A. Uslu Çakır And C. YOLDAŞ, "Sınıf Öğretmenlerinin Duygusal Zekâ, Psikolojik İyi Olma ve Okul İklimine Yönelik Algıları Arasındaki İlişki," THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES , no.82, pp.97-111, 2020
Uslu Çakır, A. And YOLDAŞ, C. 2020. Sınıf Öğretmenlerinin Duygusal Zekâ, Psikolojik İyi Olma ve Okul İklimine Yönelik Algıları Arasındaki İlişki. THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES , no.82 , 97-111.
Uslu Çakır, A., & YOLDAŞ, C., (2020). Sınıf Öğretmenlerinin Duygusal Zekâ, Psikolojik İyi Olma ve Okul İklimine Yönelik Algıları Arasındaki İlişki. THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES , no.82, 97-111.
Uslu Çakır, Ayşe, And CENK YOLDAŞ. "Sınıf Öğretmenlerinin Duygusal Zekâ, Psikolojik İyi Olma ve Okul İklimine Yönelik Algıları Arasındaki İlişki," THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES , no.82, 97-111, 2020
Uslu Çakır, Ayşe U. And YOLDAŞ, CENK. "Sınıf Öğretmenlerinin Duygusal Zekâ, Psikolojik İyi Olma ve Okul İklimine Yönelik Algıları Arasındaki İlişki." THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES , no.82, pp.97-111, 2020
Uslu Çakır, A. And YOLDAŞ, C. (2020) . "Sınıf Öğretmenlerinin Duygusal Zekâ, Psikolojik İyi Olma ve Okul İklimine Yönelik Algıları Arasındaki İlişki." THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES , no.82, pp.97-111.
@article{article, author={Ayşe Uslu Çakır And author={CENK YOLDAŞ}, title={Sınıf Öğretmenlerinin Duygusal Zekâ, Psikolojik İyi Olma ve Okul İklimine Yönelik Algıları Arasındaki İlişki}, journal={THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES}, year=2020, pages={97-111} }