P. AYTEKİN And V. YAKIN, "Duygusal ve Rasyonel Sosyal Reklam Mesajlarının Etkililiği Üzerine Bir Araştırma," Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.6, no.1, pp.507-526, 2015
AYTEKİN, P. And YAKIN, V. 2015. Duygusal ve Rasyonel Sosyal Reklam Mesajlarının Etkililiği Üzerine Bir Araştırma. Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.6, no.1 , 507-526.
AYTEKİN, P., & YAKIN, V., (2015). Duygusal ve Rasyonel Sosyal Reklam Mesajlarının Etkililiği Üzerine Bir Araştırma. Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.6, no.1, 507-526.
AYTEKİN, PINAR, And VOLKAN YAKIN. "Duygusal ve Rasyonel Sosyal Reklam Mesajlarının Etkililiği Üzerine Bir Araştırma," Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.6, no.1, 507-526, 2015
AYTEKİN, PINAR And YAKIN, VOLKAN. "Duygusal ve Rasyonel Sosyal Reklam Mesajlarının Etkililiği Üzerine Bir Araştırma." Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.6, no.1, pp.507-526, 2015
AYTEKİN, P. And YAKIN, V. (2015) . "Duygusal ve Rasyonel Sosyal Reklam Mesajlarının Etkililiği Üzerine Bir Araştırma." Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.6, no.1, pp.507-526.
@article{article, author={PINAR AYTEKİN And author={VOLKAN YAKIN}, title={Duygusal ve Rasyonel Sosyal Reklam Mesajlarının Etkililiği Üzerine Bir Araştırma}, journal={Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2015, pages={507-526} }