H. G. GÜLAY, "Yaratıcılığın Sonu mu Geldi? Reklamda Verinin Yaratıcı Kullanımı ve Etkililiği," In Dijital Reklamcılık Bize Ne Anlatır? , İstanbul: Urzeni Yayınevi, 2019, pp.49-74.
GÜLAY, H. G. Yaratıcılığın Sonu mu Geldi? Reklamda Verinin Yaratıcı Kullanımı ve Etkililiği. 2019. In Dijital Reklamcılık Bize Ne Anlatır? , Urzeni Yayınevi, İstanbul, 49-74.
GÜLAY, H. G., (2019). Yaratıcılığın Sonu mu Geldi? Reklamda Verinin Yaratıcı Kullanımı ve Etkililiği. Dijital Reklamcılık Bize Ne Anlatır? (pp.49-74), İstanbul: Urzeni Yayınevi.
GÜLAY, HALİL. "Yaratıcılığın Sonu mu Geldi? Reklamda Verinin Yaratıcı Kullanımı ve Etkililiği." In Dijital Reklamcılık Bize Ne Anlatır? , 49-74. İstanbul: Urzeni Yayınevi, 2019
GÜLAY, HALİL G. . "Yaratıcılığın Sonu mu Geldi? Reklamda Verinin Yaratıcı Kullanımı ve Etkililiği." Dijital Reklamcılık Bize Ne Anlatır? , Urzeni Yayınevi, 2019, pp.49-74.
GÜLAY, H. G. (2019) "Yaratıcılığın Sonu mu Geldi? Reklamda Verinin Yaratıcı Kullanımı ve Etkililiği", Dijital Reklamcılık Bize Ne Anlatır? . İstanbul: Urzeni Yayınevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={HALİL GÖKER GÜLAY}, chaptertitle={Yaratıcılığın Sonu mu Geldi? Reklamda Verinin Yaratıcı Kullanımı ve Etkililiği}, booktitle={ Dijital Reklamcılık Bize Ne Anlatır?}, publisher={Urzeni Yayınevi}, city={İstanbul},year={2019} }