2019

AYVACI, HAKAN Ş. Et Al. "Farklı Programlarda Öğrenim Gören Öğretmen Adaylarının Teknoloji Okuryazarlık Seviyelerinin Çeşitli Değişkenler Çerçevesinde Karşılaştırılması." Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi , vol.2, no.1, pp.1-16, 2019

AYVACI, H. Ş. BÜLBÜL, S. And Ünsal, H. (2019) . "Farklı Programlarda Öğrenim Gören Öğretmen Adaylarının Teknoloji Okuryazarlık Seviyelerinin Çeşitli Değişkenler Çerçevesinde Karşılaştırılması." Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi , vol.2, no.1, pp.1-16.

@article{article, author={HAKAN ŞEVKİ AYVACI Et Al. }, title={Farklı Programlarda Öğrenim Gören Öğretmen Adaylarının Teknoloji Okuryazarlık Seviyelerinin Çeşitli Değişkenler Çerçevesinde Karşılaştırılması}, journal={Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi}, year=2019, pages={1-16} }