Atıf Formatları
“İŞLETME VE EKONOMİ PERSPEKTİFİNDEN” SANAL DÜNYADA VAR OLMAK
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

N. YALÇINKAYA, "Teknolojik Pazarlama – Dijital Dönüşüm," In “İŞLETME VE EKONOMİ PERSPEKTİFİNDEN” SANAL DÜNYADA VAR OLMAK , Özgür Yayınları Tic. Ltd. Şti., 2022, pp.75-100.

YALÇINKAYA, N. Teknolojik Pazarlama – Dijital Dönüşüm. 2022. In “İŞLETME VE EKONOMİ PERSPEKTİFİNDEN” SANAL DÜNYADA VAR OLMAK , Özgür Yayınları Tic. Ltd. Şti., 75-100.

YALÇINKAYA, N., (2022). Teknolojik Pazarlama – Dijital Dönüşüm. “İŞLETME VE EKONOMİ PERSPEKTİFİNDEN” SANAL DÜNYADA VAR OLMAK (pp.75-100), Özgür Yayınları Tic. Ltd. Şti..

YALÇINKAYA, NESLİHAN. "Teknolojik Pazarlama – Dijital Dönüşüm." In “İŞLETME VE EKONOMİ PERSPEKTİFİNDEN” SANAL DÜNYADA VAR OLMAK , 75-100. Özgür Yayınları Tic. Ltd. Şti., 2022

YALÇINKAYA, NESLİHAN. "Teknolojik Pazarlama – Dijital Dönüşüm." “İŞLETME VE EKONOMİ PERSPEKTİFİNDEN” SANAL DÜNYADA VAR OLMAK , Özgür Yayınları Tic. Ltd. Şti., 2022, pp.75-100.

YALÇINKAYA, N. (2022) "Teknolojik Pazarlama – Dijital Dönüşüm", “İŞLETME VE EKONOMİ PERSPEKTİFİNDEN” SANAL DÜNYADA VAR OLMAK . Özgür Yayınları Tic. Ltd. Şti..

@bookchapter{bookchapter, author ={NESLİHAN YALÇINKAYA}, chaptertitle={Teknolojik Pazarlama – Dijital Dönüşüm}, booktitle={ “İŞLETME VE EKONOMİ PERSPEKTİFİNDEN” SANAL DÜNYADA VAR OLMAK}, publisher={Özgür Yayınları Tic. Ltd. Şti.}, city={},year={2022} }