A. A. ÇELİK And E. SÜRÜCÜ, "Türk Çayının Uluslararasılaşmasındaki Dinamikler Üzerine Bir Analiz," INTERNATIONAL REFEREED JOURNAL OF MARKETING AND MARKET RESEARCHES , vol.2, no.4, pp.92-113, 2015
ÇELİK, A. A. And SÜRÜCÜ, E. 2015. Türk Çayının Uluslararasılaşmasındaki Dinamikler Üzerine Bir Analiz. INTERNATIONAL REFEREED JOURNAL OF MARKETING AND MARKET RESEARCHES , vol.2, no.4 , 92-113.
ÇELİK, A. A., & SÜRÜCÜ, E., (2015). Türk Çayının Uluslararasılaşmasındaki Dinamikler Üzerine Bir Analiz. INTERNATIONAL REFEREED JOURNAL OF MARKETING AND MARKET RESEARCHES , vol.2, no.4, 92-113.
ÇELİK, ASİYE, And EBRU SÜRÜCÜ. "Türk Çayının Uluslararasılaşmasındaki Dinamikler Üzerine Bir Analiz," INTERNATIONAL REFEREED JOURNAL OF MARKETING AND MARKET RESEARCHES , vol.2, no.4, 92-113, 2015
ÇELİK, ASİYE A. And SÜRÜCÜ, EBRU. "Türk Çayının Uluslararasılaşmasındaki Dinamikler Üzerine Bir Analiz." INTERNATIONAL REFEREED JOURNAL OF MARKETING AND MARKET RESEARCHES , vol.2, no.4, pp.92-113, 2015
ÇELİK, A. A. And SÜRÜCÜ, E. (2015) . "Türk Çayının Uluslararasılaşmasındaki Dinamikler Üzerine Bir Analiz." INTERNATIONAL REFEREED JOURNAL OF MARKETING AND MARKET RESEARCHES , vol.2, no.4, pp.92-113.
@article{article, author={ASİYE AYBEN ÇELİK And author={EBRU SÜRÜCÜ}, title={Türk Çayının Uluslararasılaşmasındaki Dinamikler Üzerine Bir Analiz}, journal={INTERNATIONAL REFEREED JOURNAL OF MARKETING AND MARKET RESEARCHES}, year=2015, pages={92-113} }