Atıf Formatları
Pazarlama Yönetimine Giriş (A Preface to Marketing Management)
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. TÜMTÜRK, "Yeni Ürün Planlama ve Geliştirme," In Pazarlama Yönetimine Giriş (A Preface to Marketing Management) , Nobel Akademik Yayıncılık, 2016, pp.103-116.

TÜMTÜRK, A. Yeni Ürün Planlama ve Geliştirme. 2016. In Pazarlama Yönetimine Giriş (A Preface to Marketing Management) , Nobel Akademik Yayıncılık, 103-116.

TÜMTÜRK, A., (2016). Yeni Ürün Planlama ve Geliştirme. Pazarlama Yönetimine Giriş (A Preface to Marketing Management) (pp.103-116), Nobel Akademik Yayıncılık.

TÜMTÜRK, AYÇA. "Yeni Ürün Planlama ve Geliştirme." In Pazarlama Yönetimine Giriş (A Preface to Marketing Management) , 103-116. Nobel Akademik Yayıncılık, 2016

TÜMTÜRK, AYÇA. "Yeni Ürün Planlama ve Geliştirme." Pazarlama Yönetimine Giriş (A Preface to Marketing Management) , Nobel Akademik Yayıncılık, 2016, pp.103-116.

TÜMTÜRK, A. (2016) "Yeni Ürün Planlama ve Geliştirme", Pazarlama Yönetimine Giriş (A Preface to Marketing Management) . Nobel Akademik Yayıncılık.

@bookchapter{bookchapter, author ={AYÇA TÜMTÜRK}, chaptertitle={Yeni Ürün Planlama ve Geliştirme}, booktitle={ Pazarlama Yönetimine Giriş (A Preface to Marketing Management)}, publisher={Nobel Akademik Yayıncılık}, city={},year={2016} }