M. H. YALÇINKAYA Et Al. , "AB ve Türkiye’de Küresel Girişimcilik Anlayışıyla Oluşan Alışveriş Merkezlerı (AVM)’nin Tüketici Alışkanlıkları Üzerine Etkisi," ICE 12 (4. Uluslararası Girişimcilik Kongresi) , vol.1, Manisa, Turkey, pp.659-676, 2012
YALÇINKAYA, M. H. Et Al. 2012. AB ve Türkiye’de Küresel Girişimcilik Anlayışıyla Oluşan Alışveriş Merkezlerı (AVM)’nin Tüketici Alışkanlıkları Üzerine Etkisi. ICE 12 (4. Uluslararası Girişimcilik Kongresi) , (Manisa, Turkey), 659-676.
YALÇINKAYA, M. H., SALKIM, A., & ÖZBÜR, S., (2012). AB ve Türkiye’de Küresel Girişimcilik Anlayışıyla Oluşan Alışveriş Merkezlerı (AVM)’nin Tüketici Alışkanlıkları Üzerine Etkisi . ICE 12 (4. Uluslararası Girişimcilik Kongresi) (pp.659-676). Manisa, Turkey
YALÇINKAYA, MUSTAFA, ARZU SALKIM ARSLAN, And SEDA ÖZBÜR. "AB ve Türkiye’de Küresel Girişimcilik Anlayışıyla Oluşan Alışveriş Merkezlerı (AVM)’nin Tüketici Alışkanlıkları Üzerine Etkisi," ICE 12 (4. Uluslararası Girişimcilik Kongresi), Manisa, Turkey, 2012
YALÇINKAYA, MUSTAFA H. Et Al. "AB ve Türkiye’de Küresel Girişimcilik Anlayışıyla Oluşan Alışveriş Merkezlerı (AVM)’nin Tüketici Alışkanlıkları Üzerine Etkisi." ICE 12 (4. Uluslararası Girişimcilik Kongresi) , Manisa, Turkey, pp.659-676, 2012
YALÇINKAYA, M. H. SALKIM, A. And ÖZBÜR, S. (2012) . "AB ve Türkiye’de Küresel Girişimcilik Anlayışıyla Oluşan Alışveriş Merkezlerı (AVM)’nin Tüketici Alışkanlıkları Üzerine Etkisi." ICE 12 (4. Uluslararası Girişimcilik Kongresi) , Manisa, Turkey, pp.659-676.
@conferencepaper{conferencepaper, author={MUSTAFA HAKAN YALÇINKAYA Et Al. }, title={AB ve Türkiye’de Küresel Girişimcilik Anlayışıyla Oluşan Alışveriş Merkezlerı (AVM)’nin Tüketici Alışkanlıkları Üzerine Etkisi}, congress name={ICE 12 (4. Uluslararası Girişimcilik Kongresi)}, city={Manisa}, country={Turkey}, year={2012}, pages={659-676} }