Atıf Formatları
ETİK OLMAYAN ÇEVRİMİÇİ REKLAMLARA YÖNELİK TÜKETİCİ TUTUMLARININ SATIN ALMA NİYETİNE ETKİSİ
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. Karadağ And A. Ünal, "ETİK OLMAYAN ÇEVRİMİÇİ REKLAMLARA YÖNELİK TÜKETİCİ TUTUMLARININ SATIN ALMA NİYETİNE ETKİSİ," Journal of Business Innovation and Governance , vol.5, no.1, pp.1-21, 2022

Karadağ, M. And Ünal, A. 2022. ETİK OLMAYAN ÇEVRİMİÇİ REKLAMLARA YÖNELİK TÜKETİCİ TUTUMLARININ SATIN ALMA NİYETİNE ETKİSİ. Journal of Business Innovation and Governance , vol.5, no.1 , 1-21.

Karadağ, M., & Ünal, A., (2022). ETİK OLMAYAN ÇEVRİMİÇİ REKLAMLARA YÖNELİK TÜKETİCİ TUTUMLARININ SATIN ALMA NİYETİNE ETKİSİ. Journal of Business Innovation and Governance , vol.5, no.1, 1-21.

Karadağ, MÜMİNE, And AYLİN ÜNAL. "ETİK OLMAYAN ÇEVRİMİÇİ REKLAMLARA YÖNELİK TÜKETİCİ TUTUMLARININ SATIN ALMA NİYETİNE ETKİSİ," Journal of Business Innovation and Governance , vol.5, no.1, 1-21, 2022

Karadağ, MÜMİNE And Ünal, AYLİN. "ETİK OLMAYAN ÇEVRİMİÇİ REKLAMLARA YÖNELİK TÜKETİCİ TUTUMLARININ SATIN ALMA NİYETİNE ETKİSİ." Journal of Business Innovation and Governance , vol.5, no.1, pp.1-21, 2022

Karadağ, M. And Ünal, A. (2022) . "ETİK OLMAYAN ÇEVRİMİÇİ REKLAMLARA YÖNELİK TÜKETİCİ TUTUMLARININ SATIN ALMA NİYETİNE ETKİSİ." Journal of Business Innovation and Governance , vol.5, no.1, pp.1-21.

@article{article, author={MÜMİNE KARADAĞ And author={AYLİN ÜNAL}, title={ETİK OLMAYAN ÇEVRİMİÇİ REKLAMLARA YÖNELİK TÜKETİCİ TUTUMLARININ SATIN ALMA NİYETİNE ETKİSİ}, journal={Journal of Business Innovation and Governance}, year=2022, pages={1-21} }