M. KARADAĞ And N. YALÇINKAYA, "Anlık Satın Alma Eğiliminde Reklama Yönelik Tutumların Etkisi," In Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Akademik Araştırma ve Derlemeler III , Platanus Publishing, 2023, pp.303-324.
KARADAĞ, M. And YALÇINKAYA, N. Anlık Satın Alma Eğiliminde Reklama Yönelik Tutumların Etkisi. 2023. In Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Akademik Araştırma ve Derlemeler III , Platanus Publishing, 303-324.
KARADAĞ, M., & YALÇINKAYA, N., (2023). Anlık Satın Alma Eğiliminde Reklama Yönelik Tutumların Etkisi. Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Akademik Araştırma ve Derlemeler III (pp.303-324), Platanus Publishing.
KARADAĞ, MÜMİNE, And NESLİHAN YALÇINKAYA. "Anlık Satın Alma Eğiliminde Reklama Yönelik Tutumların Etkisi." In Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Akademik Araştırma ve Derlemeler III , 303-324. Platanus Publishing, 2023
KARADAĞ, MÜMİNE And YALÇINKAYA, NESLİHAN. "Anlık Satın Alma Eğiliminde Reklama Yönelik Tutumların Etkisi." Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Akademik Araştırma ve Derlemeler III , Platanus Publishing, 2023, pp.303-324.
KARADAĞ, M. And YALÇINKAYA, N. (2023) "Anlık Satın Alma Eğiliminde Reklama Yönelik Tutumların Etkisi", Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Akademik Araştırma ve Derlemeler III . Platanus Publishing.
@bookchapter{bookchapter, author ={MÜMİNE KARADAĞ And author ={NESLİHAN YALÇINKAYA}, chaptertitle={Anlık Satın Alma Eğiliminde Reklama Yönelik Tutumların Etkisi}, booktitle={ Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Akademik Araştırma ve Derlemeler III}, publisher={Platanus Publishing}, city={},year={2023} }