Atıf Formatları
Tüketici Çalışmalarında Ahlaki Çözülmeye Genel Bir Bakış
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. YAKUT, "An Overview of Moral Disengagement in Consumer Studies," Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.9, no.2, pp.541-552, 2021

YAKUT, E. 2021. An Overview of Moral Disengagement in Consumer Studies. Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.9, no.2 , 541-552.

YAKUT, E., (2021). An Overview of Moral Disengagement in Consumer Studies. Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.9, no.2, 541-552.

YAKUT, ENİS. "An Overview of Moral Disengagement in Consumer Studies," Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.9, no.2, 541-552, 2021

YAKUT, ENİS. "An Overview of Moral Disengagement in Consumer Studies." Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.9, no.2, pp.541-552, 2021

YAKUT, E. (2021) . "An Overview of Moral Disengagement in Consumer Studies." Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.9, no.2, pp.541-552.

@article{article, author={ENİS YAKUT}, title={An Overview of Moral Disengagement in Consumer Studies}, journal={Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2021, pages={541-552} }