Atıf Formatları
İşletmelerin Sosyal Sorumluluğu ve Pazarlama Açısından Değerlendirilmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

B. YALÇIN And İ. C. AY, "İşletmelerin Sosyal Sorumluluğu ve Pazarlama Açısından Değerlendirilmesi," Ege Üniv. İletişim Fak. Düşünceler Dergisi , vol.12, no.12, pp.227-250, 1999

YALÇIN, B. And AY, İ. C. 1999. İşletmelerin Sosyal Sorumluluğu ve Pazarlama Açısından Değerlendirilmesi. Ege Üniv. İletişim Fak. Düşünceler Dergisi , vol.12, no.12 , 227-250.

YALÇIN, B., & AY, İ. C., (1999). İşletmelerin Sosyal Sorumluluğu ve Pazarlama Açısından Değerlendirilmesi. Ege Üniv. İletişim Fak. Düşünceler Dergisi , vol.12, no.12, 227-250.

YALÇIN, BAHAR, And İFAKAT CANAN AY. "İşletmelerin Sosyal Sorumluluğu ve Pazarlama Açısından Değerlendirilmesi," Ege Üniv. İletişim Fak. Düşünceler Dergisi , vol.12, no.12, 227-250, 1999

YALÇIN, BAHAR And AY, İFAKAT C. . "İşletmelerin Sosyal Sorumluluğu ve Pazarlama Açısından Değerlendirilmesi." Ege Üniv. İletişim Fak. Düşünceler Dergisi , vol.12, no.12, pp.227-250, 1999

YALÇIN, B. And AY, İ. C. (1999) . "İşletmelerin Sosyal Sorumluluğu ve Pazarlama Açısından Değerlendirilmesi." Ege Üniv. İletişim Fak. Düşünceler Dergisi , vol.12, no.12, pp.227-250.

@article{article, author={BAHAR YALÇIN And author={İFAKAT CANAN AY}, title={İşletmelerin Sosyal Sorumluluğu ve Pazarlama Açısından Değerlendirilmesi}, journal={Ege Üniv. İletişim Fak. Düşünceler Dergisi}, year=1999, pages={227-250} }