Atıf Formatları
The alternative assessment-evaluation approaches preferred by pre-service teachers and their self-efficacy towards these approaches Ögretmen adaylarinin tercih ettikleri alternatif ölçme- deǧerlendirme yaklaşimlari ile bu yaklaşimlara ilişkin öz-yeterlilikleri
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

F. ŞAŞMAZ ÖREN Et Al. , "The alternative assessment-evaluation approaches preferred by pre-service teachers and their self-efficacy towards these approaches Ögretmen adaylarinin tercih ettikleri alternatif ölçme- deǧerlendirme yaklaşimlari ile bu yaklaşimlara ilişkin öz-yeterlilikleri," Egitim ve Bilim , vol.39, no.173, pp.101-116, 2014

ŞAŞMAZ ÖREN, F. Et Al. 2014. The alternative assessment-evaluation approaches preferred by pre-service teachers and their self-efficacy towards these approaches Ögretmen adaylarinin tercih ettikleri alternatif ölçme- deǧerlendirme yaklaşimlari ile bu yaklaşimlara ilişkin öz-yeterlilikleri. Egitim ve Bilim , vol.39, no.173 , 101-116.

ŞAŞMAZ ÖREN, F., ORMANCI, Ü., & EVREKLİ, E., (2014). The alternative assessment-evaluation approaches preferred by pre-service teachers and their self-efficacy towards these approaches Ögretmen adaylarinin tercih ettikleri alternatif ölçme- deǧerlendirme yaklaşimlari ile bu yaklaşimlara ilişkin öz-yeterlilikleri. Egitim ve Bilim , vol.39, no.173, 101-116.

ŞAŞMAZ ÖREN, FATMA, ÜMMÜHAN ORMANCI, And ERTUĞ EVREKLİ. "The alternative assessment-evaluation approaches preferred by pre-service teachers and their self-efficacy towards these approaches Ögretmen adaylarinin tercih ettikleri alternatif ölçme- deǧerlendirme yaklaşimlari ile bu yaklaşimlara ilişkin öz-yeterlilikleri," Egitim ve Bilim , vol.39, no.173, 101-116, 2014

ŞAŞMAZ ÖREN, FATMA Ş. Et Al. "The alternative assessment-evaluation approaches preferred by pre-service teachers and their self-efficacy towards these approaches Ögretmen adaylarinin tercih ettikleri alternatif ölçme- deǧerlendirme yaklaşimlari ile bu yaklaşimlara ilişkin öz-yeterlilikleri." Egitim ve Bilim , vol.39, no.173, pp.101-116, 2014

ŞAŞMAZ ÖREN, F. ORMANCI, Ü. And EVREKLİ, E. (2014) . "The alternative assessment-evaluation approaches preferred by pre-service teachers and their self-efficacy towards these approaches Ögretmen adaylarinin tercih ettikleri alternatif ölçme- deǧerlendirme yaklaşimlari ile bu yaklaşimlara ilişkin öz-yeterlilikleri." Egitim ve Bilim , vol.39, no.173, pp.101-116.

@article{article, author={FATMA ŞAŞMAZ ÖREN Et Al. }, title={The alternative assessment-evaluation approaches preferred by pre-service teachers and their self-efficacy towards these approaches Ögretmen adaylarinin tercih ettikleri alternatif ölçme- deǧerlendirme yaklaşimlari ile bu yaklaşimlara ilişkin öz-yeterlilikleri}, journal={Egitim ve Bilim}, year=2014, pages={101-116} }