S. GÜMÜŞ, "Dijitalleşmenin Medyaya Etkileri: Aktif İzleyici, Hiper-Kişiselleştirme ve Filtre Balonları," In Dijital Rönesans - Yeni Kavramlar , Literatürk, 2023, pp.39-61.
GÜMÜŞ, S. Dijitalleşmenin Medyaya Etkileri: Aktif İzleyici, Hiper-Kişiselleştirme ve Filtre Balonları. 2023. In Dijital Rönesans - Yeni Kavramlar , Literatürk, 39-61.
GÜMÜŞ, S., (2023). Dijitalleşmenin Medyaya Etkileri: Aktif İzleyici, Hiper-Kişiselleştirme ve Filtre Balonları. Dijital Rönesans - Yeni Kavramlar (pp.39-61), Literatürk.
GÜMÜŞ, SELİME. "Dijitalleşmenin Medyaya Etkileri: Aktif İzleyici, Hiper-Kişiselleştirme ve Filtre Balonları." In Dijital Rönesans - Yeni Kavramlar , 39-61. Literatürk, 2023
GÜMÜŞ, SELİME. "Dijitalleşmenin Medyaya Etkileri: Aktif İzleyici, Hiper-Kişiselleştirme ve Filtre Balonları." Dijital Rönesans - Yeni Kavramlar , Literatürk, 2023, pp.39-61.
GÜMÜŞ, S. (2023) "Dijitalleşmenin Medyaya Etkileri: Aktif İzleyici, Hiper-Kişiselleştirme ve Filtre Balonları", Dijital Rönesans - Yeni Kavramlar . Literatürk.
@bookchapter{bookchapter, author ={SELİME GÜMÜŞ}, chaptertitle={Dijitalleşmenin Medyaya Etkileri: Aktif İzleyici, Hiper-Kişiselleştirme ve Filtre Balonları}, booktitle={ Dijital Rönesans - Yeni Kavramlar}, publisher={Literatürk}, city={},year={2023} }