R. ŞEN DOĞAN Et Al. , "Online Alışverişte Müşteri Şikâyet Niyet ve Davranışının Yapısal Eşitlik Modellemesi ile İncelenmesi," 15. Uluslararası Ekonometri, İstatistik ve Yöneylem Araştırması Sempozyumu , 2014
ŞEN DOĞAN, R. Et Al. 2014. Online Alışverişte Müşteri Şikâyet Niyet ve Davranışının Yapısal Eşitlik Modellemesi ile İncelenmesi. 15. Uluslararası Ekonometri, İstatistik ve Yöneylem Araştırması Sempozyumu .
ŞEN DOĞAN, R., DOĞAN, M., & YILMAZ, V., (2014). Online Alışverişte Müşteri Şikâyet Niyet ve Davranışının Yapısal Eşitlik Modellemesi ile İncelenmesi . 15. Uluslararası Ekonometri, İstatistik ve Yöneylem Araştırması Sempozyumu
ŞEN DOĞAN, RANA, MURAT DOĞAN, And VEYSEL YILMAZ. "Online Alışverişte Müşteri Şikâyet Niyet ve Davranışının Yapısal Eşitlik Modellemesi ile İncelenmesi," 15. Uluslararası Ekonometri, İstatistik ve Yöneylem Araştırması Sempozyumu, 2014
ŞEN DOĞAN, RANA Ş. Et Al. "Online Alışverişte Müşteri Şikâyet Niyet ve Davranışının Yapısal Eşitlik Modellemesi ile İncelenmesi." 15. Uluslararası Ekonometri, İstatistik ve Yöneylem Araştırması Sempozyumu , 2014
ŞEN DOĞAN, R. DOĞAN, M. And YILMAZ, V. (2014) . "Online Alışverişte Müşteri Şikâyet Niyet ve Davranışının Yapısal Eşitlik Modellemesi ile İncelenmesi." 15. Uluslararası Ekonometri, İstatistik ve Yöneylem Araştırması Sempozyumu .
@conferencepaper{conferencepaper, author={RANA ŞEN DOĞAN Et Al. }, title={Online Alışverişte Müşteri Şikâyet Niyet ve Davranışının Yapısal Eşitlik Modellemesi ile İncelenmesi}, congress name={15. Uluslararası Ekonometri, İstatistik ve Yöneylem Araştırması Sempozyumu}, city={}, country={}, year={2014}}