Atıf Formatları
Markaların Kişilik Arketiplerinin Algılanması Üzerine Bir Araştırma
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

V. YAKIN And İ. C. AY, "Markaların Kişilik Arketiplerinin Algılanması Üzerine Bir Araştırma," The Turkish Online Journal of Design, Art and Communication , vol.2, no.3, pp.27-36, 2012

YAKIN, V. And AY, İ. C. 2012. Markaların Kişilik Arketiplerinin Algılanması Üzerine Bir Araştırma. The Turkish Online Journal of Design, Art and Communication , vol.2, no.3 , 27-36.

YAKIN, V., & AY, İ. C., (2012). Markaların Kişilik Arketiplerinin Algılanması Üzerine Bir Araştırma. The Turkish Online Journal of Design, Art and Communication , vol.2, no.3, 27-36.

YAKIN, VOLKAN, And İFAKAT CANAN AY. "Markaların Kişilik Arketiplerinin Algılanması Üzerine Bir Araştırma," The Turkish Online Journal of Design, Art and Communication , vol.2, no.3, 27-36, 2012

YAKIN, VOLKAN And AY, İFAKAT C. . "Markaların Kişilik Arketiplerinin Algılanması Üzerine Bir Araştırma." The Turkish Online Journal of Design, Art and Communication , vol.2, no.3, pp.27-36, 2012

YAKIN, V. And AY, İ. C. (2012) . "Markaların Kişilik Arketiplerinin Algılanması Üzerine Bir Araştırma." The Turkish Online Journal of Design, Art and Communication , vol.2, no.3, pp.27-36.

@article{article, author={VOLKAN YAKIN And author={İFAKAT CANAN AY}, title={Markaların Kişilik Arketiplerinin Algılanması Üzerine Bir Araştırma}, journal={The Turkish Online Journal of Design, Art and Communication}, year=2012, pages={27-36} }