Atıf Formatları
Influencer Pazarlaması Kullanımının Tüketicilerin Satın Alma Niyetine Etkisi: Instagram Influencerları Üzerine Bir Araştırma1
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

H. ERDOĞAN And B. MUCAN ÖZCAN, "Influencer Pazarlaması Kullanımının Tüketicilerin Satın Alma Niyetine Etkisi: Instagram Influencerları Üzerine Bir Araştırma1," İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.4, pp.3813-3827, 2020

ERDOĞAN, H. And MUCAN ÖZCAN, B. 2020. Influencer Pazarlaması Kullanımının Tüketicilerin Satın Alma Niyetine Etkisi: Instagram Influencerları Üzerine Bir Araştırma1. İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.4 , 3813-3827.

ERDOĞAN, H., & MUCAN ÖZCAN, B., (2020). Influencer Pazarlaması Kullanımının Tüketicilerin Satın Alma Niyetine Etkisi: Instagram Influencerları Üzerine Bir Araştırma1. İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.4, 3813-3827.

ERDOĞAN, HAMİT, And BURCU MUCAN ÖZCAN. "Influencer Pazarlaması Kullanımının Tüketicilerin Satın Alma Niyetine Etkisi: Instagram Influencerları Üzerine Bir Araştırma1," İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.4, 3813-3827, 2020

ERDOĞAN, HAMİT And MUCAN ÖZCAN, BURCU M. . "Influencer Pazarlaması Kullanımının Tüketicilerin Satın Alma Niyetine Etkisi: Instagram Influencerları Üzerine Bir Araştırma1." İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.4, pp.3813-3827, 2020

ERDOĞAN, H. And MUCAN ÖZCAN, B. (2020) . "Influencer Pazarlaması Kullanımının Tüketicilerin Satın Alma Niyetine Etkisi: Instagram Influencerları Üzerine Bir Araştırma1." İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.4, pp.3813-3827.

@article{article, author={HAMİT ERDOĞAN And author={BURCU MUCAN ÖZCAN}, title={Influencer Pazarlaması Kullanımının Tüketicilerin Satın Alma Niyetine Etkisi: Instagram Influencerları Üzerine Bir Araştırma1}, journal={İşletme Araştırmaları Dergisi}, year=2020, pages={3813-3827} }