Atıf Formatları
Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - III
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

G. KIYICI Et Al. , "Öğretmen Adaylarının Ters Yüz Öğrenmeye İlişkin Görüşleri: Kimya-Iı Dersi Örneği," In Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - III , Ankara: Akademisyen Kitabevi, 2022, pp.59-78.

KIYICI, G. Et Al. Öğretmen Adaylarının Ters Yüz Öğrenmeye İlişkin Görüşleri: Kimya-Iı Dersi Örneği. 2022. In Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - III , Akademisyen Kitabevi, Ankara, 59-78.

KIYICI, G., CANBAZOĞLU BİLİCİ, S., YAMAK, H., & KAVAK, N., (2022). Öğretmen Adaylarının Ters Yüz Öğrenmeye İlişkin Görüşleri: Kimya-Iı Dersi Örneği. Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - III (pp.59-78), Ankara: Akademisyen Kitabevi.

KIYICI, GÜLBİN Et Al. "Öğretmen Adaylarının Ters Yüz Öğrenmeye İlişkin Görüşleri: Kimya-Iı Dersi Örneği." In Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - III , 59-78. Ankara: Akademisyen Kitabevi, 2022

KIYICI, GÜLBİN Et Al. "Öğretmen Adaylarının Ters Yüz Öğrenmeye İlişkin Görüşleri: Kimya-Iı Dersi Örneği." Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - III , Akademisyen Kitabevi, 2022, pp.59-78.

KIYICI, G. Et Al. (2022) "Öğretmen Adaylarının Ters Yüz Öğrenmeye İlişkin Görüşleri: Kimya-Iı Dersi Örneği", Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - III . Ankara: Akademisyen Kitabevi.

@bookchapter{bookchapter, author ={GÜLBİN KIYICI Et Al. }, chaptertitle={Öğretmen Adaylarının Ters Yüz Öğrenmeye İlişkin Görüşleri: Kimya-Iı Dersi Örneği}, booktitle={ Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - III}, publisher={Akademisyen Kitabevi}, city={Ankara},year={2022} }