D. ÖZMEN And F. UYAR, "SOSYAL SORUMLULUK PROJELERİ DERSİNİN HEMŞİRELİK ÖĞRENCİLERİNİNATILGANLIK, ÖZGECİLİK, İLETİŞİM BECERİLERİ VE EMPATİK EĞİLİM DÜZEYLERİNEETKİSİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ," Hemşirelik Eğitiminin Geleceği II: Ölçme Değerlendirme, Program Değerlendirme, Sürekli İyileştirme , İzmir, Turkey, pp.28, 2019
ÖZMEN, D. And UYAR, F. 2019. SOSYAL SORUMLULUK PROJELERİ DERSİNİN HEMŞİRELİK ÖĞRENCİLERİNİNATILGANLIK, ÖZGECİLİK, İLETİŞİM BECERİLERİ VE EMPATİK EĞİLİM DÜZEYLERİNEETKİSİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. Hemşirelik Eğitiminin Geleceği II: Ölçme Değerlendirme, Program Değerlendirme, Sürekli İyileştirme , (İzmir, Turkey), 28.
ÖZMEN, D., & UYAR, F., (2019). SOSYAL SORUMLULUK PROJELERİ DERSİNİN HEMŞİRELİK ÖĞRENCİLERİNİNATILGANLIK, ÖZGECİLİK, İLETİŞİM BECERİLERİ VE EMPATİK EĞİLİM DÜZEYLERİNEETKİSİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ . Hemşirelik Eğitiminin Geleceği II: Ölçme Değerlendirme, Program Değerlendirme, Sürekli İyileştirme (pp.28). İzmir, Turkey
ÖZMEN, DİLEK, And FATMA UYAR AÇIŞLI. "SOSYAL SORUMLULUK PROJELERİ DERSİNİN HEMŞİRELİK ÖĞRENCİLERİNİNATILGANLIK, ÖZGECİLİK, İLETİŞİM BECERİLERİ VE EMPATİK EĞİLİM DÜZEYLERİNEETKİSİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ," Hemşirelik Eğitiminin Geleceği II: Ölçme Değerlendirme, Program Değerlendirme, Sürekli İyileştirme, İzmir, Turkey, 2019
ÖZMEN, DİLEK And UYAR, FATMA U. . "SOSYAL SORUMLULUK PROJELERİ DERSİNİN HEMŞİRELİK ÖĞRENCİLERİNİNATILGANLIK, ÖZGECİLİK, İLETİŞİM BECERİLERİ VE EMPATİK EĞİLİM DÜZEYLERİNEETKİSİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ." Hemşirelik Eğitiminin Geleceği II: Ölçme Değerlendirme, Program Değerlendirme, Sürekli İyileştirme , İzmir, Turkey, pp.28, 2019
ÖZMEN, D. And UYAR, F. (2019) . "SOSYAL SORUMLULUK PROJELERİ DERSİNİN HEMŞİRELİK ÖĞRENCİLERİNİNATILGANLIK, ÖZGECİLİK, İLETİŞİM BECERİLERİ VE EMPATİK EĞİLİM DÜZEYLERİNEETKİSİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ." Hemşirelik Eğitiminin Geleceği II: Ölçme Değerlendirme, Program Değerlendirme, Sürekli İyileştirme , İzmir, Turkey, p.28.
@conferencepaper{conferencepaper, author={DİLEK ÖZMEN And author={FATMA UYAR AÇIŞLI}, title={SOSYAL SORUMLULUK PROJELERİ DERSİNİN HEMŞİRELİK ÖĞRENCİLERİNİNATILGANLIK, ÖZGECİLİK, İLETİŞİM BECERİLERİ VE EMPATİK EĞİLİM DÜZEYLERİNEETKİSİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ}, congress name={Hemşirelik Eğitiminin Geleceği II: Ölçme Değerlendirme, Program Değerlendirme, Sürekli İyileştirme}, city={İzmir}, country={Turkey}, year={2019}, pages={28} }