Atıf Formatları
Turkish middle school students’ perceptions of engineering and technology: the effect of gender and grade level (Türk ortaokul öğrencilerinin mühendislik ve teknoloji algıları: sınıf düzeyi ve cinsiyetin etkisi)
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. ERGÜN, "Turkish middle school students’ perceptions of engineering and technology: the effect of gender and grade level (Türk ortaokul öğrencilerinin mühendislik ve teknoloji algıları: sınıf düzeyi ve cinsiyetin etkisi)," Internatinol Journal of Human Sciences , vol.15, no.4, pp.2657-2673, 2018

ERGÜN, A. 2018. Turkish middle school students’ perceptions of engineering and technology: the effect of gender and grade level (Türk ortaokul öğrencilerinin mühendislik ve teknoloji algıları: sınıf düzeyi ve cinsiyetin etkisi). Internatinol Journal of Human Sciences , vol.15, no.4 , 2657-2673.

ERGÜN, A., (2018). Turkish middle school students’ perceptions of engineering and technology: the effect of gender and grade level (Türk ortaokul öğrencilerinin mühendislik ve teknoloji algıları: sınıf düzeyi ve cinsiyetin etkisi). Internatinol Journal of Human Sciences , vol.15, no.4, 2657-2673.

ERGÜN, AYŞEGÜL. "Turkish middle school students’ perceptions of engineering and technology: the effect of gender and grade level (Türk ortaokul öğrencilerinin mühendislik ve teknoloji algıları: sınıf düzeyi ve cinsiyetin etkisi)," Internatinol Journal of Human Sciences , vol.15, no.4, 2657-2673, 2018

ERGÜN, AYŞEGÜL. "Turkish middle school students’ perceptions of engineering and technology: the effect of gender and grade level (Türk ortaokul öğrencilerinin mühendislik ve teknoloji algıları: sınıf düzeyi ve cinsiyetin etkisi)." Internatinol Journal of Human Sciences , vol.15, no.4, pp.2657-2673, 2018

ERGÜN, A. (2018) . "Turkish middle school students’ perceptions of engineering and technology: the effect of gender and grade level (Türk ortaokul öğrencilerinin mühendislik ve teknoloji algıları: sınıf düzeyi ve cinsiyetin etkisi)." Internatinol Journal of Human Sciences , vol.15, no.4, pp.2657-2673.

@article{article, author={AYŞEGÜL ERGÜN}, title={Turkish middle school students’ perceptions of engineering and technology: the effect of gender and grade level (Türk ortaokul öğrencilerinin mühendislik ve teknoloji algıları: sınıf düzeyi ve cinsiyetin etkisi)}, journal={Internatinol Journal of Human Sciences}, year=2018, pages={2657-2673} }