T. ÇEVİK ERGİN Et Al. , "Reklamlarda Cinsel Cekicilik Kullanımının Tüketiciler Uzerinde Etkisi: Biscolata Reklamlarının Youtube Kanalı Uzerinden Netrografik Bir Incelemesi," Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi , pp.211-222, 2018
ÇEVİK ERGİN, T. Et Al. 2018. Reklamlarda Cinsel Cekicilik Kullanımının Tüketiciler Uzerinde Etkisi: Biscolata Reklamlarının Youtube Kanalı Uzerinden Netrografik Bir Incelemesi. Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi , 211-222.
ÇEVİK ERGİN, T., YILMAZ SERT, N., & SALMANOVA, L., (2018). Reklamlarda Cinsel Cekicilik Kullanımının Tüketiciler Uzerinde Etkisi: Biscolata Reklamlarının Youtube Kanalı Uzerinden Netrografik Bir Incelemesi. Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi , 211-222.
ÇEVİK ERGİN, TUBA, NURAY YILMAZ SERT, And LALA SALMANOVA. "Reklamlarda Cinsel Cekicilik Kullanımının Tüketiciler Uzerinde Etkisi: Biscolata Reklamlarının Youtube Kanalı Uzerinden Netrografik Bir Incelemesi," Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi , 211-222, 2018
ÇEVİK ERGİN, TUBA Ç. Et Al. "Reklamlarda Cinsel Cekicilik Kullanımının Tüketiciler Uzerinde Etkisi: Biscolata Reklamlarının Youtube Kanalı Uzerinden Netrografik Bir Incelemesi." Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi , pp.211-222, 2018
ÇEVİK ERGİN, T. YILMAZ SERT, N. And SALMANOVA, L. (2018) . "Reklamlarda Cinsel Cekicilik Kullanımının Tüketiciler Uzerinde Etkisi: Biscolata Reklamlarının Youtube Kanalı Uzerinden Netrografik Bir Incelemesi." Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi , pp.211-222.
@article{article, author={TUBA ÇEVİK ERGİN Et Al. }, title={Reklamlarda Cinsel Cekicilik Kullanımının Tüketiciler Uzerinde Etkisi: Biscolata Reklamlarının Youtube Kanalı Uzerinden Netrografik Bir Incelemesi}, journal={Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2018, pages={211-222} }