Atıf Formatları
Duygusal ve Rasyonel Sosyal Reklam Mesajlarının Etkililiği Üzerine Bir Araştırma
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

P. AYTEKİN And V. YAKIN, "Duygusal ve Rasyonel Sosyal Reklam Mesajlarının Etkililiği Üzerine Bir Araştırma," Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.6, no.1, pp.507-526, 2015

AYTEKİN, P. And YAKIN, V. 2015. Duygusal ve Rasyonel Sosyal Reklam Mesajlarının Etkililiği Üzerine Bir Araştırma. Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.6, no.1 , 507-526.

AYTEKİN, P., & YAKIN, V., (2015). Duygusal ve Rasyonel Sosyal Reklam Mesajlarının Etkililiği Üzerine Bir Araştırma. Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.6, no.1, 507-526.

AYTEKİN, PINAR, And VOLKAN YAKIN. "Duygusal ve Rasyonel Sosyal Reklam Mesajlarının Etkililiği Üzerine Bir Araştırma," Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.6, no.1, 507-526, 2015

AYTEKİN, PINAR And YAKIN, VOLKAN. "Duygusal ve Rasyonel Sosyal Reklam Mesajlarının Etkililiği Üzerine Bir Araştırma." Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.6, no.1, pp.507-526, 2015

AYTEKİN, P. And YAKIN, V. (2015) . "Duygusal ve Rasyonel Sosyal Reklam Mesajlarının Etkililiği Üzerine Bir Araştırma." Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.6, no.1, pp.507-526.

@article{article, author={PINAR AYTEKİN And author={VOLKAN YAKIN}, title={Duygusal ve Rasyonel Sosyal Reklam Mesajlarının Etkililiği Üzerine Bir Araştırma}, journal={Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2015, pages={507-526} }